Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-11-19, 19:43
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganFreeman
Efter att ha installerat Minecraft såg att jag har 32 bit java, ingen aning om varför då jag sitter på w7 64 bit. Efter att ha kollat runt lite så läste jag någon gammal tråd där det stod att chrome kör 32 bit, är det fortfarande 32 bit eller funkar det med 64 bitars?
Om jag fattat det hela finns chrome inte i 64-bitar, förutom för Linux, de har sagt att det ska komma "snart" under två år.
Däremot funkar det självklart på ett 64-bitars system att köra 32-bitarsprogram.
2011-11-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Om jag fattat det hela finns chrome inte i 64-bitar, förutom för Linux, de har sagt att det ska komma "snart" under två år.
Däremot funkar det självklart på ett 64-bitars system att köra 32-bitarsprogram.

Ok, tack för svaret.
2011-11-20, 11:15
Medlem
Gottfrid Låss avatar
Jag har ett problem i Chrome med ljudinställningarna. För någon månad sedan stängde jag av ljudet i Chrome (ville lyssna på musik och ta bort ljudet från webbläsaren). Nu när vi försöker sätta på det igen hittar jag inte och kan inte komma på hur vi gjorde initialt. Har Windows 7.

Tacksam för hjälp!
2011-11-20, 11:37
Medlem
FinalShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottfrid Lås
Jag har ett problem i Chrome med ljudinställningarna. För någon månad sedan stängde jag av ljudet i Chrome (ville lyssna på musik och ta bort ljudet från webbläsaren). Nu när vi försöker sätta på det igen hittar jag inte och kan inte komma på hur vi gjorde initialt. Har Windows 7.

Tacksam för hjälp!

Högerklicka på volymkontrollen där vid klockan och öppna volymkontrollen och kolla där.
2011-11-21, 11:40
Medlem
FannyLindstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Aldrig upplevt problem med Twitter. Det är inte så att du har något roligt tillägg som förstör?
Nej jag har prövat med att inaktivera mina två tillägg. (AB+ och DivX Plus Weblayer)
2011-11-21, 20:16
Medlem
Antrivias avatar
Tjenare flashback.. Jag behöver lite hjälp! Idag har google chrome börjat jävlas med mig. Jag använder det i ungefär 5-10min, är inte riktigt säker på tiden, för tar inte precis tid! Iallafall så slutar chrome fungera helt plötsligt. Alltså det hänger sig inte utan det typ blir som att internet försvinner. Försöker jag gå in på en sida eller något så laddar den bara i all evighet ungefär som om internet plötsligt försvunnit (Jag är van med det för vårat internet kan dö plötsligt när någon ringer)

Men jag vet att det inte är internet, för jag testar DIREKT på spotify och det streamer en ny låt direkt helt perfekt. Det är bara google chrome som verkar tappa internet eller något! Jag har sökt på google men hittar inget. Är det någon som har en aning vad det kan vara för något? Börjar bli riktigt störande. Jag kopierar det här och klistrar in eftersom det antagligen slutat fungera medans jag skrev.. PS. Jag behöver bara starta om Google Chrome så fungerar det igen.. i ungefär 5min (Såg nu att det redan fanns ämne så klistrar in det här )
2011-11-22, 20:55
Medlem
Hur rensar jag innehållet i list rutan, börjar bli jobbigt att varje gång jag skriver order "you" som kommer youjizz.com upp direkt. Har rensat webbhistoriken tusentals gånger och har använt mig utav CCleaner. Fungerar dock inte.
2011-11-22, 22:33
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genesiis
Hur rensar jag innehållet i list rutan, börjar bli jobbigt att varje gång jag skriver order "you" som kommer youjizz.com upp direkt. Har rensat webbhistoriken tusentals gånger och har använt mig utav CCleaner. Fungerar dock inte.

Har du rensat cache också?
2011-11-23, 17:57
Medlem
tuffgongs avatar
Jag har ett problem med youtube. När den nya Google Chrome släpptes så har jag drabbats av ngn bugg elr liknande, för om jag spelar en youtube film två gånger, då buggar filmen, den stannar i slutet där det finns "replay" och andra liknande filmer, men vid det här stadiet blir det bara helsvart :s Vad gör jag för fel och vad behöver jag göra för att rätta till det?
2011-11-23, 22:43
Medlem
LinusKlasens avatar
När jag försöker klicka mig in på Sportbladet (Aftonbladet) så kommer jag bara till;

"Det gick inte att läsa in webbsidan eftersom servern inte skickade några data.
Här följer några förslag:
Läs in webbsidan igen senare."

Hela tiden, har vart så här i några dagar nu, är både så här på min stationära samt laptop.

Why?!
2011-11-24, 15:19
Medlem
klistiers avatar
Finns det något addon för Chrome som tar bort reklamen när man kollar på Web-TV? Jag vet att det finns ett sådant för Firefox men inte hittat något till Chrome.
2011-11-24, 22:31
Bannlyst
Har fått problem med plugg in det kommer fram en ruta hela tiden men jag har laddat skiten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in