2011-04-27, 19:42
Medlem
anpe91s avatar
Faktiskt så sänds det om två timmar och 20 minuter. (klockan 22 svensk tid.)
Vet någon här någon sida där de streamar programmet live?
Har sökt, men hittar ingen för-info.. kanske måste vänta och se på Justin.tv när de poppar upp :P
Citera
2011-04-27, 19:46
Medlem
tältpinnes avatar
8 timmar och 14 minuter kvar. Jag ska nog motstå frestelsen att stanna uppe, och ta det till frukosten istället. Äntligen!
Citera
2011-04-27, 19:52
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
8 timmar och 14 minuter kvar. Jag ska nog motstå frestelsen att stanna uppe, och ta det till frukosten istället. Äntligen!

www.southparkstudios.com (officiella sidan) står det att det är 2 timmar kvar :S
Citera
2011-04-27, 20:20
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpe91
www.southparkstudios.com (officiella sidan) står det att det är 2 timmar kvar :S
Låter som att det är högst felaktigt i så fall. Att det sänds klockan 22 är korrekt. Men tiden ligger sex timmar efter i USA. Så när klockan är fyra i Sverige borde sändningen i USA påbörjas.

Edit: Jag kan inte se .com sidan då jag inte har något verktyg för att förvränga min internettrafik. Men står det att det är två timmar kvar eller att det sänds klockan 22?
Senast redigerad av Slashcare 2011-04-27 kl. 20:25.
Citera
2011-04-27, 20:34
Medlem
The Beach boys avatar
South Park är bra satir däremot borde dom hålla sig borta från toaletthumorn, men avsnitt som det avsnittet om mormonerna är riktigt bra satir.
Citera
2011-04-27, 20:44
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Låter som att det är högst felaktigt i så fall. Att det sänds klockan 22 är korrekt. Men tiden ligger sex timmar efter i USA. Så när klockan är fyra i Sverige borde sändningen i USA påbörjas.

Edit: Jag kan inte se .com sidan då jag inte har något verktyg för att förvränga min internettrafik. Men står det att det är två timmar kvar eller att det sänds klockan 22?

Det är en timer, men jag tror att den kan ta informationen från datorns klocka. Är inte säker, men det är en möjlighet.
Citera
2011-04-27, 20:47
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpe91
Det är en timer, men jag tror att den kan ta informationen från datorns klocka. Är inte säker, men det är en möjlighet.
Kan vara. Trodde inte man byggde system som går efter användarens klocka längre. Men testa att ändra tiden på din dator för att kolla.

Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
South Park är bra satir däremot borde dom hålla sig borta från toaletthumorn, men avsnitt som det avsnittet om mormonerna är riktigt bra satir.
Toaletthumor har det ju varit ifrån första början.
Citera
2011-04-27, 20:51
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Kan vara. Trodde inte man byggde system som går efter användarens klocka längre. Men testa att ändra tiden på din dator för att kolla.

Toaletthumor har det ju varit ifrån första början.
Jag vet, men det är satiren som är det som är bra med serien inte den judiska toaletthumorn och sen tycker jag avsnittet Proper Condom Use är ganska vidrigt när Cartman mastuberar en hund.
Citera
2011-04-27, 21:21
Medlem
[quote=Slashcare]Kan vara. Trodde inte man byggde system som går efter användarens klocka längre. Men testa att ändra tiden på din dator för att kolla.

Det stämmer tyvärr Den följer datorns lokala tid, testade nyss. Det blir inge southpark förens imorgon
Citera
2011-04-27, 22:10
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Det stämmer tyvärr Den följer datorns lokala tid, testade nyss. Det blir inge southpark förens imorgon

Attans, men då får man iallafall bra kvalite
Citera
2011-04-27, 22:14
Medlem
dlas avatar
Ser fram emot kommande säsong! Bringt it!!!
Citera
2011-04-28, 05:01
Medlem
Reggaemans avatar
Varför väntar alla så ivrigt på att se det live? :P

Kolla xepisodes ikväll/inatt istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem