Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-16, 19:48
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggespappa
kollat överallt men hittar inget.. öppna i ny flik, smart....
Konstigt, undrar vad pilen/funktionen kallas. Notera att man även kan klicka på ett sökresultat(inte på länken utan i textförklaringen) för att få fram förhandsvisningen.

Ja, öppna ny flik med att trycka på scrollhjulet. Sen har min mus ett par extraknappar varav en fungerar som flikstängare(mappat CTRL+W till den). Smidigt värre vill jag lova.
2011-05-17, 13:32
Medlem
Missing plug-in - Google chrome

Så står det när jag vill titta på youtube. Tror det har nåt med internet explorer att göra, men egentligen vet ja inte.

Nån som kan hjälpa mig, det har fungerat förut.
2011-05-17, 13:35
Medlem
salxars avatar
Skriv "about:plugins" i sökfältet där man skriver typ flashback.org, etc. Sen kolla om flash är på
Senast redigerad av salxar 2011-05-17 kl. 13:38.
2011-05-17, 13:38
Medlem
Allt är aktiverat förutom Adobe Acrobat som det står jag ska hämta nån uppdatering till
2011-05-17, 13:39
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dahlgrenj
Allt är aktiverat förutom Adobe Acrobat som det står jag ska hämta nån uppdatering till
Vad står det när du är inne på youtube då? Går det inte att trycka på typ "installera plug-in"?

Testa att slå på html5 på www.youtube.com/html5 om allt annat misslyckas..
2011-05-17, 14:12
Bannlyst
Går det på något sätt att installera VLC-pluginen till Google chrome? Hittar enbart den till Mozilla, och då jag helst inte vill byta till Mozilla så hade jag gärna velat ha den i chrome!
2011-05-17, 15:30
Bannlyst
Är det någon mer än mig som upplever "hål" i Chrome? T.ex om jag har chrome uppe så finns det ibland ett "hål" rakt igenom till skrivbordet.

Kan det ha med mitt fräna tema att göra?
2011-05-17, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guywithtnt
Är det någon mer än mig som upplever "hål" i Chrome? T.ex om jag har chrome uppe så finns det ibland ett "hål" rakt igenom till skrivbordet.

Haha, ja det har absolut inget med Google Chrome att göra iaf!
2011-05-17, 19:40
Medlem
epost72s avatar
Citat:

Har du installerat ett Transparent tema till Chrome så är det kanske inte helt förvånade om man kan se igenom Chrome på en del ställen.
2011-05-17, 19:41
Medlem
Jokk44s avatar
Citat:

haha wtf, började garva rätt rejält när jag läste det där Var har du det där hålet? Mitt i fönstret?
2011-05-17, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jokk44
haha wtf, började garva rätt rejält när jag läste det där Var har du det där hålet? Mitt i fönstret?
Det kommer då och då Inget runt hål då som du kanske föreställde dig
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Har du installerat ett Transparent tema till Chrome så är det kanske inte helt förvånade om man kan se igenom Chrome på en del ställen.
Det har jag ju dock inte, hålet försvinner och kommer tillbaka då och då, gärna nära adressfältet..
2011-05-17, 21:03
Medlem
2big4yous avatar
Nu har jag inte läst igenom hela tråden.
Det jag undrar är att jag har fyra "Chrome" flikar öppna,men jag har sju "Chrome" processer igång i "aktivitetshanteraren"?
Är det en bugg i Windows,eller i browsern?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in