2012-10-11, 14:14
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Antar att gubben i baren r baserad p nn filmkaraktr eller motsvarande, nn som vet?
Han r nog bara en sammanstllning av liknande klyschiga karaktrer, det r vad jag tolkat honom som iaf. Han har ju varit med i flera avsnitt frr ocks.

Citat:
Samma frga angende rsterna nr de tog p sig maskerna, lt lite som MIB3 alien karaktren?
Skojar du? Har du inte sett The Dark Knight Rises?
Citera
2012-10-11, 14:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Han r nog bara en sammanstllning av liknande klyschiga karaktrer, det r vad jag tolkat honom som iaf. Han har ju varit med i flera avsnitt frr ocks.

Skojar du? Har du inte sett The Dark Knight Rises?
Haha nej, varfr skulle jag sett den?
Men rsten r jvligt lik snubben i men in black 3 ocks.
Citera
2012-10-11, 15:19
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Riktigt grymt avsnitt Detta hade man vntat p.

Antar att gubben i baren r baserad p nn filmkaraktr eller motsvarande, nn som vet? Samma frga angende rsterna nr de tog p sig maskerna, lt lite som MIB3 alien karaktren?
Det r Jud Crandall frn Pet Semitery. Han har varit med i SP innan i bland annat avsnitten Butters Very Own Show och Marjorine. Marjorine spelar till viss del p Pet Semitary.

Citat:
Men rsten r jvligt lik snubben i men in black 3 ocks.
Det r sjlvklart inget krav att man mste se den. Men har du inte ens sett en trailer? Masken och rsten kommer frn antagonisten Bane ifrn filmen.
Senast redigerad av Slashcare 2012-10-11 kl. 15:24.
Citera
2012-10-11, 15:53
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Fr att det r rets mest populra och hyllade film kanske?
Citera
2012-10-11, 16:54
Medlem
Falcos avatar
Frstod inte heller att maskerna var en Batman-referens, ven om man naturligtvis fattade att det mste referera till ngon samtida film eller tv-serie, och jag kan inte heller riktigt frst varfr man mste se ngot bara fr att det r populrt och hyllat. Tror frmodligen aldrig att jag kommer att The Dark Knight Rises d jag har tillrcklig sjlvknnedom om vad jag gillar och inte gillar s det knns som bortslsad tid. Dock skulle jag inte g s lngt som NirvanA och sga att det r ren skit utan den r skert helt okej inom sin genre. Sjlv fredrar jag Batman p den tiden som han kallades Lderlappen i Sverige och hade ljudeffekter och tecknade rutor dr det stod saker som "Kaboom!" nr han nitade ngon. Det var grejer det.
Citera
2012-10-11, 17:23
Medlem
Roligaste avsnittet p lnge!
Var det ngon som fattade "a white guy did it" skmten?
Citera
2012-10-11, 17:37
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Varfr skulle jag betala fr att se verskattat hollywood trams?
Varfr skulle man inte betala fr att se ett underhllande msterverk skulle de flesta som sett den sga, inklusive mnga kritiker. Men du verkar vara lite av en verpretentis tomte.

Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
och jag kan inte heller riktigt frst varfr man mste se ngot bara fr att det r populrt och hyllat.
Vem har sagt att man mste? Lter lite konstigt bara nr ngon sger "haha, varfr skulle jag se den?" om TDKR, Gudfadern, Star Wars eller ngot annat populrt och uppskattat. Som om personen blir frvnad ver att ngon har sett dessa filmer.
Citera
2012-10-11, 19:15
Bannlyst
Jvligt skoj avsnitt, men jag skulle grna ha sett lite mer av Bane. lskar fan hans rst

Trkigt att ni andra diskuterar hurvida Hollywoodfilmer r sevrda eller inte. Hoppas mod tar tag i detta.
Citera
2012-10-11, 22:13
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caturday
Roligaste avsnittet p lnge!
Var det ngon som fattade "a white guy did it" skmten?

Det refererade till att amerikanska larmfretags tv-reklamer alltid gestaltar brottslingar som vita. I verkligheten r det frsts oftare negrer eller latinos.

Avsnittet var helt ok. Skert bttre n genomsnittet de senaste ssongerna.
Citera
2012-10-11, 23:46
Medlem
Jullsans avatar
Haha ofta man inte fattade att det var Dark Knight Rises dom parodierade.

Avsnittet brjade bra men jag tyckte det blev tramsigt mot slutet. Dom kunde gjort ngot bttre utav det. Bttre n dom andra tv efter breaket iaf.
Citera
2012-10-12, 01:52
Medlem
Elementarts avatar
Jag gillade senaste avsnittet, kndes som att storyn var bra (hll bttre klass) fr en gngs skull, o det var inte alltfr mycket fokus p Cartman.
Citera
2012-10-12, 09:50
Medlem
Vem r det som gr Banes rst? Skrmmande lik Tom Hardy, kan det ha varit han sjlv? Matt och Trey r ju inte direkt knda fr att ta med kndisar som gr rster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in