2012-10-18, 06:52
Medlem
Galenuss avatar
Dagens avsnitt var helt klart bland de sämsta någonsin. Förstod verkligen inte det roliga med det.
Citera
2012-10-18, 07:01
Medlem
gato12s avatar
Funkar det inte att se avsnitt från "south park studios"...?
Citera
2012-10-18, 11:47
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Funkar det inte att se avsnitt från "south park studios"...?

Det ska fungera. Men inte de nyaste dock, det dröjer ett tag innan de blir tillgängliga.
Brukar stå något i stil med "this episode is not available in yout country yet"
Citera
2012-10-18, 12:02
Medlem
Vakuumankas avatar
Dagens avsnitt var ganska mediokert. En del scener som var lite småkul, men inte mer än så.
Gillade inte att se Butters så olik sig själv och att lägga total fokus på honom och Kenny... Nja! Det kunde blivit bättre. Golfen var absolut roligast, men så var det inte mycket mer än så.

Nej, nu vill vi ha ett riktigt bra avsnitt innan säsongen är slut.
Citera
2012-10-18, 12:20
Medlem
Ledarens avatar
Tyckte det var ett roligt avsnitt. Antagligen en parodi på the Descendants som dem lyckats bra med.
Citera
2012-10-18, 12:28
Medlem
BaLLs avatar
Första och jag menar första gången jag stängt av ett avsnitt. Och jag har sätt alla avsnitt minst 1 gång.

Southpark kommer undan med mycket för att jag ska tappa intresset, men denna gång gick det för långt.

Log kanske 1 gång under hela avsnittet.
Citera
2012-10-18, 12:30
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vakuumanka
Dagens avsnitt var ganska mediokert. En del scener som var lite småkul, men inte mer än så.
Gillade inte att se Butters så olik sig själv och att lägga total fokus på honom och Kenny... Nja! Det kunde blivit bättre. Golfen var absolut roligast, men så var det inte mycket mer än så.

Nej, nu vill vi ha ett riktigt bra avsnitt innan säsongen är slut.

Ja gör de uppehåll i 1 år när säsongen är över eller?
Citera
2012-10-18, 13:06
Medlem
Qaas avatar
Fan ta er! Jag har en vana att alltid läsa här innan jag kollar på avsnitt. Nu vet jag inte längre om det vore så kul och se på avsnittet.. Här hade man laddat med kaffe och kanelbullar.
Citera
2012-10-18, 13:15
Medlem
Fiolitos avatar
Bra Descendants-parodi, om än en aning sen med tanke på när den filmen släpptes. Men inte så inaktuellt som Ben Affleck-tjatet, vilket kändes en aning forntida i ärlighetens namn. Vi lever inte i How to Eat with your Butt/Fat Butt and Pancake Head-eran längre.
Senast redigerad av Fiolito 2012-10-18 kl. 13:17.
Citera
2012-10-18, 14:55
Medlem
Falcãos avatar
Roligaste South Park någonsin. Jag skrattade så jag grät!

Citera
2012-10-18, 15:18
Medlem
gronbuskes avatar
Tycker ni är whiniga som vanligt... Så illa var det inte, kanske inte bästa avsnittet jag sett men jag skrattade en hel del.
Citera
2012-10-18, 16:45
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiolito
Bra Descendants-parodi, om än en aning sen med tanke på när den filmen släpptes. Men inte så inaktuellt som Ben Affleck-tjatet, vilket kändes en aning forntida i ärlighetens namn. Vi lever inte i How to Eat with your Butt/Fat Butt and Pancake Head-eran längre.
M&T har ju historiskt sett bashat Ben Affleck ganska hårt. Sen dess har Affleck ryckt upp sig med filmer som The Town och nu senast den kritikerrosade Argo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in