Faktiskt s snds det om tv timmar och 20 minuter. (klockan 22 svensk tid.)
Vet ngon hr ngon sida dr de streamar programmet live?
Har skt, men hittar ingen fr-info.. kanske mste vnta och se p Justin.tv nr de poppar upp :P
Lter som att det r hgst felaktigt i s fall. Att det snds klockan 22 r korrekt. Men tiden ligger sex timmar efter i USA. S nr klockan r fyra i Sverige borde sndningen i USA pbrjas.
Edit: Jag kan inte se .com sidan d jag inte har ngot verktyg fr att frvrnga min internettrafik. Men str det att det r tv timmar kvar eller att det snds klockan 22?
Senast redigerad av Slashcare 2011-04-27 kl. 20:25.
Lter som att det r hgst felaktigt i s fall. Att det snds klockan 22 r korrekt. Men tiden ligger sex timmar efter i USA. S nr klockan r fyra i Sverige borde sndningen i USA pbrjas.
Edit: Jag kan inte se .com sidan d jag inte har ngot verktyg fr att frvrnga min internettrafik. Men str det att det r tv timmar kvar eller att det snds klockan 22?
Det r en timer, men jag tror att den kan ta informationen frn datorns klocka. r inte sker, men det r en mjlighet.
Kan vara. Trodde inte man byggde system som gr efter anvndarens klocka lngre. Men testa att ndra tiden p din dator fr att kolla.
Toaletthumor har det ju varit ifrn frsta brjan.
Jag vet, men det r satiren som r det som r bra med serien inte den judiska toaletthumorn och sen tycker jag avsnittet Proper Condom Use r ganska vidrigt nr Cartman mastuberar en hund.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!