2011-04-27, 19:42
Medlem
anpe91s avatar
Faktiskt s snds det om tv timmar och 20 minuter. (klockan 22 svensk tid.)
Vet ngon hr ngon sida dr de streamar programmet live?
Har skt, men hittar ingen fr-info.. kanske mste vnta och se p Justin.tv nr de poppar upp :P
Citera
2011-04-27, 19:46
Medlem
tltpinnes avatar
8 timmar och 14 minuter kvar. Jag ska nog motst frestelsen att stanna uppe, och ta det till frukosten istllet. ntligen!
Citera
2011-04-27, 19:52
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
8 timmar och 14 minuter kvar. Jag ska nog motst frestelsen att stanna uppe, och ta det till frukosten istllet. ntligen!

P www.southparkstudios.com (officiella sidan) str det att det r 2 timmar kvar :S
Citera
2011-04-27, 20:20
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpe91
P www.southparkstudios.com (officiella sidan) str det att det r 2 timmar kvar :S
Lter som att det r hgst felaktigt i s fall. Att det snds klockan 22 r korrekt. Men tiden ligger sex timmar efter i USA. S nr klockan r fyra i Sverige borde sndningen i USA pbrjas.

Edit: Jag kan inte se .com sidan d jag inte har ngot verktyg fr att frvrnga min internettrafik. Men str det att det r tv timmar kvar eller att det snds klockan 22?
Senast redigerad av Slashcare 2011-04-27 kl. 20:25.
Citera
2011-04-27, 20:34
Medlem
The Beach boys avatar
South Park r bra satir dremot borde dom hlla sig borta frn toaletthumorn, men avsnitt som det avsnittet om mormonerna r riktigt bra satir.
Citera
2011-04-27, 20:44
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Lter som att det r hgst felaktigt i s fall. Att det snds klockan 22 r korrekt. Men tiden ligger sex timmar efter i USA. S nr klockan r fyra i Sverige borde sndningen i USA pbrjas.

Edit: Jag kan inte se .com sidan d jag inte har ngot verktyg fr att frvrnga min internettrafik. Men str det att det r tv timmar kvar eller att det snds klockan 22?

Det r en timer, men jag tror att den kan ta informationen frn datorns klocka. r inte sker, men det r en mjlighet.
Citera
2011-04-27, 20:47
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpe91
Det r en timer, men jag tror att den kan ta informationen frn datorns klocka. r inte sker, men det r en mjlighet.
Kan vara. Trodde inte man byggde system som gr efter anvndarens klocka lngre. Men testa att ndra tiden p din dator fr att kolla.

Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
South Park r bra satir dremot borde dom hlla sig borta frn toaletthumorn, men avsnitt som det avsnittet om mormonerna r riktigt bra satir.
Toaletthumor har det ju varit ifrn frsta brjan.
Citera
2011-04-27, 20:51
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Kan vara. Trodde inte man byggde system som gr efter anvndarens klocka lngre. Men testa att ndra tiden p din dator fr att kolla.

Toaletthumor har det ju varit ifrn frsta brjan.
Jag vet, men det r satiren som r det som r bra med serien inte den judiska toaletthumorn och sen tycker jag avsnittet Proper Condom Use r ganska vidrigt nr Cartman mastuberar en hund.
Citera
2011-04-27, 21:21
Medlem
[quote=Slashcare]Kan vara. Trodde inte man byggde system som gr efter anvndarens klocka lngre. Men testa att ndra tiden p din dator fr att kolla.

Det stmmer tyvrr Den fljer datorns lokala tid, testade nyss. Det blir inge southpark frens imorgon
Citera
2011-04-27, 22:10
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Det stmmer tyvrr Den fljer datorns lokala tid, testade nyss. Det blir inge southpark frens imorgon

Attans, men d fr man iallafall bra kvalite
Citera
2011-04-27, 22:14
Medlem
dlas avatar
Ser fram emot kommande ssong! Bringt it!!!
Citera
2011-04-28, 05:01
Medlem
Reggaemans avatar
Varfr vntar alla s ivrigt p att se det live? :P

Kolla xepisodes ikvll/inatt istllet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem