2010-06-24, 18:49
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikon
Ngon som vet vad avsnittet heter d "Butters blir fet, och Erik gr en fetsugningsoperation p honom utan bedvning i vardagsrummet"

Jared has aides, s06e01
Citera
2010-06-26, 17:33
Medlem
South Park-filmen

Snabb frga bara, jag har googlat utan resultat.

Nr i frhllande till south park-ssongerna utspelar sig south park filmen? Jag tnkte se South Park frn brjan till slut och jag frgar eftersom jag vill veta nr jag ska se lngfilmen.

Det verkar som att filmen slpptes mitt i ssong tre (wikipedia) men jag antar att filmen inte utspelar sig mellan tv avsnitt mitt i en ssong?

Var det inte s att serien frndrades ngot efter att filmen kommit. Jag kan ha fel men visst var det efter att filmen kommit som kenny slutade d i varje avsnitt? Var det inte till och med s att han frsvann helt ett tag eftersom han ju dtt "slutgiltigt" i filmen?
Citera
2010-06-26, 17:38
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillevirgil
Snabb frga bara, jag har googlat utan resultat.

Nr i frhllande till south park-ssongerna utspelar sig south park filmen? Jag tnkte se South Park frn brjan till slut och jag frgar eftersom jag vill veta nr jag ska se lngfilmen.

Det verkar som att filmen slpptes mitt i ssong tre (wikipedia) men jag antar att filmen inte utspelar sig mellan tv avsnitt mitt i en ssong?

Var det inte s att serien frndrades ngot efter att filmen kommit. Jag kan ha fel men visst var det efter att filmen kommit som kenny slutade d i varje avsnitt? Var det inte till och med s att han frsvann helt ett tag eftersom han ju dtt "slutgiltigt" i filmen?
Tror inte Kenny frsvann bara fr det, ssong 3 sger du, han frsvann i 5e ssongen dock d var han med i 4e ssongen & dog hela tiden.
Citera
2010-06-26, 18:18
Medlem
HaxxarNs avatar
Se den efter tredje ssongen.

Tror inte den pverkar serien alls.
Citera
2010-06-26, 18:24
Medlem
Ok. Tack.
Citera
2010-06-26, 23:08
Medlem
Vilket avsnitt r det nr stan fr egen tv-show & "pratar" med dda till anhriga i publiken?
Citera
2010-06-26, 23:15
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yekox
Vilket avsnitt r det nr stan fr egen tv-show & "pratar" med dda till anhriga i publiken?

The Biggest Douche in the Universe
Ssong 6 - avsnitt 15
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big...n_the_Universe
Citera
2010-06-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
The Biggest Douche in the Universe
Ssong 6 - avsnitt 15
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Big...n_the_Universe

Ah tack!
Citera
2010-06-27, 08:37
Medlem
gugglianos avatar
Kollade p avsnittet dr butters r hallick igr p comedy central, fan va hrlig butters r sen r ju inte sting-operationen, i samma avsnitt, att leka med heller
Citera
2010-06-28, 22:48
Medlem
noksocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Kollade p avsnittet dr butters r hallick igr p comedy central, fan va hrlig butters r sen r ju inte sting-operationen, i samma avsnitt, att leka med heller

Jvla vidrig nr han lmnar bevis material i psen efter college festen. kligt men samtidigt vek jag mig av skratt.
Citera
2010-06-29, 12:12
Medlem
ColdCradles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noksocaw
Jvla vidrig nr han lmnar bevis material i psen efter college festen. kligt men samtidigt vek jag mig av skratt.

Ja det var helt underbart kul! Jag tycker att south park bara blir bttre och bttre.
Citera
2010-07-02, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano

Vad heter det avsnittet ? Verkar intressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in