Citat:
Ursprungligen postat av Chockad
Citat:
Ursprungligen postat av maverick
Chockad....
Ett sista inlägg (fan tror det inte själv men...
Förklara hur i hlv man hinner genomföra all logistik runt att sätta en missil i vägge på pentagon utan :
1 någon läcker
2 Hur hinner man? Jag har inte tidschemana men från det att "kapnibngen" misslyckades till att pentagon träffades... 1 timme?? 2 timmar???
1) Det skulle inte förvåna mig det minsta om många av dom där 125 Pentagonanställda som gick åt i missilattacken fick arbetsuppgifter just den dagen i lokaliteterna som drabbades, pga att dom kände till planerna för den 11 September och var emot det hela...
2) Jag skulle tippa att det låg på runt 1 timme. Men som sagt, jag får kontakta Bush först och kolla upp det närmare...
Det riktigt intressanta och otäcka i sammanhanget är att Bushadministrationen hade planerat ut i förväg att just den 11 September och just under attackerna, kl.09.00 på morgonen, så skulle 3000 man inom NRO, en hemlig spaningsavdelning inom säkerhetstjänsten som har hand om att rekognoscera luftrummet, ha en övning där ett simulerat plan med avgång från Dulles i Washington, samma som flight 77..., skulle krascha in i en federal byggnad...
Läs alla artiklarna, otroligt intressanta:
http://www.rumormillnews.net/cgi-bin/config.pl?read=25266
http://www.airdisaster.com/news/0802/22/news.shtml
http://www.rumormillnews.net/cgi-bin/config.pl?read=25255
http://www.911pi.com/honneger.htm
Saken är den att alla 3000 sedan skickades hem när terrorattackerna väl påbörjade, samtidigt som övningen skulle ha satts igång...
*LER* Ja jösses.....
Chockad lilla...
HAr du en anning om hur det funkar på en militär stab???
Ja du ditt argument 1 är vansinne...
Men fortfarande har du inte bemött mina argument...
1 Hur kommer det sig att de ca 50-100 personer som är inblandade i att:
1 Hämta missil i förråd
2 Forsla missil till den plats där den skall laddas (för övrigt eftersom amerikanerna är fixerade vid säkerhet så är detta en plats skilld från de vanliga uppställningsplaterna för flygplan som inte är tillåtna att hantera skarp ammuniation på)
3 Ladda missil
4 Ge dem taxitillstånd (från den speciella uppställningplasten för skarpladdae flygplan)
5 Ge dem direktions anvissningar
6 ger dem startillstånd
7 leder dem mot målet (det är i civilt flygrum så troligtvis måste de ha kontakt med den civila flygledningen också samt flyga på transponder detta är ju ett av de mest trafikerade områdena i världen

...)
8 Ger dem ledning tillbaka efter fällning (eftrsom det är en miltär flight följs den på radar och den kommer troligen visa 2 separerande ekon eftersom en AGM 86 inte är stealthig :P samt att ingen reargerar då de fäller vapen i ett område som INTE är "skjutområde")
9 Ser dem lannda utan missiler
10 Tankar och återfyller ett plan utan vapen som de innan har klargjort med skarpa vapen...
VArför har ingen av dessa läckt???? :?: :?: :?:
Tänk själv :idea:
Det finns 3 flygplan som kan bära AGM 86 B 52 B1b och B2
Dessa har 4 (B1b Lancer) 2 (B2 Spirit) och 6 (B 52 Startofortress) mans besättning.
Borde inte dessa ha berättat något Eller som jag sa innan det skrivbiträde som får ordern att plocka fram en SKARP missil eller den underättelse officer som ger dem flygordern eller en av de meniga som har hjälpt till att ladda planet eller en av de civila flygledarna som ser ett STORT militärt flygplan vara på HELT fel ställe (de var nog i så fall inte bara en utan snarare tio) hur komer det sig att dessa inte har trätt fram emd dessa sensationella uppgifter...
Du kan inte använda argumentet att de tillhör miltären så de kan tystats.. En B52 eller de andra planen syns på radar (med hjälp av tranpondem) och det innebär att även civil flygledning är inblandad...
Snälla.. vill du bevisa en point kom inte dragande med webbsidor om andra saker som strl på hål itan förklara dett.. Kom inte heller med argumentet att CIA har skjutit dom Det faller på sin egen orimlighet....
2 Du säger en timme från att kapningen misslyckades till att missilen slog in i Pentagon
Hur i hlv hinner man
1 ge order
2 plocka ut en missil som är fortfarande på teststadiet och inte på förband utan finns kanske på 2-3 ställen i USA (de flesta av de möjliga platserna ligger faktiskt i Nevada och på General Dynamics fabriker)
3 ladda planet
4 Planera flygvägar
5 ge briefing...
6 Gå ut till planet som står en bra bit bort (plattan för skarp ammunition gör det av naturliga orskaer duu veta merikanernas äkerhetstänk)
7 starta
8 Flyga an eventuellt från västra Usa..
9 Släppa missilen
OCH ALLT DETTA PÅ EN TIMME!!!!!!!!!!!!!
Det faller på sin orimlighet...
Även om Bush hade en direktlina till flygbasen så hinner de inte
Sedan det funkar det inte så att bush rinnger upp en överste på en flygbas och säger "bomba pentagon"
Det fins en "chain of command" det innebär att en order måste komma från rätt håll och President Bush ÄR inte rätt håll... och jag vet... Att mala saker genom en amrikansk militär chain of command tar tid.. De är nämligen världens minst flexibla militär.. de handlar "by the book"
Hela skiten med en missil atack faller på detta.. Det fanns ingen chans at hinna impriovicera detta på den korta tiden..
för hela tanken med missil attacken vilar ju på att detta var en nödlösning.....
Förklara detta hur man hann???
UTAN ATT BYTA ÄMNE ELLER DUNKA EN MASSA WEBBSIDOR I HUVUDET PÅ MIG :twisted: ut förklara själv emd egna ord.. Hur detta gick till
Inann sa du att du inte var expert på missiler....
Så.. Lyssna läs och begrunda det jag skrivit.. För... Även om jag inte kan kalla mig expert... Så kräver vissa individer att jag skall ha ett kunande om det du läser ovan...
Flera av nämnda moment har jag själv varit med om......
3 Förklara för oss hur en 0,5 meter stor missil som är STENHÅRD av uran skapar ett 2,5 meter stort ingångshål. eller ja vänta.. du har erkänt det var 3,5 meter stort ju..Glömde det....
Detta är bara 3 av alla argument som jag har rabblat upp och de andra har du inte kunnat/vågat/veklat bemöta utan du har mumlat ditt mantar om hålet och annat...
Bemöt dessa... Med egna ord och resonemang UTAN att hänvisa till en massa webbsidor som handlar om annat och innehåller vinklad information som vill framdriva en sak och utan att påstå att du måste ringa Bush elelr att CIA har dödat alla inblandade...
Vilket du knappast kommer vilja eller kunna...