2002-11-10, 11:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Apropå aktieomsättningen för de kapade planens bolag, American Airlines och United Airlines, som sköt i höjden med över 600% dagarna INNAN terrordåden, till ett värde av 15 miljarder dollar!!!

Här är lite fler intressanta frågeställningar kring dessa skumraskaffärer som aldrig har tillåtits att utredas:

(Bara detta är ju ett BEVIS för att det inte var Usama bin Ladin och hans pojkar som stod bakom 11 September-dåden... )

http://unansweredquestions.org/topic.php?tid=55

Observera att frågeställningarna är placerade utifrån hur många poäng dom får av läsarna, dom intressantaste frågorna får med andra ord fler poäng.

Dessutom så kan ni kolla runt på frågeställningar kring alla andra underligheter som skedde 11 September, alltifrån Pentagon-kraschen till
kompanjonskapet mellan Bush/Ladin-klanerna...

Så glöm inte att sätta följande länk bland era favoriter:

http://unansweredquestions.org/index.html
2002-11-10, 12:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kieth W
Ju mer man tänker på allt som Chockad hakat fast sig vid som märkligheter eller bevis för att det var en cover up eller att det inte var ett plan som träffade the Pentagon, ju mer stora brister ser man i det han framhåller, och att det finns logiska förklaringar till det mesta här i världen.

Det uppfattas som nåt oerhört mystiskt att planen som var inblandade den dagen, hade så få passagerare. Och det lyfts fram som ett bevis på det är nåt galet med dessa flygplan.

Varför det!? Jag har själv flygit mycket domestic i USA, och det är inte mer passagerare än så vissa dagar. Ja det är t o m så att jag gärna åker dessa dagar om det är möjligt, just för at det är skönt att slippa trängsel.

En tanke som man borde ställa sig, istället för att anse att passagerarantalet var mystiskt lågt, är om det inte var så att de som planerade dåden visste att det skulle vara så lite folk på de flygningarna, och just därför valde den dagen för aktionen!? Skulle det vara önskvärt med proppfulla plan och risken för att de skulle bli attackerade av passagerare?

Troligen så behövde man några plan, med så få passagerare som möjligt att hantera.

Jag måste bara här bryta in med en bisak, som ändå anknyter till det vi diskuterar.

Chockad ger oss ju gärna länkar i överflöd som leder till text bilder eller videoklipp som han tror skall övertyga oss. Om vi andra ger länkar tillbaka så är allt i dessa länkar manipulerat och falskt enlig Chockad.

Nu anser ju Chockad att Kennedy sköts av sin chaufför, och som ett enligt honom solklart bevis, ger han os en länk till ett videoklipp som just skall visa att chauffören utför dådet. Det pinsamma är att denna, liksom de flesta andra videobevis som Chockad håller som starka bevis, är rena skräpet. Det handlar mer om några ryckiga stillbilder i en sekvens där mycket lämnas åt fantasin mellan rutorna. Dessutom kan man oerhört tydligt se att det är manipulerat och att det gråa som skall föreställa ett vapen i chauförrens hand är en ditredigerad efterkonstruktion, en fake alltså. Törs man även fråga varför den filmen är så suddig!? Det brukar ju vara Chockads eget favoritklagomål på div bilder.

Att inte Chockad själv kan se detta faktum, utan sväljer allt som visas och skrivs på sina favoritlänkar trots uppenbara brister och tydlig manipulation, bevisar med all tydlighet hur illa ställt det är med vilja och förmåga att granska bevismaterial och påståenden kritiskt i alla riktningar för att se vad som kan vara rimligt eller förkastligt.

Ang Kennedy så kan man krossa teorin om att chauffören skulle ha utfört dådet på bara några få sekunder. För det första så skulle folk på gatorna ha sett och vittnat om detta, det skulle även ha varit synligt på de filmer som togs av amatörer som filmade kortegen. Det skulle ha avslöjats av de andra passagerarna i bilen. Det skulle ha varit oerhört korkat om det nu var en komplott bakom (vilket jag faktiskt tror) att utföra en sak man vill försöka hålla hemlig på en plats där man knappast kan ha fler vittnen. Alla hade ju blickarna mot bilen i då den passerar, och då skulle det tydligt ses om någon i bilen gör nåt ovanligt. Att stå bakom åskådarleden och skjuta med kikarsikte eller liknande, betyder däremot att man sannolikt riskerar få blickar på sig innan skottet går, och i kalabaliken efteråt är det lätt att försvinna.

Om Chockad anser att det finns ett enda litet fel eller miss på någon av de sidor som skall motbevisa honom, så menar han att all trovärdighet är borta för allt som den sidan innehåller.

Men det måste väl även då gälla hans egna sidor!? Och jag har på bara ett drygt dygn utan att ens anstränga mig hittat stora tydliga fel på två av de sidor han hyllar som bevis för sin sak. Alltså kan även vi säga att dessa sidor totalt misst all sin trovärdighet (om de ens haft någon) och att allt som finns på dessa sidor är att betrakta som ren och skär bluff.

Regards

Först apropå dom onormalt låga passagerarantalen på dom 4 planen, så beror detta på att man ville att så få amerikanare som möjligt skulle gå åt, så därför hade man sett till, genom att manipulera datorerna, att det bara var 3-4 dussin passagerare i snitt på dom fulltankade Boeingplanen som skulle ta sig från kust-till-kust...

Titta på Pentagon-attacken där man valde att attackera precis det partiet som alldeles nyss hade blivit armerat...

Titta på WTC-attacken där det första planet träffade väldigt högt upp så att så få som möjligt skulle dö...

Titta på sprängningen av Tvillingtornen, som man väntade med i cirka 1 timme, så att så många som möjligt skulle hinna ta sig ut först...

I början spekulerades det om att det kunde ha gått åt så många som 10 000-20 000 människor i attackerna. Antalet var runt 2800...

Sedan apropå Kennedy-mordet, så ligger det till så att Zapruder-filmen, som Videosekvensen är en del av, faktiskt ÄR autentiskt:

http://www.boston.quik.com/amarsh/zapruder.htm

Sedan så valde man låta chauffören skjuta Kennedy först efter att man åkt förbi dom stora åskådarmassorna, det är bara att titta på videosekvensen så ser du själv vad lite åskådare det syns till längre...

Dessutom så har de 18 vittnen som befann sig i omedelbar närhet av bilen dött under konstiga omständigheter efter mordet av olika "orsaker".

När JFK blir skjuten så början Jackie KLÄTTRA ut ur billen genom bagageluckan bakåt!!! Det syns tydligt på filmen.

VARFÖR?????

Normalt borde hon limma fast sig i golvet på limusinen och söka skydd inne i bilen, det är de tränade till men på filmen ser det ut som hon desperat försöker fly ur bilen bort från CHAFFÖREN!!!

Titta på filmen igen och studera Jackies beteende.

Detta skulle stödja chafförs-teorin. Hon såg honom skjuta sin man, blir förskräckt och i panik börjar klättra ut bakåt i bilen.

Vem normallt skulle ge sig ut i "line of fire" då "kryppskytten" sköt runt om bilen???

Här kan du kan ladda hem sekvensen där man ser hur Jackie försöker fly ut från bilen, men stoppas av en agent:

http://w1.910.telia.com/~u91016821/swedish/driver.html

Och till sist, hur kommer det sig att det inte stod några livvakter på Kennedys bil, som det gjorde på vicepresidentens som kom åkande precis bakom?

Där stod det 4 stycken runtom i bilen, men inga på Kennedys!

Varför?
2002-11-10, 12:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Chockad! Jag är full av beundran för dej! Här har jag äntligen efter många år fått klarhet i vem som sköt president Kennedy. Din bevisning är verkligen övertygande. Det är bara att beklaga att sådana otroliga dumhuvuden som FBI, CIA, ja hela amerikanska polisen har missat det som utspelades inför ögonen på dem. Men din förklaring att det ingick i komplotten övertygar mej.

Men kan du inte nu också klara upp Palme-mordet, så jag och andra slipper leva i ovisshet. Snälla Chockad....Men jag har ju läst på den sida du ständigt hämtar material ifrån http://hem.fyristorg.com/yrsa/politiken/index.htm "Nya uppgifter om Palme-mordet" att dåvarande CIA-chefen och numera presidenten Bush är inblandad där också!

Och detta med flight 77 som alltså aldrig träffade Pentagon och som ett hastigt inkallat förband måste ersätta av en missil. Och WTC-tornen som pulvriserades av det fruktansvärda laservapnet Thel och också sprängdes inifrån, sedan det träffats av två av president Bush fjärrstyrda flygplan. Jag förstår inte varför folk helt i onödan skall hålla på att bemöta dej om såna självklara saker som detta!
2002-11-10, 14:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja visst är det märkligt att president Bush, när han planerar attentaten är så låst vid siffran 11, den 11 september o.s.v. Där ser man vem som har tvångstankar.

Fast det är något som inte stämmer: Han borde ju ha låtit elva flygplan istället för bara två träffa WTC. Och att de inte träffade på 11:e våningen var verkligen en miss.Men jag förmodar att det var elva soldater som avfyrade missilen mot Pentagon. Och fällde inte missilen elva lyktstolpar strax utanför Pentagon som det var meningen att den skulle göra?

Ja, säkert har mycket blivit förbisett här i president Bush:s fixering vid siffran 11. Men Chockad kan säkert räkna upp mer!
2002-11-10, 14:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Snuh skrev:

>>Jag skiter högaktningsfullt i den officiella historien. Den kommer från ett otal källor, och det finns alltid skillnader.<<

Den officiella versionen kring Pentagon-attacken och att planets nos skulle ha borrat sig igenom 6 av Pentagons bastanta betongväggar sades av ingen mindre än Lee Evey, den huvudansvarige för renoveringsprojektet av Pentagon...

Det sa han i ett offentligt anförande den 15 September, alltså 4 dygn efter attacken!

http://www.asile.org/citoyens/numero14/missile/missile_en.htm

Skulle han inte vid det laget kunna anses vara välinformerad och insatt i vad det egentligen var som hände vid Pentagon?

Kapabel att kunna berätta vad det var som hände?

Eftersom du kommer med helt nya teorier, kan det bero på att den ovannämnda förklaringsmodellen, vid närmare eftertanke, inte kan anses vara så plausibel, eller...?

Och hur mycket rimligare kan det anses vara att en av motorerna ensamt borrar sig igenom dom 6 betongväggarna, väggar som ska kunna stå emot bombanfalll...?

Var det förresten inte du som tidigare var anhängare av "smält-teorin", teorin som sa att hela "planet" pulvriserades och smälte bort pga värmen?

Är lite osäker, får annars titta på dina tidigare inlägg i detta ämne...
2002-11-10, 15:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olof Spygagging
Ja visst är det märkligt att president Bush, när han planerar attentaten är så låst vid siffran 11, den 11 september o.s.v. Där ser man vem som har tvångstankar.

Fast det är något som inte stämmer: Han borde ju ha låtit elva flygplan istället för bara två träffa WTC. Och att de inte träffade på 11:e våningen var verkligen en miss.Men jag förmodar att det var elva soldater som avfyrade missilen mot Pentagon. Och fällde inte missilen elva lyktstolpar strax utanför Pentagon som det var meningen att den skulle göra?

Ja, säkert har mycket blivit förbisett här i president Bush:s fixering vid siffran 11. Men Chockad kan säkert räkna upp mer!

Han tyckte väl att det räckte med att dom två WTC-tornen ser ut som två 1r, alltså siffran 11...

Apropå missilen så fällde den inte en enda stolpe, utan den där enstaka stolpen fällde Bushs pojkar efter missilträffen för att försöka få det till att flygplanet verkligen hamnade inne i Pentagon...

Apropå siffran 11, var det inte Apollo 11 som nådde månen först?

Men man hoppade över lite i ordningsföljden, innan 11:an skulle upp...

Vapenstilleståndet vid 1:a Världskriget, tillkom kl.11 och 11 den 11:e i 11:e...

Faktum är att siffran 11 anses som ett kraftfullt ockult mästartal inom dom hemliga klubbarna, som bland annat Bushmannen själv är invigd i...

Året 1968 blev han själv aktiv medlem och invigdes in i sekten "Skull & Bones"...

Spygagging, här får du läsa lite mer om maktelitens fixering vid siffran 11, eftersom du verkar så totalt oinsatt i det hela:

http://www.september11news.com/Mysteries2.htm

Ojdå, jag har visst smittats av Bushs tvångstankar, 11 smilies överallt...
2002-11-10, 15:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Gick precis in på Googles sökmotor och hittade det här angående fixeringen vid symboliken kring siffror:

http://www.theforbiddenknowledge.com/111333/111333.htm

Kommentar, Spygagging?
2002-11-10, 16:24
Medlem
Hylands avatar
Jävlar vad inlägg! Chockad berör verkligen. Älskar dig, mannen
2002-11-10, 16:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Ang Zapruder filmen.

Det är nu så att jag har den filmen på video sedan många år, då den visats på flera olika tv program, och på de inspelningar jag har kan man ite se nåt som kan avgöras vara ett vapen i chaufförens han. Om han nu vrider på huvudet så har det sin naturliga förklaring av att det redan avlossats skott mot presidenten, som naturligtvis har hörts, ja t o m Connely har ju vridit sig om för att se om något hänt.

Det är fullständigt horribelt att tro att man skulle göra en sån korkad manöver mitt bland vittnen när det finns 1000 bättre och säkrare alternativ.

Att Jackie kastar sig nästan ur bilen bakåt kan ha sin synnerliga naturliga förklaring i att hon blev chockad och ville påkalla hjälp från de vakter hon såg bakom bilen. Hur mycket man tränats på att gömma sig i bilen så kan man aldrig säkert veta hur reaktionen blir när allvaret inträffar. Tror du att man är lugn och i första hand tänker på vad man tränat när man plötsligt sitter med sin makes hjärna över hela ansiktet??!!

Dessutom var skadorna på Kennedys huvud så stora att det inte kunnat skapats av dåtidens handeldvapen, då det inte fanns så kraftiga eller så kraftig ammunition för handeldvapen då. Och även om det skulle funnits, så är det ändå orimligt därför att så kraftiga handeldvapen slänger man inte upp lite på måfå på axeln samtidigt som man både kör bil, och skjuter av ett skott. Man skulle aldrig ens klara av att hålla vapnet då rekylen skulle slita det ur handen närmast. Jag vet för jag har skjutit i många år med div vapen, även Magnum 44 och Automag 44. Dessa anses vara de kraftigaste handeldvapnen som finns, och man behöver både hårda nävar och raka starka armar för att kunna hantera dem. Står man och slarvar med krokiga armar så tappar man nästan vapnet eller slår sig i ansiktet med det av rekylen.

Nu är vi egentligen ur spår här, det var ju nutid som gällde.

Varför besvarar du inte de specifika frågor jag ställde dig?? Är de så svåra att bemöta så du hellre förtiger dem??

Har du utfört några av de enkla experiment jag uppmanade dig att göra?? Resultat??

Här får du ett till experiment att utföra, och som kan ses som en modell på vad som kan ske då en kropp träffar en annan kropp

Ta några tegelstenar, knacka av dem så du får mindre rektangulära klotsar, sätt fast dem på en plan yta så de står på högkant med kortsidan mot dig med ca 30-50 mm öppning mellan sig, så att det bildas nåt som kan liknas fönster mellan dem. Bakom dessa "fönster" så kan du ställa upp träplattor eller annat som kan liknas vid innerväggar. Sen tar du och ställer dig kanske 5 meter bort i samma vinkel som planet och kastar så hårt du orkar ett äpple eller potatis mot denna modell av väggen. När du fått in några träffar ta då och studera vad som hänt.

Du kommer att upptäcka att det du kastat har krossats mot väggen, men att delar av de har pressats in genom de öppningar som symboliserar fönster, och där innan för raserat väggarna innanför. Restarna utanför har landat vid väggen och det som studsat bort har hamnat åt vänster till i förhållande till din kastposition.

Vilka slutsatser kan man dra av detta, vilka slutsatser drar du??

Regards
2002-11-10, 17:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kieth W
Ang Zapruder filmen.

Det är nu så att jag har den filmen på video sedan många år, då den visats på flera olika tv program, och på de inspelningar jag har kan man ite se nåt som kan avgöras vara ett vapen i chaufförens han. Om han nu vrider på huvudet så har det sin naturliga förklaring av att det redan avlossats skott mot presidenten, som naturligtvis har hörts, ja t o m Connely har ju vridit sig om för att se om något hänt.

Det är fullständigt horribelt att tro att man skulle göra en sån korkad manöver mitt bland vittnen när det finns 1000 bättre och säkrare alternativ.

Att Jackie kastar sig nästan ur bilen bakåt kan ha sin synnerliga naturliga förklaring i att hon blev chockad och ville påkalla hjälp från de vakter hon såg bakom bilen. Hur mycket man tränats på att gömma sig i bilen så kan man aldrig säkert veta hur reaktionen blir när allvaret inträffar. Tror du att man är lugn och i första hand tänker på vad man tränat när man plötsligt sitter med sin makes hjärna över hela ansiktet??!!

Dessutom var skadorna på Kennedys huvud så stora att det inte kunnat skapats av dåtidens handeldvapen, då det inte fanns så kraftiga eller så kraftig ammunition för handeldvapen då. Och även om det skulle funnits, så är det ändå orimligt därför att så kraftiga handeldvapen slänger man inte upp lite på måfå på axeln samtidigt som man både kör bil, och skjuter av ett skott. Man skulle aldrig ens klara av att hålla vapnet då rekylen skulle slita det ur handen närmast. Jag vet för jag har skjutit i många år med div vapen, även Magnum 44 och Automag 44. Dessa anses vara de kraftigaste handeldvapnen som finns, och man behöver både hårda nävar och raka starka armar för att kunna hantera dem. Står man och slarvar med krokiga armar så tappar man nästan vapnet eller slår sig i ansiktet med det av rekylen.

Nu är vi egentligen ur spår här, det var ju nutid som gällde.

Varför besvarar du inte de specifika frågor jag ställde dig?? Är de så svåra att bemöta så du hellre förtiger dem??

Har du utfört några av de enkla experiment jag uppmanade dig att göra?? Resultat??

Här får du ett till experiment att utföra, och som kan ses som en modell på vad som kan ske då en kropp träffar en annan kropp

Ta några tegelstenar, knacka av dem så du får mindre rektangulära klotsar, sätt fast dem på en plan yta så de står på högkant med kortsidan mot dig med ca 30-50 mm öppning mellan sig, så att det bildas nåt som kan liknas fönster mellan dem. Bakom dessa "fönster" så kan du ställa upp träplattor eller annat som kan liknas vid innerväggar. Sen tar du och ställer dig kanske 5 meter bort i samma vinkel som planet och kastar så hårt du orkar ett äpple eller potatis mot denna modell av väggen. När du fått in några träffar ta då och studera vad som hänt.

Du kommer att upptäcka att det du kastat har krossats mot väggen, men att delar av de har pressats in genom de öppningar som symboliserar fönster, och där innan för raserat väggarna innanför. Restarna utanför har landat vid väggen och det som studsat bort har hamnat åt vänster till i förhållande till din kastposition.

Vilka slutsatser kan man dra av detta, vilka slutsatser drar du??

Regards

Apropå att Kennedys huvud blev så illa skadat så finns det teorier om att han, strax innan William Greer sköt, blev skjuten från kullen till höger om bilens färdväg, men det kan jag varken bekräfta eller dementera.

Sedan så anser jag fortfarande Jackies egendomliga agerande MYCKET besynnerligt, ifall skottet skulle ha kommit någon annanstans ifrån än chauffören!

Men hon anade väl redan innan oråd, när livvakterna fattades från Kennedys bil...

Här ska du få läsa en extremt bra artikel angående Kennedy-mordet och dess Cover-up:

http://www.nerdcities.com/guardian/SeptemberEleventh/Schmid/AmericanPride.html

Jag kommer att besvara ditt tidigare inlägg snart, ska bara inmundiga middagen först. Jag tyckte bara att den var så komisk i sin absurditet, många lärda ord och ordkonster och ordlekar omvartannat, men noll av innehåll och värde...

Regards
2002-11-10, 17:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Chockad.

Jag är inte förvånad att du anser inget av det jag skriver innehåller nåt av värde, för det gör det ju inte (för dig alltså) då det motsäger det mesta du själv tror blint på. Å andra sidan kan jag säga det samma om dina teorier, de innehåller över huvud taget inte något som kan tas som seriöst eller reelt. Det enda det är, är just hypotetiska ogrundade teorier, om än rätt underhållande om man släpper fantasin fri.

Men om man ser på våra respektive skriverier och betraktande av div teorier så kan man tydlig se att jag har en oändligt högre nivå av det jag skriver förankrat i vetenskapliga fakta, naturlagar, forskningsrön, materialkunskap, verkligheten.

Detta gör en enorm skillnad därför att du bygger dina teorier på rena fabler och som är skapade i samma anda som rubrikerna i Svensk Damtidning, helt utan grund och förankring i nåt som kan ens liknas vid verklighet. De sidor du hänvisar till är allesammans rena fantasiprodukterna, och det tragiska är inte att du och andra kan svälja delar av det, utan att du sväljer allt från de sidorna, men inget från de mer jordnära och korrekta källorna.

Vi tar Kennedy en tur till.

Jackie kastar sig av naturliga orsaker (oavsett om det är mina eller dina) nästan ur bilen.

Om vi för en stund går på din linje, att föraren sköt.

Du hävdade då att av de vittnen som fanns närmast runt bilen så dog, förolyckades eller försvann alla under mystiska omständigheter ganska snart efter attentatet.

Då föds en kärnfråga, varför fanns Jackie kvar bland oss i många år innan hon dog av naturliga orsaker!? Hon om någon borde ju kunnat vända upp och ner på himmel och jord om hon yppat vad hon visste eller sett där i bilen!!

Din teori om detta faller därmed lika platt som alla andra fabler du sprider.

Ärligt talat tror jag du skulle kunna bli mångmillionär på att skriva billig kiosklitteratur.

Låt se nu om du på ett sakligt sätt med egna ord kan bemöta mina faktatyngda förklaringar med nåt som styrker dina teorier på ett vedertaget vetenskapligt förankrat sätt, utan att bara länka till Fablernas Världs arkiv. Jag vill alltså inte se en enda länk i ditt svar.

Jag har hittills inte gett en enda länk, ändå har jag säkert sagt mer riktiga och logiska saker än du i denna tråd. Man behöver inte trampa runt i länkar om man har lite sunt förnuft. Man kan förklara saker bra ändå vanligtvis.

Sist en personlig fråga, om det tillåts!? Hur gammal är du? Vilka utbildningar har du?

Jag själv är nära 50 år, och är utbildad ingenjör på hög nivå, har tidigare varit aktiv inom materiallära konstruktion hållfasthet. Har på senare år hamnat inom utveckling av synnerligen avancerad apparatur för sjukvården. Jag kan berätta att i mitt yrke så är det oerhört viktig, ja absolut nödvändigt att kunna till punkt och pricka kunna verifiera varför det ser ut som det gör, eller blir som det blir i ett test. Att tro är inte mer värt än ett höjt ögonbryn tills orsak eller verkan noga konstaterats i upprepade tester och modeller, vilka i sig är svåra att utveckla testmodeller till, för att överhuvud taget bara kunna utföra det egentliga testet. För att man skall veta vad man faktiskt testar, och då på en korrekt isolerad företeelse. Och allt skall dokumenteras och arkiveras dessutom. Detta är den tunga men nödvändiga vardagen inom forskning. Fabler är noll och intet värda utanför fikarummets avslappnande sfär.

Regards
2002-11-10, 20:06
äldre konto (old)
Ej medlem
[quote="Chockad"]
Citat:
Ursprungligen postat av maverick
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Citat:
Chockad....

Saken är den att alla 3000 sedan skickades hem när terrorattackerna väl påbörjade, samtidigt som övningen skulle ha satts igång...

MEn hallå chockad...
Nu visar du argument som motbevisar dig själv.....

Den 11 sep 2001 slår ett plan ner i en federal byggnad...
2 slår ner i nationens högsta byggnader...
Man tror att det finns fler plan kapade (det var väl 5 stycken som var unaccounted uner några timmar)
Tacka fan att de utrymmer byggnaderna som är kopplade till staten och framförallt den militära underrätekse tjänsten...
Sedan har ni konspirationteroretiker glömt en sak....
TRW (stort amerikanskt elektronik företag) måste ju bvara indragna i det hela....

De tillverkar ju både USA:s spionsattelite och delar till denna helvetses laser som ni pstår sprängde WTC *SMÅGARV* sedan måste ju General Dynamics som byggt AGM 86 också vara inblandade eftersom de "lånat" ut missiler de inte har levererat ännu......

Grejen är att dom i högsta ledningen visste precis vilka byggnader som skulle attackeras, och byggnaden dom skulle hålla övningen i (som skulle påbörjas EXAKT samtidigt som WTC-attackerna kom...) låg ett bra stycke ifrån Pentagon...

Läs artiklarna, om ni händelsevis har missat dom, otroligt intressanta:

http://www.rumormillnews.net/cgi-bin/config.pl?read=25266
http://www.airdisaster.com/news/0802/22/news.shtml

http://www.rumormillnews.net/cgi-bin/config.pl?read=25255
http://www.911pi.com/honneger.htm

Frågorna man osökt ställer sig är följande:

1) Hur kommer det sig att EXAKT samtidigt som WTC-attackerna äger rum den 11 September 2001, så skulle 3000 man från NRO, som har hand om att rekognoscera luftrummet, ha en övning där ett simulerat plan skulle krascha mot en federal byggnad...???

2) Och hur kommer det sig att dom där 3000 personerna får tjänstledigt resten av dagen, just när WTC-attackerna påbörjades...?

Kan det vara för att dom andra "kapade" planen som fortfarande flög omkring ostört skulle försöka träffa sina mål...?

Chockad chockad...

Du lever fullkomligt upp till alla mina förväntningar..
Vad trevligt.....

Du börjar snart närma dig 10 fakta späckade inlägg från mig som du inte på ett vettigt sätt kan eller vill besvara...

Hur var det med tidsplanen???
Hur var dte med det faktum att missilen bara finns på ett fåtal ställen i USA ??
Hur var det med att ingen har läcket??
hur var det med hålet i väggen?? Att det är 3,5 gånger större
Hur var det emd det faktum att stora delar av branden är koncentrerad till ytterväggen och yttersta ringen när den rinmligtvis borde varit i mitten av byggnaden om det varit en missil??

Återigen.. Ber jag dig bemöta dessa saker... UTAN att slänga in en massa länkar med att hänvisa till ATT Cia elelr bush perosnligen dödade dem..
För attan titta på dem och inse att din logiska kedja har enorma hål...

Sedan..
Denna iorganistaion har INTE ansvar för övervakningen av USA:s luftrum
detta vilar på NORAD i Cheyenne bergen som sist jag kollade (typ 6 månader sedan) tillhörde flygvapnet.
Därifårn styrs alla luftövervakning från militärens sida
Seadan har du det civila trafikledningen.
NRO är ansvariga för Satteliter och likande tillsammans med NSA (Minns inte deras exkata förkortning med et är deras motsvarighet till FRA i sverige)

del 2...
Till och med i Sverige så häöjde de beredskapen. 2 dygn efetr den 11 sept flög det JA 37 från F16 i spärrbana i närheten av Sthlm...

TÄNK... I Usa... Har det största terrordåden som någonsin inträffat just skett... Presidenten evakueras till en flygbas... Vicepreseinetne befinenr sig i ett flygplan (samma som han skall sätta sig i vid ev nukleär attack)...
Då är det NORMALT att man evakuerar ALLA statliga byggnader i Wahington området....
Det är nog maximalt 20 min flygtid (vild gissning men i allafall) mellan ex Vita huset Pentagon och NRA:s huvudkontor..

Det att de fick tjänstledigt.. ÄR en normal reaktion på det inträffade...

Återigen Chockad.. Sumera allt jag sagt och visat på orimlighetrena i din "konspriationsteori" och bemöt dem med dina egna ORD utan att h'ävosa till att CIA dödat alla elelr att filmer är retusheradee eller 3 ton länkar.....
Ge din förklaring... Hur det gick till och hur man fick ihop tidschema och alla dessa stora hål.... Med mera...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in