Hur kan jag se vilken version av flash till chrome jag har? Har kikat runt lite i menyerna men inte hittat något. Å andra sidan har jag för mig att den automatiskt uppdaterar till senaste utan något aktivt val.
Så det kanske av den anledningen inte ens går att se vilken version man har eftersom det alltid är senaste?
Hur kan jag se vilken version av flash till chrome jag har? Har kikat runt lite i menyerna men inte hittat något. Å andra sidan har jag för mig att den automatiskt uppdaterar till senaste utan något aktivt val.
Så det kanske av den anledningen inte ens går att se vilken version man har eftersom det alltid är senaste?
Har ett problem. Sedan ett par veckor kommer jag inte åt 1 hemsida med chrome.. det kommer bara upp "bad request" och sen helt vitt på skärmen.. eftersom det funkar alla sidor annars och just den sidan funkar när jag startar från explorer så misstänker jag ju att jag kommit åt nån inställning.. någon som vet vad det kan vara? vill ju kunna läsa min lokaltidning på nätet, utan att behöva använda explorer.