2010-10-31, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har du legat under en sten senaste ret eller s?

Fattar ju det dr med oljeskiten och det men ass mest fundersam p de dr "I'm sorry" reklamerna.
Citera
2010-10-31, 21:53
Medlem
brevutkasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Fattar ju det dr med oljeskiten och det men ass mest fundersam p de dr "I'm sorry" reklamerna.
Grejen r ju att istllet fr att hjlpa folket som drabbas av deras fuckup, s gr dom en video dr dom sger hur ledsna dom r.

Alla ursktar sig, men ingen gr ngot eller tar ansvar. Dendr Captain Whats-his-face sger sjlvklara saker och alla blir njda och glada utan att lsa problemen.

Dom (Trey och Matt) satiriserar hur dligt BP/myndigheter tog hand om hela utslppet.

Brutalt roligt avsnitt fr vrigt.
Citera
2010-10-31, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brevutkast
Grejen r ju att istllet fr att hjlpa folket som drabbas av deras fuckup, s gr dom en video dr dom sger hur ledsna dom r.

Alla ursktar sig, men ingen gr ngot eller tar ansvar. Dendr Captain Whats-his-face sger sjlvklara saker och alla blir njda och glada utan att lsa problemen.

Dom (Trey och Matt) satiriserar hur dligt BP/myndigheter tog hand om hela utslppet.

Brutalt roligt avsnitt fr vrigt.

Jag blev bara arg vartenda gng den dr super"hjlten" kom, fattade ingen att han sg:P
Hller med dig om att avsnittet var najs, men frsta gngen coon och de syntes var vl i samband med watchmen filmen?
Citera
2010-11-01, 01:38
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosolow
Stan r Toolshed, dremot kan du ha rtt i "the living kite". Jag trodde att Mosquito var Clyde, om inte vem r det?
kyle, sklart.
Citera
2010-11-01, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dawah
http://i55.tinypic.com/2w70meo.jpg

Jag kan ha fel men deras frisyrer r helt olika och till skillnad frn dig s stmmer det jag skriver.
Nej du har helt rtt, Bradley sitter ju dr bakom till vnster.
Citera
2010-11-01, 16:55
Medlem
obin_gams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dserve
Jag blev bara arg vartenda gng den dr super"hjlten" kom, fattade ingen att han sg:P
Thats the joke
Citera
2010-11-01, 17:08
Bannlyst
Varfr gav de upp egentligen nr deras studio blev bombhotad, det r EXAKT de str fr.
Fr mig s kndes det lite som yttrandefriheten krnktes nr muslimerna lyckades framgngsrikt att f episoderna 200 och 201 borttagna.
Citera
2010-11-01, 18:18
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag lskar nr Tony Hayward sger
Citera
2010-11-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltigheten
Varfr gav de upp egentligen nr deras studio blev bombhotad, det r EXAKT de str fr.
Fr mig s kndes det lite som yttrandefriheten krnktes nr muslimerna lyckades framgngsrikt att f episoderna 200 och 201 borttagna.

Det bsta vore ju om dom riktiga hade "rkat" lcka ut p ntet.
Citera
2010-11-02, 03:33
Medlem
Heaven23s avatar
"Kitekid" kan fortfarande vara Kenny, det sger jag inte emot, DOCK s pratar faktiskt "Kitekid" i avsnittet, nrmare bestmt nr The Coon ska bertta om the huge catastrophe, vilket r ungefr 6,5 min in i avsnittet.

EDIT: En sak talar enligt mig fr att Mosquito r Kenny, det r att hela kostymen stinker poor guy. Kolla bara p mssan och just Mosquitos rst r ju frndrad, vilket Kennys rst ska vara. Dock talar en sak fr att Kenny inte r Mosquito, och det r det faktum att Cartman fullstndigt misshandlar Mosquito, vilket jag inte tror skulle hnda om det var Kenny.
Senast redigerad av Heaven23 2010-11-02 kl. 03:35.
Citera
2010-11-02, 03:44
Medlem
Heaven23s avatar
Ursktar verkligen fr dubbelpost hr, hatar egentligen nr snt hnder, och jag vet att jag r lite fr besatt av att f reda p vem som r vem, men det r snt hr jag verkligen finner underhllande.

Jag hittade precis en rtt intressant kommentar p en amerikansk hemsida dr en kille frklarar rtt smart varfr just Kenny r mysterion. Se i spoiler.

Citera
2010-11-02, 03:47
Medlem
Fittfittas avatar
Nsta avsnitts topic: "Led by Mysterion, Coon and Friends are working together to help the people in the Gulf who are at the mercy of the dark lord, Cthulhu. The Coon, scorned by his fellow super heroes and now working alone, is out for revenge.

In this episode Mysterion will reveal his true identity".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in