2009-04-11, 20:08
Bannlyst
Märkligt, men jag stör mig fan oxå på detta! Kan förstå om det det är sista utvägen och man bara inte kan få till en bläddring på nått annat sätt, typ om man badat och fingrarna är sådär vidrigt torra t.ex, det är förståligt om det måste göras helt enkelt. Men när det görs som en cp-skadad reflex, jämt och ständigt bara för att personen så jävla väl måste göra det! Bläääh
Citera
2009-04-11, 23:57
Medlem
-meCCa-s avatar
Det känns jävligt bra att det finns fler som tycker det är vidrigt och konstigt!
Jag hade hoppats på det, och det stämde!
Jag är kärleksfull idag så alla som tycker som jag får en puss!
Och ni andra, ska man behöva ta er i tvåan för att ni ska ändra åsikt??(hahaha guuud vad rolig jag är idag )
Citera
2009-04-12, 15:04
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
I höstas var det ett ungdomsgäng som satt och snacka högt och spottade på marken. Speciellt en flicka spottade väldigt mycket. Hon drog i väg en lobba rakt ut i luften så att saliv regnade över mig. Satt och tittade på min salivindränkta jacka och sedan på dem. De hade nu tystnat. Hon gömde sig bakom en kille som verkade rädd. Jag sade; "Du kan för i helvete inte spotta så där!" Hon tittade fram och svarade "Förlåt". Djävla sätt men respekterar henne för att hon bad om ursäkt.
Citera
2009-04-12, 17:52
Medlem
-meCCa-s avatar
Fy för "dagens ungdomar"... Och fy för slickande tanter.
Är det bara vi mitt i mellan som har lärt oss att man INTE sprider saliv? Nix, kommer inte att släppa det här.
Fast jag måste erkänna att även moraltanten jag har spottat på marken,
vid ett antal tillfällen. Dock ej på någon, stackars dig!
Citera
2009-04-12, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trashback
Bryr mig inte då jag bara handlar med kort.
Jag har flertalet gånger sett folk som slickar på fingrarna både för och efter att dom slagit in pinkoden.
Citera
2009-04-12, 23:02
Medlem
-meCCa-s avatar
Det blir till att bara handla över nätet snart....
Herregud vad folk är äckliga
Citera
2009-04-12, 23:46
Medlem
-=Jager=-s avatar
köp en sån här http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemList.jsp&%40where.Categor yParent%3ACategoryID%40op.eq%40comp.Items=150509

79kr dom har Rea på gasmasker också
Bedrövliga mäniskor gå ut och mocka koskit
Citera
2009-04-13, 19:28
Medlem
jollabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
I höstas var det ett ungdomsgäng som satt och snacka högt och spottade på marken. Speciellt en flicka spottade väldigt mycket. Hon drog i väg en lobba rakt ut i luften så att saliv regnade över mig. Satt och tittade på min salivindränkta jacka och sedan på dem. De hade nu tystnat. Hon gömde sig bakom en kille som verkade rädd. Jag sade; "Du kan för i helvete inte spotta så där!" Hon tittade fram och svarade "Förlåt". Djävla sätt men respekterar henne för att hon bad om ursäkt.

Sant, men du ska låta hon hämta papper och torka bort det, så det blir pinsamt för hon, då gör hon garanterat inte om det igen.
Citera
2009-04-13, 19:51
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollab
Sant, men du ska låta hon hämta papper och torka bort det, så det blir pinsamt för hon, då gör hon garanterat inte om det igen.
Det är sådant man inte tänker på i stridens hetta. Men de blev rädda och hon skämdes.
Citera
2009-04-13, 19:56
Medlem
Nussans avatar
Det är fan aldrig nån som säger till då de fått betala för lite för en vara.
Enligt vår statistik i butiken där jag jobbar, så är ca 40% av alla prisfel sådana där kunden fått betala för LITE. Men det är ett jävla klagande då nån har fått betala en krona för mycket.
Citera
2009-04-13, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Det är fan aldrig nån som säger till då de fått betala för lite för en vara.
Enligt vår statistik i butiken där jag jobbar, så är ca 40% av alla prisfel sådana där kunden fått betala för LITE. Men det är ett jävla klagande då nån har fått betala en krona för mycket.

är det konstigt tycker du?
Citera
2009-04-13, 20:27
Avslutad
Brukar aldrig störa mig på någon i affären för jag har aldrig bråttom nånstans

Men när det kommer invandrare som inte har förstått det hela med kösystemet så är det jobbigt! Sen när dom inte vill/kan förstå när man påpekar detta så känns det så där.
Var inne på mitt lokala apotek för några veckor sen och där var det kaos.
Babbe-familjer på 7 pers överallt som verkade påstå att någon i familjen höll på och dö och att de ville gå före alla. Sen så kom det andra babbar som pratade något annat språk så var bråket ett faktum.
Sverige 2009
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in