2002-11-11, 18:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Keith W = Chockad!

Citat:
Ursprungligen postat av Kieth W
Här är ju ett solklart bevis för att det var mininukes som sprängde WTC.
Självklart är de ju drabbade av radioaktivstrålning och nedfall, för det är ju allmänt känt och vedertaget att damm och particklar i luften oavsett mängd och material inte kan påverka luftvägarna..............

http://www.expressen.se/article.asp?id=128937

Regards

Hoppsan! En klassisk miss i internetdebatter, Chockad glömmer bort att han är inloggad som Keith W och postar ovanstående.

Där fick vi också svaret att han var sinnessjuk. Ett klart fall av schizofreni.

I övrigt fattar jag inte hur alla orkar med att debattera med den här idioten
2002-11-11, 19:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Keith W = Chockad!

Citat:
Ursprungligen postat av padron
Citat:
Här är ju ett solklart bevis för att det var mininukes som sprängde WTC.
Självklart är de ju drabbade av radioaktivstrålning och nedfall, för det är ju allmänt känt och vedertaget att damm och particklar i luften oavsett mängd och material inte kan påverka luftvägarna..............

http://www.expressen.se/article.asp?id=128937

Regards

Hoppsan! En klassisk miss i internetdebatter, Chockad glömmer bort att han är inloggad som Keith W och postar ovanstående.

Där fick vi också svaret att han var sinnessjuk. Ett klart fall av schizofreni.

I övrigt fattar jag inte hur alla orkar med att debattera med den här idioten

Har aldrig varit inloggad på Flashback under något annat än Chockad!

Du kan fråga Admin om du inte tror mig!

Snacka om paranoia...
2002-11-11, 19:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Nja, nu var det ju faktisk jag som skrev detta inlägg. Om någon påstår att jag är synonymen Chockad tar jag det som en grov förolämpning. Den som tvivlar är välkommen att kontollera ip-nummer.

Varfrör jag formulerade mig som jag gjorde var för att jag hade en rejäl dos ironi det jag skrev, vilket jag hoppas någon fattar!?

Förövrigt kan jag säga att vilken fysiklärare som helst skulle förstå utan att lyfta ens ett ögonbryn, vad som hände med planet när det träffade väggen och gick igenom, det är inget konstigt alls med det. Liknande saker fast i mindre omfång sker varje dag i trafiken då bilar brakar samman. Det är bara basic material- krockkrafts- och deformationslära. Har man noll kunskap om detta har man inget i en disskussion som denna att göra.

Regards
2002-11-11, 19:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Nja, nu var det ju faktisk jag som skrev detta inlägg. Om någon påstår att jag är synonymen Chockad tar jag det som en grov förolämpning. Den som tvivlar är välkommen att kontollera ip-nummer.

Varfrör jag formulerade mig som jag gjorde var för att jag hade en rejäl dos ironi det jag skrev, vilket jag hoppas någon fattar!?

Förövrigt kan jag säga att vilken fysiklärare som helst skulle förstå utan att lyfta ens ett ögonbryn, vad som hände med planet när det träffade väggen och gick igenom, det är inget konstigt alls med det. Liknande saker fast i mindre omfång sker varje dag i trafiken då bilar brakar samman. Det är bara basic material- krockkrafts- och deformationslära. Har man noll kunskap om detta har man inget i en disskussion som denna att göra.

Regards
2002-11-11, 19:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

Regards

Citat:

Regards

Om vi skulle be 100 fysiklärare att svara "Ja" eller "Nej" på frågan:

Ser det ut som om det skulle ha smackat in en Boeing 757:a i väggen för 20-25 minuter sedan?

(Efter att grundligt ha tittat på den näst nedersta bilden på denna länk)

http://www.thepowerhour.com/postings/report.htm

Jag skulle bli ytterst förvånad om det överhuvudtaget var någon som skulle svara "Ja" på den frågan!!
2002-11-11, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Jag fick precis en snilleblixt, angående tidschemat och planens avreseorter!

Om vi först tittar på tidschemat angående de 4 flighterna, så slår det mig
att de 2 "WTC-planen"; 11:an och 175:an båda avgick från Boston,
07.59 respektive 08.14.

Medan de andra 2 planen, som skulle träffa Pentagon och förmodligen Capitolium (tror inte att Bush och hans administration ville bli av med sitt Vita Hus...) båda avgick från klart närmare belägna flygplatser; 77:an som skulle till Pentagon avgick 08.10 från Washington och 93:an som skulle till Capitolium avgick 08.01 från New Jersey.

Jag förstod först inte riktigt det här!

Som Chockad övertygat mej om att president Bush tillhör en santanistsekt och att han är besatt av talet 11, var det något som inte verkade stämma i ovanstående.

Men jag hittade snart förklaringen! Och givetvis på Chockads otroligt tillförlitliga webbsida http://hem.fyristorg.com/yrsa/politiken/ !

President Bush som var fixerad över att samtliga plan måste avgå 08.11, men som också insåg att detta kunde väcka misstankar, ställde helt enkelt om klockorna på flygplatserna med falska tider enligt Chockads citat ovan. Så planen avgick alltså alla kl. 08.11 denna dag.

Däremot blev förstörelsen i WTC inte riktigt den beräknade så presidnt Bush måste utlösa sitt helvetesvapen där, laservapnet Thel, som i mindre skala förut prövats vid hans satanistsammankomster.
2002-11-11, 21:18
Medlem
Stonecakes avatar
Fan vad segt det gick igår...
2002-11-11, 21:21
Medlem
Stonecakes avatar
Blev en massa likadana inlägg!
2002-11-11, 21:22
Medlem
Stonecakes avatar
Jag tog bort denna också!
2002-11-12, 07:56
äldre konto (old)
Ej medlem
[quote]Fråga din fysiklärare i skolan du går eller gick i om han tycker att det låter logiskt att en Boeing 757 som kraschar mot Pentagon med 30000 liter flygfotogen, skulle efterlämna ett 3,5 meter stort hål, för att sedan efter att ha kraschat in i den starkt armerade betongväggen och smakat på hettan från den enorma explosionen, skulle ha kunnat samla till sig nya krafter och forcera igenom ytterligare 5 kompakta betongväggar och slutat sin färd här:quote]

Du låter ju som om du har en femårings förståelse för fysik.

Försök att dra handen genom lågan från ett stearinljus. Gör det med olika hastigheter, men se upp så du inte bränner dig. Inse att de delar som penetrerade väggen gjorde det med praktiskt taget bibehållen hastighet och energi. Det är inte frågan om att "samla till sig nya krafter". Explosionen skulle påverkat de aktuella delarna ungefär lika mycket som vi verkar kunna påverka dina åsikter...

Och nej, jag tror inte att min gamla fysiklärare skulle asgarvat åt mig om jag ställt den frågan.
2002-11-12, 08:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Lagg = dubbelpost
2002-11-12, 11:00
Bannlyst
Chockad vad tror du om Cains teori här nedan? Det som talar mot detta skulle väl vara att det inte siffran 11 är med. igår var det ju 11/11 och gissa om jag var nervös....

"Kalibern på det vapen som användes under de senaste veckornas krypskyttemord var .223. Om man bemödar sig med att undersöka detta nummer rent numerologiskt så märker man några skrämmande saker:

1) Den andra bokstaven i alfabetet är B. I 223 finns två stycken B, de måste alltså symbolisera de två Bush (far och son)

2) Summan av talen i 223 (2+2+3) är sju, och den sjunde bokstaven i alfabetet är G, och vad heter Bush Jr i förnamn? Jo, just det, George.

3) De sista två siffrorna är 23, och den tjugotredje bokstaven i alfabetet är W--som ju också Bush Jr:s mellannamn börjar på.

Alltså är det nu fastställt bortom allt tvivel att det är Bush-regimen som låg bakom morden."

Jag är också lite nyfiken på det här med alla vittnen, jag såg att du svarade någon med att de är patriotiska amerikaner som vittnar i princip som de blir tillsagda. Men det var ju så många andra nationaliteter där, är de också inblandade?
Läste på din favoritsida (yrsa) att USA hade lockat ut pentagon planet på öppet vatten för att skjuta ner det och därefter dragit en missil i Pentagon. Jag förstår inte riktigt, det är väl ett klokt beslut att ta bort planet och skjuta ner det så det inte skadar någon. Varför dölja det med en missil?
har du förresten varit i USA?

ignatius

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in