2011-08-23, 02:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markmag
De har ju tydligen kontrakt till 2013, så det är förhoppningsvis inte sista säsongen detta.

Är du säker? Det låter ju hoppfullt, det kändes ju verkligen som att detta blir sista säsongen när man såg senaste avsnittet. Vi får väl vänta och se.

Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
South Park har dock gått ned sig någonting fruktansvärt de senaste åren. Jag kommer ihåg när jag tittade på alla säsonger för första gången för några år sedan ... förändringen är sorglig.

Ja det är långt ifrån säs 5-9 i alla fall. Men även om bara var tredje eller fjärde avsnitt är riktigt bra numera så vill man ju fortfarande ha dom i sin samling. Ju fler bra SP avsnitt det finns desto bättre. "Medicinal Fried Chicken" från förra säsongen är ju exempelvis ett bevis på att dom fortfarande kan göra SP avsnitt av allra högsta klass.
Citera
2011-08-23, 10:48
Medlem
Hur många gånger har South park blivit polisanmält egentligen? Såg precis Britney Spears skjuta sig själv aha
Citera
2011-08-23, 12:18
Medlem
Chew1907s avatar
Kan dom inte börja langa ut avsnitt igen, en lång väntan!
Citera
2011-08-24, 17:39
Medlem
h4xors avatar
Fotot hos Cartman ovanför deras soffa finner jag lite underligt. Det är en bild Eric och hans mor och båda är gula? :S
Jag har funderat på detta länge....
Citera
2011-08-24, 17:42
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Fotot hos Cartman ovanför deras soffa finner jag lite underligt. Det är en bild Eric och hans mor och båda är gula? :S
Jag har funderat på detta länge....

Det är väll ett gammalt solblekt kort. Eller så har fotografen använt udda ljuseffekter.
Citera
2011-08-26, 22:52
Medlem
Heaven23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Det är väll ett gammalt solblekt kort. Eller så har fotografen använt udda ljuseffekter.

Förmodligen Cartman som haft ett finger med i spelet angående hur fotot ska se ut. Vi har sett i flera olika avsnitt att han är en utmärkt fotograf.
Citera
2011-08-27, 17:35
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven23
Förmodligen Cartman som haft ett finger med i spelet angående hur fotot ska se ut. Vi har sett i flera olika avsnitt att han är en utmärkt fotograf.

Såg ett nyare avsnitt och då var fotot ej gult. Det ser för jäkla roligt ut i de äldre avsnitten.
Citera
2011-08-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
South Park har dock gått ned sig någonting fruktansvärt de senaste åren. Jag kommer ihåg när jag tittade på alla säsonger för första gången för några år sedan ... förändringen är sorglig.

Det är tyvärr sant. Men vet du vad som har gjort denna nedgång?
Citera
2011-08-28, 12:19
Medlem
anooonyms avatar
Såg precis att dom ska släppa en dokumentär nu när nästa batch av episoder kommer. Verkar onekligen som att dom går mot slutet av serien. Vilket är synd.

Tycker dock dom har blivit liiiiiiite för samhällssatiriska (?) då varje av de senare avsnitten innehåller mängder av sådant. Jag föredrar de lite tidigare avsnitten om mer oskyldiga småsaker. Exempelvis när dom leker poliser.
Citera
2011-08-28, 22:18
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Såg precis att dom ska släppa en dokumentär nu när nästa batch av episoder kommer. Verkar onekligen som att dom går mot slutet av serien. Vilket är synd.

Tycker dock dom har blivit liiiiiiite för samhällssatiriska (?) då varje av de senare avsnitten innehåller mängder av sådant. Jag föredrar de lite tidigare avsnitten om mer oskyldiga småsaker. Exempelvis när dom leker poliser.

Synd, jag har insett att serien har gått ner sig mycket på sistående. Men det är fortfarande den bästa tecknande serien, jag hoppas verkligen att Matt och Trey fortsätter med några säsonger till.
Citera
2011-08-28, 22:22
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym

Var kan man läsa om detta?
Citera
2011-08-28, 22:29
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Synd, jag har insett att serien har gått ner sig mycket på sistående. Men det är fortfarande den bästa tecknande serien, jag hoppas verkligen att Matt och Trey fortsätter med några säsonger till.
Samma här.
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Var kan man läsa om detta?
Såg det på tvrage först. Men googlade och detta fanns att läsa. Har inte orkat läsa dock så det kan vara något annat ju.

http://www.southparkstudios.se/news/...th-anniversary
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in