2011-08-01, 23:31
Medlem
Psyko Dads avatar
Vad hette avsnittet med Steve Irwing? Vilken s & e?
Citera
2011-08-02, 13:38
Medlem
Darkzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Menar du S2E18?
http://en.wikipedia.org/wiki/Prehistoric_Ice_Man
Citera
2011-08-05, 22:05
Medlem
STMHs avatar
Börjar tro att min hjärnkapacietet fyller ut sitt syfte på imbecill nivå.

Jag kan inte se klart ett enda avsnitt på southparkstudios. Varende slut försvinner och finns inte där?! Tiden går ut runt 21.23 och jag kan inte trycka mig vidare för att se slutet. Sen är ju reklam var 10 minut fruktansvärt irriterande?

Är det NÅGON som kan länka mig en vettig sida? Har sökt här på forumet och google utan att lyckats hitta en bra sida.

A man in need, help.

Mvh
Citera
2011-08-05, 22:38
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Det är väl bara att tanka hem skiten? Så svårt är det inte. Själv kör jag igenom SP från början igen och ligger på säsong 3, man kan ju allt utan och innan egentligen men man kommer på sig själv att skratta åt saker man inte tyckt varit så roliga innan. Skumt de där.
Citera
2011-08-05, 22:41
Medlem
erzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STMH
Börjar tro att min hjärnkapacietet fyller ut sitt syfte på imbecill nivå.

Jag kan inte se klart ett enda avsnitt på southparkstudios. Varende slut försvinner och finns inte där?! Tiden går ut runt 21.23 och jag kan inte trycka mig vidare för att se slutet. Sen är ju reklam var 10 minut fruktansvärt irriterande?

Är det NÅGON som kan länka mig en vettig sida? Har sökt här på forumet och google utan att lyckats hitta en bra sida.

A man in need, help.

Mvh
Visste inte att SouthParkStudios fungerade i Sverige. När började det göra det?
Citera
2011-08-05, 22:42
Medlem
c0lonEl-bATgUan0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Är med lite i S10E11 också, Hell On Earth 2006. Efter att han dött.
Citera
2011-08-05, 23:34
Medlem
STMHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är väl bara att tanka hem skiten? Så svårt är det inte. Själv kör jag igenom SP från början igen och ligger på säsong 3, man kan ju allt utan och innan egentligen men man kommer på sig själv att skratta åt saker man inte tyckt varit så roliga innan. Skumt de där.

Nej det är inte bara att tanka hem skiten. Jag vill kunna välja och vraka mellan säsonger som alla andra kan utan att fylla min redan överfyllda hårdisk. Jag har heller inte sett alla säsonger och känner mig inte sugen på att börja från första till sista i dagsläget.

Citat:
Ursprungligen postat av erzy

No idea man. Ingen som helst aning. Jag har noll koll på dessa stream sidor. Vill bara ha en fungerande.
Citera
2011-08-06, 00:12
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erzy

Det har de gjort i några år nu. Najs med tanke på att det är lagligt, plus att jag själv aldrig har sett reklam där. Nackdelen är att man inte kan se de allra senaste avsnitten förrän de har gått på TV ett tag, och dessutom är alla avsnitt som har något med Muhammed att göra borttagna. Även gamla avsnitt som Super Best Friends är borta, åtminstone i Sverige.
Citera
2011-08-06, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GorillaMan
Bästa Avsnittet är ju lät när Cartman blir "Ginger".
Fan va Epic det avsnittet är

vilken säsong och vilket avsnitt?
Citera
2011-08-06, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrampaFla5h
vilken säsong och vilket avsnitt?
Avsnittet "Ginger Kids", säsong nio, avsnitt elva. Det tog mig väl sisådär tre-fyra sekunder att få fram svaret via google.
Citera
2011-08-06, 12:04
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STMH
Nej det är inte bara att tanka hem skiten. Jag vill kunna välja och vraka mellan säsonger som alla andra kan utan att fylla min redan överfyllda hårdisk. Jag har heller inte sett alla säsonger och känner mig inte sugen på att börja från första till sista i dagsläget.

SP är värt en ny hårddisk faktiskt. Men hittar du något ställe att kolla avsnitten så tycker jag inte att du ska hoppa runt mellan säsongerna utan dra igenom dom bästa säsongerna från första avsnittet till sista. Börja med säs 6 exempelvis och sedan något av dom närliggande då serien var bäst mellan säs 5-9.
Citera
2011-08-10, 11:22
Bannlyst
Vafan? Någon som sett sista på southparkstudios.se? Är det slut nu eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in