2011-08-10, 14:36
Medlem
Tandkoetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeknamn1
Vafan? Ngon som sett sista p southparkstudios.se? r det slut nu eller vad?

Menar du avsnittet "You're getting old"? Visst hade det varit ett stt fr Matt Stone och Trey Parkey att avsluta serien p men eftersom vi redan nu ser att vi kan vnta oss sju nya avsnitt till ssong 15 s nej.
Citera
2011-08-10, 16:02
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoett
Menar du avsnittet "You're getting old"? Visst hade det varit ett stt fr Matt Stone och Trey Parkey att avsluta serien p men eftersom vi redan nu ser att vi kan vnta oss sju nya avsnitt till ssong 15 s nej.
http://artsbeat.blogs.nytimes.com/20...%20park&st=cse

Enligt intervjun som lnkats ovanfr s har de faktiskt kontrakt fram till 2013 s vi kan ju rkna med nnu mer underhllning ett tag till framver av vrldens bsta tv-serie genom tiderna.
Citera
2011-08-11, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoett

Ah, sknt att hra! Jag har gtt hela dagen i en nu stillad oro!
Citera
2011-08-11, 05:18
Bannlyst
I senaste "youre getting old", hur kommer det som hnde pverka resten utav serien tror ni? Tror ni att Stans farsa kommer att brja leva som en ungkarl igen, och Morsan att skaffa katter? Eller tror ni de trffar nya?
Dessutom, hur kommer de att lyckas bygga fram roliga skmt med den nuvarande situationen i gnget d det r lite splittrat?
Citera
2011-08-14, 01:55
Medlem
Tjocko-Smockos avatar
Scenen i Major Boobage, s12e3, nr kenny knarkar kattpiss, cheesar, r s underbart bra. Avsnittet r en jyfsat vass spark i skrevet p antidrog-lobbyn samtidigt som man hinner med att hna Anne Frank ocks. Genialt.
Citera
2011-08-15, 01:42
Medlem
Elementarts avatar
Nr torde South Park dra igng igen? Brjan av oktober eller?
Citera
2011-08-15, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Nr torde South Park dra igng igen? Brjan av oktober eller?

http://epguides.com/SouthPark/
Citera
2011-08-20, 00:10
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Vore tungt som fan om detta faktiskt blir den sista ssongen, hoppas dom tar sig i kragen och kmpar vidare.

Finns det ngon serie som r sknare att kolla p nr man r lite smfull? Kollade nyss p avsnittet "Fishsticks" igen, r ett medelbra SP-avsnitt egentligen men nu nr man r lite rund under ftterna s vart det hur bra som helst SP har bde mysknslan och humorn, en kombination som konkurrenterna saknar.
Citera
2011-08-20, 02:21
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Vore tungt som fan om detta faktiskt blir den sista ssongen, hoppas dom tar sig i kragen och kmpar vidare.

Finns det ngon serie som r sknare att kolla p nr man r lite smfull? Kollade nyss p avsnittet "Fishsticks" igen, r ett medelbra SP-avsnitt egentligen men nu nr man r lite rund under ftterna s vart det hur bra som helst SP har bde mysknslan och humorn, en kombination som konkurrenterna saknar.

Och Kanye West r ju inte direkt bra heller...han r ett skmt?...
Frgan r om man kan gilla SP o Kanye West samtidigt
Jag gillar INTE Kanye West..Jag gillar Blackie Lawless.

//Crimson
Citera
2011-08-21, 00:19
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Och Kanye West r ju inte direkt bra heller...han r ett skmt?...
Frgan r om man kan gilla SP o Kanye West samtidigt
Jag gillar INTE Kanye West..Jag gillar Blackie Lawless.

//Crimson

Har ingen aning om vem han r faktiskt, men efter de dr avsnittet s har jag ftt en bild av honom som skapligt dum..
Citera
2011-08-23, 00:22
Medlem
Markmags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

De har ju tydligen kontrakt till 2013, s det r frhoppningsvis inte sista ssongen detta.
Citera
2011-08-23, 00:36
Medlem
MrJackssons avatar
South Park har dock gtt ned sig ngonting fruktansvrt de senaste ren. Jag kommer ihg nr jag tittade p alla ssonger fr frsta gngen fr ngra r sedan ... frndringen r sorglig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in