Citat:
Ursprungligen postat av SethGecko
Citat:
Men tycker du att det låter troligt, ta fram fakta som stöder den teorin, och överbevisa mitt påstående.
Vänta nu här, du påstod en sak, och kan inte backa upp det.
Sen kräver du att nån annan ska bevisa det åt dig?
Kom igen själv. för fan. Ge oss en länk där det tydligt står att genomsnittet på inrikesplan i USA är högre än 40-50 personer per plan.
Det skulle ju hjälpa om du slutade pasta in url:er till "alternativa medier", du har inte tänkt på att det är därför folk inte tar dig på allvar. Nog för att massmedia är kontrollerad i västvärlden, men så kontrollerad att ingen seriös journalist i hela jävla världen inte kommit på detta, på över ett år. Verkar vääääl konspiratoriskt va?!
Jag kan mycket väl tänka mig att Bush kände till terrorhoten, men valde att inte agera särskilt kraftfullt som en chans att öka sin popularitet efter valet han förlorade(!). Men att USA själva iscensatte hela skiten....knappast.
Ditt sätt att argumentera påminner mig om hur det var att gå i högstadiet, dessutom.
Det här börjar bli riktigt patetiskt...!
Nån måtta får det väl vara?
Driver du med mig eller?
Om du tror att det kan tillhöra genomsnittet att skicka iväg 4 fulltankade jumbojetar på raken, från den ena sidan kontinenten till den andra,
med 25-50 pers i varje, när den sammanlagda kapaciteten ligger på runt 1000 passagerare, så kan jag bara beklaga...
Flight 11, 07.59 Boston-Los Angeles (76)
Flight 93, 08.01 New Jersey-San Francisco (26)
Flight 77, 08.10 Washington-Los Angeles (50)
Flight 175, 08.14 Boston-Los Angeles (47)
Så tyvärr, jag tänker inte ens besvära mig att leta upp länkar och backa upp något åt dig, som t.o.m. en barnunge skulle fatta...
Så nu har du ju världens chans att spräcka mitt påstående, vilket du inte skulle ha det minsta emot att göra, genom att komma med en länk där det står att jänkarna har för vana att skicka iväg jumbojetar kust till kust, med 3-4 dussin i varje.
Lycka till!