Detta hände mig idag, så jag hade 10 minuter kvar innan bussen till jobbet gick. Som grädde på moset ställer sig två 13:åriga tjejer bakom mig och flamsar oavbrutet.. (Paniken reste sig inom mig!)
En annan sak jag även märkt är att jag på något sätt hamnar i kön som senare leder till post-uthämtningen. Så ska man vänta på att alla ska få sitt paket (eftersom alla som står i just
DEN kön ska hämta ut paket).
Då blir jag som mest arg på mig själv, att jag åter igen gick in i paket-uthämtnings-kön-fällan!
Men det absolut värsta är nog när man köat i 45 minuter (oh yes, det har hänt..) och kassan brevid öppnar, men då är man bara en man ifån att få packa upp sina varor.. Då hade jag nog kunnat sparka kassörskan i röva!