Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Jag fick precis en snilleblixt, angående tidschemat och planens avreseorter!
Om vi först tittar på tidschemat angående de 4 flighterna, så slår det mig
att de 2 "WTC-planen"; 11:an och 175:an båda avgick från Boston,
07.59 respektive 08.14.
Medan de andra 2 planen, som skulle träffa Pentagon och förmodligen Capitolium (tror inte att Bush och hans administration ville bli av med sitt Vita Hus...) båda avgick från klart närmare belägna flygplatser; 77:an som skulle till Pentagon avgick 08.10 från Washington och 93:an som skulle till Capitolium avgick 08.01 från New Jersey.
Jag förstod först inte riktigt det här!
Som Chockad övertygat mej om att president Bush tillhör en santanistsekt och att han är besatt av talet 11, var det något som inte verkade stämma i ovanstående.
Men jag hittade snart förklaringen! Och givetvis på Chockads otroligt tillförlitliga webbsida http://hem.fyristorg.com/yrsa/politiken/ !
President Bush som var fixerad över att samtliga plan måste avgå 08.11, men som också insåg att detta kunde väcka misstankar, ställde helt enkelt om klockorna på flygplatserna med falska tider enligt Chockads citat ovan. Så planen avgick alltså alla kl. 08.11 denna dag.
Däremot blev förstörelsen i WTC inte riktigt den beräknade så presidnt Bush måste utlösa sitt helvetesvapen där, laservapnet Thel, som i mindre skala förut prövats vid hans satanistsammankomster.