2002-10-30, 18:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbjt
på vilket sätt är han respekterad?

Sen så havdar jag här vetenskapliga akademiska rapporter.

Här har du lite vitsord om honom:

http://www.fromthewilderness.com/about.html

Ingen dussinlirare precis, som du märker...

Hans ord väger T U N G T!!!

Han går alltid MYCKET VETENSKAPLIGT till väga, en akademiker uti fingerspetsarna!!!

Allvarligt talat, pbjt, är det inte dags för dig att erkänna dig besegrad, en gång för alla...?

Är det så att du inte VILL tro att Bush-juntan har något att dölja kring 11 September, eller är det bara så att du vill leka något sorts spel med mig...?
2002-10-30, 18:56
äldre konto (old)
Ej medlem
okej, ett snabbt nätsök senare visar att han är ökänd som extrem regimkritiker. Hans ord var tidigare respekterat men hans ideer har idag gjort att han blivit utfryst ur debatten.

En respekterad källa blir inte utfryst.

Akademiker betyder inte att han varit verksam inom akademin utan att han är verksam. sen så handlar det om publikationen.

Värst vad du var stolt över att hitta en icke-anonym källa förresten. Tog dig bara ett par dagar.

Angånde de finansiella maknaderna är du fortfarande oförmögen att se orimligheterna i argumenten. Lär dig hitta luckorna och granska kritiskt.

Byt sedan inte ämne utan finn relevanta argument för dina finansiella eskapader. Du agerar som vi alltid hävdat. Så fort det bränns under fötterna så byter du ämne.
2002-10-31, 09:32
äldre konto (old)
Ej medlem
pbjt skrev:

>>En respekterad källa blir inte utfryst.<<

Så bara för att han har civilkurage att kritisera Bush, så ska han inte längre anses vara en respekterad och trovärdig källa?

Det skulle i så fall per automatik innebära att inga källor som kritiserar Bushs roll i 11 September kan anses vara trovärdiga, eftersom sådana åsikter inte är populära i samhällsklimatet som råder i Bushs USA just nu.

Har jag fattat dig rätt?
2002-10-31, 11:11
äldre konto (old)
Ej medlem
för fasiken chockad

Det finns en jävla massa demokrater som skyller påBush, och inte är de mindre respekterade. Så kom inte och skyll på att det är på grund av Bushkritik. För i så fall vore en jävla massa demokrater i farozonen.

Tänk lite innan du skriver. USA är en demokrati som trycker på Freedom of Speech. Oavsett vad det är du tycker.
2002-10-31, 12:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
Nå, jag skall inte förlänga denna fullständigt meningslösa debatt efter det sista fullständigt meningslösa svaret från Chockad. Som sagt, han resonerar som nazistrevisionisterna. De slår ner på någon detalj som de f.ö. ofta förvanskat och alltså tycker är tvivelaktig och bortser från allt annat som motsäger deras påståenden.

Som detta med Chockads påståenden om att inte endast flygplan på presidents Bush:s order var inblandade i WTC-attacken, utan att tornen dessutom sprängdes inifrån och dessutom pulvriserades av det hemliga laser-supervapnet Thel! Verkar det tillnärmelsevis sannolikt? Nej, det verkar totalt vrickat!

De nästan i sammanhanget ruinerade försäkringsbolagen borde ju haft anledning bry sig om såna påståenden, men även de är i motsats till Chockad, begåvade med sunt förnuft.

Och kom inte med fler länkar, Chockad! Jag tror att ingen mera läser dem. Däremot kunde ett utdrag ur dina journaler på det sinnessjukhus där jag förmodar att du vårdas vara av ett visst intresse.
Det behövs nog ingen journal, enbart inlägget ovan säger mycket tydligt vad det är frågan om.

Tjatar någon således ständigt om att flygplan på presidentens order
både skulle ha kapats och fjärrstyrts i WTC-attacken
och att tornen även sprängdes inifrån
samt dessutom pulvriserades av det hemliga laser-supervapnet Thel
och inte kan förmås att inse orimligheterna i detta
är diagnosen grav paranoia helt klar.

Och en sådan är som bekant inte mottaglig för argument.
2002-11-01, 14:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbjt
för fasiken chockad

Det finns en jävla massa demokrater som skyller påBush, och inte är de mindre respekterade. Så kom inte och skyll på att det är på grund av Bushkritik. För i så fall vore en jävla massa demokrater i farozonen.

Tänk lite innan du skriver. USA är en demokrati som trycker på Freedom of Speech. Oavsett vad det är du tycker.

>>För i så fall vore en jävla massa demokrater i farozonen.<<

Titta hur det gick med Wellstone... :roll:
2002-11-01, 14:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Mabuse
Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
Nå, jag skall inte förlänga denna fullständigt meningslösa debatt efter det sista fullständigt meningslösa svaret från Chockad. Som sagt, han resonerar som nazistrevisionisterna. De slår ner på någon detalj som de f.ö. ofta förvanskat och alltså tycker är tvivelaktig och bortser från allt annat som motsäger deras påståenden.

Som detta med Chockads påståenden om att inte endast flygplan på presidents Bush:s order var inblandade i WTC-attacken, utan att tornen dessutom sprängdes inifrån och dessutom pulvriserades av det hemliga laser-supervapnet Thel! Verkar det tillnärmelsevis sannolikt? Nej, det verkar totalt vrickat!

De nästan i sammanhanget ruinerade försäkringsbolagen borde ju haft anledning bry sig om såna påståenden, men även de är i motsats till Chockad, begåvade med sunt förnuft.

Och kom inte med fler länkar, Chockad! Jag tror att ingen mera läser dem. Däremot kunde ett utdrag ur dina journaler på det sinnessjukhus där jag förmodar att du vårdas vara av ett visst intresse.
Det behövs nog ingen journal, enbart inlägget ovan säger mycket tydligt vad det är frågan om.

Tjatar någon således ständigt om att flygplan på presidentens order
både skulle ha kapats och fjärrstyrts i WTC-attacken
och att tornen även sprängdes inifrån
samt dessutom pulvriserades av det hemliga laser-supervapnet Thel
och inte kan förmås att inse orimligheterna i detta
är diagnosen grav paranoia helt klar.

Och en sådan är som bekant inte mottaglig för argument.

Att ta över plan med fjärrstyrning är också en form av kapning...

Inte alls orimligt att demoleringen av tvillingtornen skedde med hjälp av både bomber och THEL!
2002-11-01, 23:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad var det jag sa.......
2002-11-02, 00:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Mabuse
Vad var det jag sa.......

Att överta kontrollen av ett plan medelst fjärrstyrning är också en form av kapning!

Inte alls orimligt att demoleringen av tvillingtornen skedde med hjälp av både bomber och THEL!

Vad var det du ville säga?
2002-11-02, 07:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Beundransvärt Chockad!!!! Mycket beundransvärt! Din intelligens och slutledningsförmåga är bortom varje beskrivning!

Men som tyvärr bara utmynnar i för de dumma flashbackbesökarna otroliga slutledningar!

Och att skriva för dessa är ju då att kasta pärlor för svin!

Det tycker jag alltså att du inte skall nedlåta dej till!

För att få den uppskattning du förtjänar! Sök dej till och skriv istället på MIN favoritwebbsida http://paranormal.se/ där du säkert hittar vad du kommer att tycka näraliggande ämnen och verkligen kan komma till din rätt!
2002-11-02, 08:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greve Dracula
Beundransvärt Chockad!!!! Mycket beundransvärt! Din intelligens och slutledningsförmåga är bortom varje beskrivning!

Men som tyvärr bara utmynnar i för de dumma flashbackbesökarna otroliga slutledningar!

Och att skriva för dessa är ju då att kasta pärlor för svin!

Det tycker jag alltså att du inte skall nedlåta dej till!

För att få den uppskattning du förtjänar! Sök dej till och skriv istället på MIN favoritwebbsida http://paranormal.se/ där du säkert hittar vad du kommer att tycka näraliggande ämnen och verkligen kan komma till din rätt!

Sluta flumma...
2002-11-04, 22:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Att ni bara orkar diskutera något med denne bindgalne chockad aka Mr Teflon, han har varit inne och härjat på Usenet i swnet.politik också. Han köper alla konspirationsteorier han lyckas hitta på nätet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in