Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-12, 17:32
Medlem
Cunnyfunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buranbox
Brukar funka med att trycka på bokmärket igen (om du nu har det) annars kan du prova att trycka ctrl+F5 då funkar det mer eller mindre varjegång, tror det är något med att den updaterar sidan helt, annars tar den ur minnet på datorn, kan ha helt fel dock

Fan också.. det är inte så lätt. Har varit såhär i typ ett dygn nu, det är som sidan öppnas fast helt utan innehåll.

Tänkte att jag säkert hittar felet här direkt som om det vore ett allmänt problem atm men tydligen inte, det kanske löser sig med tiden men om någon med lite större kunskap än mig har några fler tips så tar jag dom gärna
2011-05-12, 18:17
Medlem
När jag söker på Google och sedan ska klicka på en länk så försöker den ladda sidan, men sedan stannar det upp och jag kan inte klicka nånstans (själva Google hänger sig, inget annat).

här ser det ut.

Lägg märke till de tre prickarna uppe på fliken.

Är det webbläsaren som det är fel på eller är det ett fel som de flesta har för tillfället?
2011-05-12, 23:11
Medlem
dkws avatar
Går inte att ladda ner med chrome.
När man trycken på en länk att ladda ner kommer det ju längst ner på sidan att den laddar ner.
Men det står bara "startar nerladdning" sen händer inget.
Whats up?
2011-05-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittluderrrr-byFW
När jag söker på Google och sedan ska klicka på en länk så försöker den ladda sidan, men sedan stannar det upp och jag kan inte klicka nånstans (själva Google hänger sig, inget annat).

här ser det ut.

Är det webbläsaren som det är fel på eller är det ett fel som de flesta har för tillfället?

Ingen som har nån aning?
2011-05-14, 19:04
Medlem
Moxeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittluderrrr-byFW

här ser det ut.

Du råkar inte köra Chrome 12? Hade liknande innan jag nedgraderade till 11an.
2011-05-16, 19:09
Medlem
Har kört chrome ett tag nu och det har fungerat jätte bra, men nu är det en sak som irriterar mej! när jag har sökt på nått och jag får fram alla svars alternativ så blir det en liten blå pil framför svaren! och när jag trycker på pil upp/ned så flyttar pilen med... Hur fan får jag bort den!!! har inte varit så förut....
2011-05-16, 19:10
Medlem
Quwerrt93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggespappa
Har kört chrome ett tag nu och det har fungerat jätte bra, men nu är det en sak som irriterar mej! när jag har sökt på nått och jag får fram alla svars alternativ så blir det en liten blå pil framför svaren! och när jag trycker på pil upp/ned så flyttar pilen med... Hur fan får jag bort den!!! har inte varit så förut....
Skulle det vara möjligt att visa en bild på den här pilen??
2011-05-16, 19:11
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Vad är problemet? Det är en skitbra liten funktion, det eliminerar onödigt klickande. Testa höger pilen också
2011-05-16, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Vad är problemet? Det är en skitbra liten funktion, det eliminerar onödigt klickande. Testa höger pilen också

Att det blir en "förhandstitt" på sidan menar du? Tycker bara pilen är irriterande! och om man går ut på en hemsida ifrån söksidan och går tillbaka sen så börjar det ju om uppifrån..... Vet du hur man tar bort det eller?
2011-05-16, 19:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Att det blir en "förhandstitt" på sidan menar du? Tycker bara pilen är irriterande! och om man går ut på en hemsida ifrån söksidan och går tillbaka sen så börjar det ju om uppifrån..... Vet du hur man tar bort det eller?
Ja, det menade jag

Börjar om uppifrån? Hmm. Det har jag inte märkt innan! Jag öppnar nästan alltid sökresultat i ny flik för att slippa backa eftersom det tar nån tiondels sekund längre än det gör att stänga en flik.

Har du kollat genom sökinställningarna? Något säger mig att det finns möjlighet att ändra på beteendet men jag vet tyvärr inte
2011-05-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quwerrt93
Skulle det vara möjligt att visa en bild på den här pilen??

http://imageshack.us/photo/my-images/832/pil.png/ hoppas jag gjorde rätt...
2011-05-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Ja, det menade jag

Börjar om uppifrån? Hmm. Det har jag inte märkt innan! Jag öppnar nästan alltid sökresultat i ny flik för att slippa backa eftersom det tar nån tiondels sekund längre än det gör att stänga en flik.

Har du kollat genom sökinställningarna? Något säger mig att det finns möjlighet att ändra på beteendet men jag vet tyvärr inte

kollat överallt men hittar inget.. öppna i ny flik, smart....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in