Ett avsnitt in p den nya ssongen och det blir redan en veckas uppehll. Teasern fr nsta veckas avsnitt visar terigen ett Trump-avsnitt Brjar ju bli trttsamt o se de inte gra ngot annat n o driva med Trump varje gng.
Frklarar varfr jag fick ngot jvla UFO-program nr jag frskte ladda ner senaste avsnittet frn PirateBay.
nnu ett trkigt avsnitt, fattar inte hur de inte kan lgga ner mer tid p manuset nr de nd bara gr ett par ftal avsnitt varje ssong + alla uppehll som vi har haft. Gick igenom gngna ssonger p imdb fr att se vilka minnesvrda avsnitt vi har haft de senaste ren, sg kanske 2-3 avsnitt som har varit ganska bra sen 2013, d vi hade Black Friday/Game of Thrones avsnitten som var roliga.
nnu ett trkigt avsnitt, fattar inte hur de inte kan lgga ner mer tid p manuset nr de nd bara gr ett par ftal avsnitt varje ssong + alla uppehll som vi har haft. Gick igenom gngna ssonger p imdb fr att se vilka minnesvrda avsnitt vi har haft de senaste ren, sg kanske 2-3 avsnitt som har varit ganska bra sen 2013, d vi hade Black Friday/Game of Thrones avsnitten som var roliga.
Det str mig hur South park fortfarande fr s mycket uppmrksamhet trots att det var varit s uselt i ver ett decenium. r det brist p konkurrens eller vad r det som gr att folk fortfarande bryr sig?
Uppehll igen. Vad hller de p med egentligen? Ska de hlla p shr hela ssongen? Bara visa ett avsnitt varannan vecka. D kommer de nog tappa rejlt med tittare.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!