Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-02-10, 19:17
Medlem
Mr Coffees avatar
Har inte Chrome på den här datorn så kan inte kolla exakt men ska vara under vanliga inställnings/verktygsfliken uppe till höger. Står nog privat eller inkognito om du kör på svenska.

På min Chrome har jag en ikon för Inkognitoläge och en för vanligt läge redan i programmenyn i Windows.
2011-02-10, 19:18
Medlem
Pappageys avatar
Tackar för svar! Skönt att slippa rensa bort allt porr man glott på varje dag Återigen tack
2011-02-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
finns det någon bra sida med themes .. kan man inte byta design någonstans ?

https://chrome.google.com/webstore?category=theme enjoy
2011-02-10, 19:44
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGroen
Någon annan som också har problem med att köra Flash-videor i fullskärm efter senaste uppdateringen?
Det är bra om du kan skriva vilken version du har....
2011-02-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tueoe
Jag har också problem med det här. Hur löser man det?
Tycker detta kommer till och från. Vanligast så laggar sidor som går till samma domän. T.ex. när jag öppnar flera nya flikar på IDG så kan jag inte scrolla undertiden som den nya fliken ladda klart, men nu har jag inte problem med detta. Kör ni stabel eller beta/dev?

Jag har ett annat problem!
Jag har bara upptäckt det på mozillas sidan, jag tänkte kolla på videorna på Fierfox 4 men det kommer upp att det saknas en insticksmodul och den fanns inte att få tag i. Testa spela upp en video i chroma här ifrån http://www.mozilla.com/en-US/firefox/beta/features/ och se om det funkar. Videon spelar i bakgrunden men rutan kommer ändå upp!
Senast redigerad av iTomG 2011-02-10 kl. 19:58.
2011-02-10, 20:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Tycker detta kommer till och från. Vanligast så laggar sidor som går till samma domän. T.ex. när jag öppnar flera nya flikar på IDG så kan jag inte scrolla undertiden som den nya fliken ladda klart, men nu har jag inte problem med detta. Kör ni stabel eller beta/dev?

Jag har ett annat problem!
Jag har bara upptäckt det på mozillas sidan, jag tänkte kolla på videorna på Fierfox 4 men det kommer upp att det saknas en insticksmodul och den fanns inte att få tag i. Testa spela upp en video i chroma här ifrån http://www.mozilla.com/en-US/firefox/beta/features/ och se om det funkar. Videon spelar i bakgrunden men rutan kommer ändå upp!
Mozillasidan funkar på dev-versionen..
2011-02-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Mozillasidan funkar på dev-versionen..
Samma som jag använder, detta var konstigt. VARFÖR kommer det upp att insticksmodul fattas men sen spelas filmen ändå upp bakom? Rutan skymmer bara halva filmen typ. Måste vara nått med min dator eller?
2011-02-10, 21:08
Medlem
avazzas avatar
Vet inte hur det är i Chrome men i Firefox är det Ctrl + Shift + P(orn) så man ska komma ihåg det enkelt när man ska porrsurfa.
2011-02-10, 23:02
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iTomG
Samma som jag använder, detta var konstigt. VARFÖR kommer det upp att insticksmodul fattas men sen spelas filmen ändå upp bakom? Rutan skymmer bara halva filmen typ. Måste vara nått med min dator eller?
Har du testat i inkognito? Deaktivera ALLA installerade tillägg och testa, det är alltid nåt tillägg som gör att något krånglar för mig.
2011-02-11, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Har du testat i inkognito? Deaktivera ALLA installerade tillägg och testa, det är alltid nåt tillägg som gör att något krånglar för mig.
Tack för hjälpen. Det var realplayer downloader som spökade. Antagligen kände den inte igen formatet och kunde inte ge möjlighet att ladde ner den så då blev det fel. Men nu funkar det, tackar!
2011-02-11, 11:31
Medlem
brianmolkos avatar
eller så finns inkognito om man klickar på skiftnyckeln
2011-02-11, 14:01
Medlem
KruxaNs avatar
Jag har nyss installerat Chrome, men när jag ska kolla trailers på youtube så blir det en grönt streck i mitten och videon delas i 2 halvor.

Något som ska installeras?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in