Citat:
Ursprungligen postat av Damthatdjmademy
Håller inte med, SP är en av de få tecknade serier som jag fortfarande tycker håller väldigt hög klass. Simpsons borde lagts ner för bra mycket länge sedan, likaså Family guy.
Personligen kan jag inte hålla med riktigt... Visst, South Park has sina roliga stunder. Men det känns som att dom mest förlitar sig på att vara vulgära och sin kiss- och bajshumor. Simpsons har nästan ingen sån humor, Family Guy kör mest på sin "fis"-humor. South Park kör på att skita i handfat(eller om det var i en pissränna), smeta bajs överallt, pissa i bassänger med mera. Som sagt, dom har sina stunder, är betydligt roligare än Family Guy och Simpsons. Men kiss- och bajshumorn har man i 2-3 år sen tröttnar man.
Dessutom har jag blivit väldigt besviken på dom på sistonde, dom kör mest tråkiga parodier på andra shower utan någon speciell handling. Samtidigt börjar dom bli en parodi av sig själva också. Så alla avsnitt blir som parodier av parodier. Och inte på ett speciellt roligt sätt heller.
Vill än en gång bara påpeka att dom trots allt detta ändå är bättre än Simpsons och FG. Men det kommer inte att hålla länge till. IMHO.