2002-11-15, 00:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: President Bush och Bin Laden är samma person!

Citat:
Ursprungligen postat av Olof Spygagging
Jag instämmer med Varg-Olle!

President Bush och Bin Laden är samma person!!!!

Jag har ju ibland tyckt att det varit smärre luckor i Chockads bevisföring, men nu börjar det klarna. Scenariot är alltså följande:

1. President Bush kapar fyra flygplan med passagerare och besättning, men låter fjärrstyrningen ta över kaparnas och styr alltså två av dem mot WTC där de kraschar. För säkerhet skull spränger han dock även byggnaderna i luften samt pulvriserar dem med sitt superlasenvapen Thel, som han i hemlighet installerat i byggnaderna, Däremot klickar fjärrstyrningen av planet mot Pentagon, så han avskjuter istället en missil mot det och för att göra det riktigt trovärdigt kallar han ut ett flygplan som flyger ner några lyktstolpar framför, samt placerar c:a 50 ton flygplansvrakdelar (och förbrända kroppar) där. Ytterligare ett flygplan har kommit på avvägar, han skjuter då ner detta samt det flygplan som var avsett för Pentagon. Beträffande resterna efter det sistnämnda flygplanet ser han till att det omärkligt försvinner.

2. Bush, som övervakat en stor del av operationen från en lekskola I Florida framträder därefter i TV, basunerar ut att USA är under attack och skyller på en påstådd terroristledare, Bin Laden.

3. Någon dag senare visas ett videoband med denne "Bin Laden". MEN det är alltså president Bush som med skicklig maskering och perfekt dubbning låter "Bin Laden" ta på sig attentaten och kommer med ytterligare hotelser mot USA o.s.v.

4. Bush bemöter upprörd "Bin Ladens" fruktanvärda hotelser, talar om ondskans nästen, trappar upp konflikten och börjar bomba Afganistan.

5. Nytt videoband visas med den blodtörstige "Bin Laden" och med ytterligare fruktansvärda hotelser.

6. Bush framträder på nytt, talar om de fruktansvärda hot USA och världen återigen utsatta för och att USA måste börja bomba Irak.

O.s.v., o.s.v.! Jag är rädd för att det aldrig kommer att slut! För rollen som både USA:s president och terroristledaren Bin Laden ger ju president Bush oerhörda möjligheter!

Frågan är vad vi skall göra mot detta fruktansvärda hot. Vad säger Chockad?!?

Ja, vad ska vi göra med honom?
Usama bin Bush:

http://bushspeaks.com/home.asp?did=41&dir=b

Men faktum är att han i lönndom har ett väldigt intimt samarbete med bin Laden:

http://funnyheaven.tripod.com/abcdef.html
2002-11-15, 08:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky
Tack chockad för dina svar!
Jag ser att du suttit uppe hela natten och skrivit, för att besvara alla motinlägg, jag är imponerad av att du orkar och att du hela tiden försöker få fram mer bevis..

Caine_Gothenburg!
Ville David icke vara ledare för en sekt och få en massa anhängare, skulle han väl ändå ha valt något mer lättsmält och intressant att skriva om( för den stora massan, som inte vill ifrågasätta något här i världen). Han kunde ju t.e.x skriva romaner i stället, det hade han säkert tjänat mycket mer pengar på.

Se bara på chockad, verkar det lätt för honom att få anhängare :?:

David Icke har skrivit en mängd böcker, men endast en eller ett par där han tar upp reptilerna. Antagligen märkte han att hans popularitet dalade, och därför försöker han nu tona ned det hela.
2002-11-15, 08:48
äldre konto (old)
Ej medlem
För en tid sedan praktiserade jag som målare på Liseberg här i Göteborg och blev bekant med en man som ansåg att månlandningen var fejk samt att Bush, precis som Chockad envetet vill påstå, stod bakom 9/11.
"Den gallne greken" kallades han av somliga.
2002-11-15, 09:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ej_Piercad
För en tid sedan praktiserade jag som målare på Liseberg här i Göteborg och blev bekant med en man som ansåg att månlandningen var fejk samt att Bush, precis som Chockad envetet vill påstå, stod bakom 9/11.
"Den gallne greken" kallades han av somliga.

Ja, det gäller att idiotförklara alla som inte går på den officiella myten...
2002-11-15, 10:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Det behövs inte, för det gör de så himla bra själva!!

Fortfarande så är det glest med svar på många frågor!! Är det för svåra kanske, eller vill och kan man ite svara på dem!?

Jag ställer en av dem igen då. Varför sänder man den bild som visar hålet sämst, när man vill ha ett utlåtande!? Vilken baktanke kan finnas med detta!?

Nåt svar på denna fråga, och andra lika avslöjande och belysande frågor, lär vi inte få denna gång heller.

Märkligt va!?

Regards
2002-11-15, 10:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kieth W
Det behövs inte, för det gör de så himla bra själva!!

Fortfarande så är det glest med svar på många frågor!! Är det för svåra kanske, eller vill och kan man ite svara på dem!?

Jag ställer en av dem igen då. Varför sänder man den bild som visar hålet sämst, när man vill ha ett utlåtande!? Vilken baktanke kan finnas med detta!?

Nåt svar på denna fråga, och andra lika avslöjande och belysande frågor, lär vi inte få denna gång heller.

Märkligt va!?

Regards

Tror inte heller att det blir några relevanta svar. Bara en massa länkar som vanligt. Men det tyder på att han har gett upp. Han kan inte komma med konkreta bevis.
2002-11-15, 10:47
Bannlyst
Chockad skrev: Det gäller bara att vara idogen och nysta upp trådarna en efter en för att komma till exakt klarhet vad det var egentligen som hände...

Det är så sant, jag måste ju säga att jag blir lite nyfiken på hur du resonerar när du hittar dessa länkar. Du avfärdar det mesta som folk skriver med att det som de sagt. sett eller hört bara är båg. Samtidigt som du sväljer precis allt som dina länkar påstår. Hur tänker du?

Du skriver att det är en rolig hobby, men så mycket som du producerar så måste du ju vara uppe i en heltidstjänst, hinner du med att jobba?

Finns det något i den som du skriver "officiella myten" som är sant eller är precis allt en konspiration?
2002-11-15, 14:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Test.
2002-11-15, 16:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad var det jag sa

Chockad kommer med samma gamla länkar och teorier. Inga svar, inga bevis. Du är ganska förutsägbar. Kan du inte komma med något som överraskar oss?
2002-11-15, 16:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Att visa en bild på ett blankt ensamt flygplan säger inte ett enda dugg om förhållandet mellan plan eller ev hål. Ej heller vad som planet mosade på huset, eller tvärt om, vad huset mosade på planet.

Bara ett nöt är så korkat att man maniskt länkar så helt intetsägande bilder.

Det finns en bild där planet skalenligt är inlagd precis innan det skall träffa fasaden, med nosen sniffandes i det hål som sedemera uppstod. Där kan man tydligt se att möjligheten finns att planet går in på alla ledder. Det bredare nedre partiet på planet som det med en dåres enfaldhet tjatas om. Kan ses passa förträffligt i den nedre del av hålet, som just är bredare. Dessutom så finns en stor tydlig skada längst upp på fasadkanten, som mycket väl kan ha orsakats av stjärtfenan när den slets loss från planet.

Denna bild har av Chockad över huvud taget inte kommenterats vad jag kunnat se. Men det var ju väntat, för allt som är sant och riktigt det har han inte svar på. Utan kommer istället dragandes med samma agmla skitlänkar som är lika trovärdiga som det som står i Svensk Damtidning....

Fattar du inte att folk garvar åt din mani och uppenbara dumhet i denna sak!?

Regards
2002-11-15, 18:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kieth W
Att visa en bild på ett blankt ensamt flygplan säger inte ett enda dugg om förhållandet mellan plan eller ev hål. Ej heller vad som planet mosade på huset, eller tvärt om, vad huset mosade på planet.

Bara ett nöt är så korkat att man maniskt länkar så helt intetsägande bilder.

Det finns en bild där planet skalenligt är inlagd precis innan det skall träffa fasaden, med nosen sniffandes i det hål som sedemera uppstod. Där kan man tydligt se att möjligheten finns att planet går in på alla ledder. Det bredare nedre partiet på planet som det med en dåres enfaldhet tjatas om. Kan ses passa förträffligt i den nedre del av hålet, som just är bredare. Dessutom så finns en stor tydlig skada längst upp på fasadkanten, som mycket väl kan ha orsakats av stjärtfenan när den slets loss från planet.

Denna bild har av Chockad över huvud taget inte kommenterats vad jag kunnat se. Men det var ju väntat, för allt som är sant och riktigt det har han inte svar på. Utan kommer istället dragandes med samma agmla skitlänkar som är lika trovärdiga som det som står i Svensk Damtidning....

Fattar du inte att folk garvar åt din mani och uppenbara dumhet i denna sak!?

Regards

Boeingplanet passar definitivt INTE in i det där hålet, det är tyvärr bara önsketänkande från din sida...

Förresten, vad var det för något som kom ut ur C-ringen?

Hålet ser du här:

http://perso.clubinternet.fr/mouv4x8/11Sept01/A0052_Trou_Entree_Sortie_table1a.html

Bland de som förfäktar flygplansteorin, åtminstone det som sägs från officiellt Pentagonhåll, så ska det ha varit nosen på "planet" som penetrerat sig igenom 6 av Pentagons betongväggar:

http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/trou_en.htm
http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/missile_en.htm

Snacka om fabler...
2002-11-15, 18:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Loppet är kört!

Citat:
Ursprungligen postat av gurragurra
Chockad kommer med samma gamla länkar och teorier. Inga svar, inga bevis. Du är ganska förutsägbar. Kan du inte komma med något som överraskar oss?

Är det inte överraskande NOG att president Bush, trots att han kände till att den första WTC-attacken var ett terrordåd, väljer att dra iväg till en
lågstadieskola för att där lyssna på en saga om en get i närmare en halvtimme...?

Och är det inte överraskande att han, efter att ha blivit informerad om att ännu ett "kapat" passagerarplan kört rätt in i WTC och att Amerika är under attack, bara nickar att han uppfattat den lilla nyheten och fortsätter med sagostunden i ytterligare 20 minuter till, som om ingenting av större betydelse har hänt... 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Gurragurra, inser du inte att loppet är kört?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in