2018-03-31, 01:31
Medlem
Senaste säsongen,
Var "Bättre" än på länge..

När dem gör random avsnitt utan att de ska finnas story/länkat..
"Visst det fanns"
Men inte som dom andra, senaste har varit
Citera
2018-03-31, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Bra lista men jag tycker Die, Hippie Die S09E02 och Fat Butt and Pancake Head S07E05 (där han bland annat runkar av Ben Affleck med sin hand som "är" Jennifer Lopez) är bättre än den rätt halvroliga Cartman finds love.

Sen har vi ju även Up the Down Steroid S08E02 där han ställer upp i special olympics som förtjänar ett hedersomnämnande.
Ja, de är bra bubblare åtminstone.
Citera
2018-06-04, 12:57
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Well, s. 21 av South Park var hittills mycket bättre än den outhärdliga s. 20, som jag lade ner redan efter 2-3 avsnitt. Det känns lite som att Matt & Trey har gått tillbaka till seriens och karaktärernas rötter. Donald Trumps tweets om Tweek i avsnittet "Put it down" var hysteriskt roliga. Exempel.
Citera
2018-07-27, 20:37
Medlem
volvo 240s avatar
Kollat igenom halva säsong 1 idag och fy fan vad mkt roligare de tidiga säsongerna var. Och vad tusan har de gjort med Cartmans röst, Han låter på tok för normal nuförtiden och säger aldrig "ay" när han blir förbannad på nåt.

Jaja, hörde för nån månad sen att Parker och Stone kom ut som konservativa, nån som vet om de skojjar eller om det är på riktigt. De driver ju en hel del med tokvänsterns SJW idéer på senare tid.
Citera
2018-07-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jaja, hörde för nån månad sen att Parker och Stone kom ut som konservativa, nån som vet om de skojjar eller om det är på riktigt. De driver ju en hel del med tokvänsterns SJW idéer på senare tid.
Inte konservativa men republikaner.
Citera
2018-07-27, 23:27
Medlem
Synd bara att fittcomedycentral!
Endast släpper 10 episoder, på 1 säsong :/
Citera
2018-07-28, 14:01
Medlem
KimpaKepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Inte konservativa men republikaner.

Jag kan ha fel nu, men har för mig dom är republikan-libertarianer.
Citera
2018-08-05, 19:31
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Synd bara att fittcomedycentral!
Endast släpper 10 episoder, på 1 säsong :/
Ja det är konstigt. Speciellt med tanke på hur snabbt de slänger ihop ett avsnitt. 20 per säsong borde ju inte vara några problem.

Ok republikaner, mer el mindre konservativa då iaf. Inte tokvänster iaf som alla andra.
Citera
2018-08-15, 21:47
Medlem
Kollar lite South Park som jag inte gjort på många år

Till min fasa så verkar viaplay ha tagit bort några avsnitt, tråkigt med censur
Citera
2018-08-20, 22:33
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
Kollar lite South Park som jag inte gjort på många år

Till min fasa så verkar viaplay ha tagit bort några avsnitt, tråkigt med censur
Därför man använder torrent. Har nu på några veckor sett säsong 1-3 och gud vad mkt roligare dessa säsonger var än tex den senaste. Och återigen, varför har de ändrat¨så på Cartmans röst, Stan och Kyle låter ju sig lika men inte Cartman. Förövrigt riktigt roligt när han gnäller och piper "but mooooom" för att få nån pryl. Han låter som en översittartjockis i äldre avsnitt, nu låter han som nån sorts trist konspiratör. Och roliga karaktäre som Barbrady, Ned och Jimbo är ju borta.
Citera
2018-08-24, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ja det är konstigt. Speciellt med tanke på hur snabbt de slänger ihop ett avsnitt. 20 per säsong borde ju inte vara några problem.

Ok republikaner, mer el mindre konservativa då iaf. Inte tokvänster iaf som alla andra.

Det verkar gälla alla serier från sitcom, blev samma med workaholics.. buu buu!!
Citera
2018-08-24, 23:37
Medlem
jamesdeans avatar
Säsong 22 börjar den 26e september Någon som hört några rykten om kommande säsongen? Har Matt & Trey sagt något om hur den kommer vara? Men jag kan tänka mig att de inte ens själva bestämt sig än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in