2011-08-10, 14:36
Medlem
Tandkoetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeknamn1
Vafan? Någon som sett sista på southparkstudios.se? Är det slut nu eller vad?

Menar du avsnittet "You're getting old"? Visst hade det varit ett sätt för Matt Stone och Trey Parkey att avsluta serien på men eftersom vi redan nu ser att vi kan vänta oss sju nya avsnitt till säsong 15 så nej.
Citera
2011-08-10, 16:02
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoett
Menar du avsnittet "You're getting old"? Visst hade det varit ett sätt för Matt Stone och Trey Parkey att avsluta serien på men eftersom vi redan nu ser att vi kan vänta oss sju nya avsnitt till säsong 15 så nej.
http://artsbeat.blogs.nytimes.com/20...%20park&st=cse

Enligt intervjun som länkats ovanför så har de faktiskt kontrakt fram till 2013 så vi kan ju räkna med ännu mer underhållning ett tag till framöver av världens bästa tv-serie genom tiderna.
Citera
2011-08-11, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoett

Ah, skönt att höra! Jag har gått hela dagen i en nu stillad oro!
Citera
2011-08-11, 05:18
Bannlyst
I senaste "you´re getting old", hur kommer det som hände påverka resten utav serien tror ni? Tror ni att Stans farsa kommer att börja leva som en ungkarl igen, och Morsan att skaffa katter? Eller tror ni de träffar nya?
Dessutom, hur kommer de att lyckas bygga fram roliga skämt med den nuvarande situationen i gänget då det är lite splittrat?
Citera
2011-08-14, 01:55
Medlem
Tjocko-Smockos avatar
Scenen i Major Boobage, s12e3, när kenny knarkar kattpiss, cheesar, är så underbart bra. Avsnittet är en jyfsat vass spark i skrevet på antidrog-lobbyn samtidigt som man hinner med att håna Anne Frank också. Genialt.
Citera
2011-08-15, 01:42
Medlem
Elementarts avatar
När torde South Park dra igång igen? Början av oktober eller?
Citera
2011-08-15, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
När torde South Park dra igång igen? Början av oktober eller?

http://epguides.com/SouthPark/
Citera
2011-08-20, 00:10
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Vore tungt som fan om detta faktiskt blir den sista säsongen, hoppas dom tar sig i kragen och kämpar vidare.

Finns det någon serie som är skönare att kolla på när man är lite småfull? Kollade nyss på avsnittet "Fishsticks" igen, är ett medelbra SP-avsnitt egentligen men nu när man är lite rund under fötterna så vart det hur bra som helst SP har både myskänslan och humorn, en kombination som konkurrenterna saknar.
Citera
2011-08-20, 02:21
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Vore tungt som fan om detta faktiskt blir den sista säsongen, hoppas dom tar sig i kragen och kämpar vidare.

Finns det någon serie som är skönare att kolla på när man är lite småfull? Kollade nyss på avsnittet "Fishsticks" igen, är ett medelbra SP-avsnitt egentligen men nu när man är lite rund under fötterna så vart det hur bra som helst SP har både myskänslan och humorn, en kombination som konkurrenterna saknar.

Och Kanye West är ju inte direkt bra heller...han är ett skämt?...
Frågan är om man kan gilla SP o Kanye West samtidigt
Jag gillar INTE Kanye West..Jag gillar Blackie Lawless.

//Crimson
Citera
2011-08-21, 00:19
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Och Kanye West är ju inte direkt bra heller...han är ett skämt?...
Frågan är om man kan gilla SP o Kanye West samtidigt
Jag gillar INTE Kanye West..Jag gillar Blackie Lawless.

//Crimson

Har ingen aning om vem han är faktiskt, men efter de där avsnittet så har jag fått en bild av honom som skapligt dum..
Citera
2011-08-23, 00:22
Medlem
Markmags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

De har ju tydligen kontrakt till 2013, så det är förhoppningsvis inte sista säsongen detta.
Citera
2011-08-23, 00:36
Medlem
MrJackssons avatar
South Park har dock gått ned sig någonting fruktansvärt de senaste åren. Jag kommer ihåg när jag tittade på alla säsonger för första gången för några år sedan ... förändringen är sorglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in