Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Vart r det du vill komma? Du har ju sjlv sagt att Matt och Trey inte gtt ver grnsen, s vad r problemet?
Jag vill bara helt enkelt komma till att Trey och Matt fr se till att de inte gr alldeles p tok ver grnsen en dag.
Man kan inte sa p med parodi p precis vad som helst precis nr som helst, det finns tillfllen d man av rent integritets- och respektmssiga sjl kanske ska stanna upp lite.
De kanske inte har gtt ver grnsen s pass att det ska kritiseras i ngot strre mtt i media, men du mste vl hlla med om att en parodi p Frintelsen r rtt s magstarkt fr de som var fngar under den tiden?
Man fr frvnta sig en del upprrda reaktioner d, och frska frst varfr de reagerar p det sttet.
Just i South Parks fall kanske det hller i och med att det r en tecknad parodiserie, men rent generellt s r attityden "jag hnar dig, du blev upprrd, jag vgrar be om urskt" rtt barnslig.
Och ven om jag sjlv r ett stort South Park-fan s fr jag rligt talat ibland en knsla av att Trey och Matt har just den hr attityden - de hnar ngon, skrattar ver hans/hennes upprrda reaktion, och ppekar sen att de inte alls tnker be om urskt eller bemta kritiken p ngot moget stt.
Jag fr faktiskt en knsla i den stilen ibland.