En sak som jag str mig lite p i den nyare ssongerna r att South Park-temat lter s stkigt, typ som om de mest str och testar ljudstyrkan p instrumenten eller nt;
min favoritversion r countryvarianten som de krde med i ssong 9, jag nskar att de kunde gra ngot liknande igen.
From the Comedy Central Press Release: HUMANCENTiPAD IS APPLE'S REVOLUTIONARY NEW PRODUCTIN THE 15TH SEASON PREMIERE OF "SOUTH PARK"BEGINNING ON WEDNESDAY, APRIL 27 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL--------
SouthParkStudios.com--------NEW YORK, April 25, 2011 - The latest Apple product to hit the market is revealed in the 15th season premiere of "South Park" titled, "HUMANCENTiPAD," premiering on Wednesday, April 27 at 10:00 p.m. on Comedy Central.Kyle is intimately involved in the development OF a revolutionary new product that is about to be launched by Apple. Meanwhile, Cartman doesn't even have a regular iPad yet. He blames his mother.
Jag undrar hur detta ska sluta. Knns oerhrt konstigt att SP vljer att spoofa THC genom att gra en egen tusenfoting kontra iPad, p ngot vis, med sina karaktrer.
Mr fortfarande illa t blotta tanken p sjlva experimentet i den filmen. Lskigaste scenen r nr han har dem bundna i sina sngar och presenterar vad han ska gra. Lr vl bli ntt liknande i detta avsnittet fast Steve r den som lgger fram agendan.
Har vntat som satan p att ssong 15 ska komma och s nu s kan jag bara se det p comedy central som jag inte har och p southpark studios s str det att det slpps 8 maj i sverige, gr det inte att se det nya avsnittet via dator ikv via ngn proxy eller liknande har ju kollat Tvschack men tror inte det kommer upp ikv men har men en proxy med en ip son r reggad i Usa s borde det g, om ngon vet en lnk som funkar eller s snlla skriv den !!
Har vntat som satan p att ssong 15 ska komma och s nu s kan jag bara se det p comedy central som jag inte har och p southpark studios s str det att det slpps 8 maj i sverige, gr det inte att se det nya avsnittet via dator ikv via ngn proxy eller liknande har ju kollat Tvschack men tror inte det kommer upp ikv men har men en proxy med en ip son r reggad i Usa s borde det g, om ngon vet en lnk som funkar eller s snlla skriv den !!
kolla bara random torrentsida t.ex. piratebay s lggs det upp samma dag.
Med nya avsnitt p gng s kanske det kan vara p sin plats att bumpa upp det hr gamla inlgget om hur man tittar p videoklipp p southparkstudios hemsida (om man befinner sig utanfr USA): https://www.flashback.org/showpost.p...postcount=2077
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!