2015-10-10, 19:46
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Haha Garrison och den Kanadensiske presidenten. Tycker det var en av dom absolut mest stötande scenerna alla kategorier, samtidigt hystersikt roligt.
Citera
2015-10-11, 14:13
Medlem
Ratis avatar
Ska dom fortsätta på samma tema under hela säsongen?
Citera
2015-10-11, 17:35
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Ska dom fortsätta på samma tema under hela säsongen?

Det ser så ut tyvärr. Vore roligt med några avsnitt som inte följde PK-temat.
Citera
2015-10-11, 17:49
Medlem
Jag hoppas det blir mer fokus på humor och mindre på samhällssatir i nästa avsnitt.
Citera
2015-10-12, 01:15
Medlem
Den här säsongen är sämst i hittills i serien.

Jag är faktiskt rädd för att SP blivit PK på allvar.
Jag hoppas på att man kommer totalsåga PK-temat längre in i säsongen och att PC-principal faller offer för ett brutalt dåd av Cartman eller liknande, allt för att symbolisera folks hat mot det destruktiva fenomenet PK. Men efter det senaste avsnittet så vet jag ärligt inte, tre avsnitt som varit extremt dåliga och som totalt saknar SP-andan.
Vad fan har hänt? Har Trey och Matt blivit köpta eller vad är frågan?

Jag saknar:
Den riktigt mörka och icke-PK humorn.
Mer fokus på komedi och mindre på samhällsproblem.
Mer än tio avsnitt per säsong.
En säsong som inte lider av en massa avbrott titt som tätt, exempel: varför fick vi inget avsnitt förra veckan?
Citera
2015-10-14, 15:33
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Den här säsongen är sämst i hittills i serien.

Jag är faktiskt rädd för att SP blivit PK på allvar.
Jag hoppas på att man kommer totalsåga PK-temat längre in i säsongen och att PC-principal faller offer för ett brutalt dåd av Cartman eller liknande, allt för att symbolisera folks hat mot det destruktiva fenomenet PK. Men efter det senaste avsnittet så vet jag ärligt inte, tre avsnitt som varit extremt dåliga och som totalt saknar SP-andan.
Vad fan har hänt? Har Trey och Matt blivit köpta eller vad är frågan?

Jag saknar:
Den riktigt mörka och icke-PK humorn.
Mer fokus på komedi och mindre på samhällsproblem.
Mer än tio avsnitt per säsong.
En säsong som inte lider av en massa avbrott titt som tätt, exempel: varför fick vi inget avsnitt förra veckan?

PC-principal i all sin vidrighet är väl just en manifestation för hatet mot PK? Säsongen har innehållet saker som att Donald Trump blir våldtagen analt och mördad samt en kines som endast anställer barnarbetare, knappast "PK" om du frågar mig.
Citera
2015-10-14, 15:48
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
PC-principal i all sin vidrighet är väl just en manifestation för hatet mot PK? Säsongen har innehållet saker som att Donald Trump blir våldtagen analt och mördad samt en kines som endast anställer barnarbetare, knappast "PK" om du frågar mig.

Detta, mer eller mindre.

Det intressanta med PC-principals avsnitt var att alla medlemmar i hans PK-yrkande klubb övervägande bestod av vita, friska cis-män från de högre socioekonomiska skikten (i andra ord: ingen mångfald alls), samtidigt som de leker viktigpettrar som ska slå folk på fingrarna för varje minsta felsägelse. Möjligen kan det tolkas som om teamet bakom SP anser att hela PK-hetsen mestadels består av tomma ord och messias-komplex snarare än handlingar. Så skadeglad som jag är, hoppas jag att PC blir mördad av Garrison
Senast redigerad av bitch-sandwich 2015-10-14 kl. 15:50.
Citera
2015-10-15, 05:39
Medlem
TieDomis avatar
Fantastisk sång som avslutar senaste avsnittet, klart träffsäkert hela avsnittet med folk som tror sig vara viktiga på nätet fast ingen jävel bryr sig.

Citera
2015-10-15, 07:35
Medlem
Fjantors avatar
Fy tusan vilket bra avsnitt...
Citera
2015-10-15, 08:37
Medlem
simonvps avatar
Om man på riktigt inte förstår att Parker/Stone drev med PK-andan som råder just nu....då ska man nog inte se på South Park eller annan satir helt enkelt.
Citera
2015-10-15, 09:00
Medlem
simonvps avatar
Klockrent senaste avsnitt!! Boogers and cum
Citera
2015-10-15, 10:05
Medlem
Niggerbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Klockrent senaste avsnitt!! Boogers and cum

Riktigt roligt avsnitt, sjukt äckligt med snor och sperma dock Kunde verkligen känna hybrisen hos alla yelpers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in