En sak som jag stör mig lite på i den nyare säsongerna är att South Park-temat låter så stökigt, typ som om de mest står och testar ljudstyrkan på instrumenten eller nåt;
min favoritversion är countryvarianten som de körde med i säsong 9, jag önskar att de kunde göra något liknande igen.
From the Comedy Central Press Release: HUMANCENTiPAD IS APPLE'S REVOLUTIONARY NEW PRODUCTIN THE 15TH SEASON PREMIERE OF "SOUTH PARK"BEGINNING ON WEDNESDAY, APRIL 27 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL--------
SouthParkStudios.com--------NEW YORK, April 25, 2011 - The latest Apple product to hit the market is revealed in the 15th season premiere of "South Park" titled, "HUMANCENTiPAD," premiering on Wednesday, April 27 at 10:00 p.m. on Comedy Central.Kyle is intimately involved in the development OF a revolutionary new product that is about to be launched by Apple. Meanwhile, Cartman doesn't even have a regular iPad yet. He blames his mother.
Jag undrar hur detta ska sluta. Känns oerhört konstigt att SP väljer att spoofa THC genom att göra en egen tusenfoting kontra iPad, på något vis, med sina karaktärer.
Mår fortfarande illa åt blotta tanken på själva experimentet i den filmen. Läskigaste scenen är när han har dem bundna i sina sängar och presenterar vad han ska göra. Lär väl bli nått liknande i detta avsnittet fast Steve är den som lägger fram agendan.
Har väntat som satan på att säsong 15 ska komma och så nu så kan jag bara se det på comedy central som jag inte har och på southpark studios så står det att det släpps 8 maj i sverige, går det inte att se det nya avsnittet via dator ikv via ngn proxy eller liknande har ju kollat Tvschack men tror inte det kommer upp ikv men har men en proxy med en ip son är reggad i Usa så borde det gå, om någon vet en länk som funkar eller så snälla skriv den !!
Har väntat som satan på att säsong 15 ska komma och så nu så kan jag bara se det på comedy central som jag inte har och på southpark studios så står det att det släpps 8 maj i sverige, går det inte att se det nya avsnittet via dator ikv via ngn proxy eller liknande har ju kollat Tvschack men tror inte det kommer upp ikv men har men en proxy med en ip son är reggad i Usa så borde det gå, om någon vet en länk som funkar eller så snälla skriv den !!
kolla bara random torrentsida t.ex. piratebay så läggs det upp samma dag.
Med nya avsnitt på gång så kanske det kan vara på sin plats att bumpa upp det här gamla inlägget om hur man tittar på videoklipp på southparkstudios hemsida (om man befinner sig utanför USA): https://www.flashback.org/showpost.p...postcount=2077
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!