2007-10-26, 17:29
Medlem
Sisyfossons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Ah, jo, dem mste jag ha missat helt.

Att Mohammed r med i Super Best Friends vet jag. Funderade lite p varfr de inte hade honom med i Cartoon Wars, nr de redan hade gjort det i ett gammalt avsnitt.

Kom igen. Mohammed r med i cartoon wars, fast den hr gngen valde deras bolag att censurera Muhammed eftersom debatten var spass uppblossad vrlden ver. Men om de hade ftt skulle de nog visat Muhammed.
Citera
2007-10-26, 17:45
Medlem
Mambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisyfosson
Kom igen. Mohammed r med i cartoon wars, fast den hr gngen valde deras bolag att censurera Muhammed eftersom debatten var spass uppblossad vrlden ver. Men om de hade ftt skulle de nog visat Muhammed.

Nej nej det hr r vl jttefel! Hela grejen r ju att de driver med den uppblossade debatten.
Citera
2007-10-27, 04:51
Medlem
Sisyfossons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mambo
Nej nej det hr r vl jttefel! Hela grejen r ju att de driver med den uppblossade debatten.

Inte alls "jttefel". Det programmet kanske i viss mn handlar om att de driver om den uppblossade debatten men det var inte det som vi diskuterade. Jag ser heller inte hur det strider emot det jag skrev inlgget innan.
Citera
2007-10-27, 04:59
Medlem
Lngtar s efter sista avsnittet i treologin. Detta r fan bsta p lnge, tycker att south park fortfarande hller kvalitn trots en massa kritik.

PS. Lade ngon annan mrke till Akira frn Street Fighter bland de onda figurerna?
Citera
2007-10-27, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grooblle
Lngtar s efter sista avsnittet i treologin. Detta r fan bsta p lnge, tycker att south park fortfarande hller kvalitn trots en massa kritik.

PS. Lade ngon annan mrke till Akira frn Street Fighter bland de onda figurerna?

Akira? Jag sg Sagat och Akuma :P

men ja, denna del av ssong 11 har varit sjukt bra.
Citera
2007-10-27, 12:56
Medlem
NirvanAs avatar
Beror ju p hur man ser det, jag antar att denna trilogi och liknande avsnitt fascinerar frmst den yngre publiken (tonringar) medan andra avsnitt r mer smarta och i min mening briljanta, till skillnad frn dessa...

Sjlv tycker jag inte alls dessa avsnitt r "bsta p lnge" dock s r dom absolut inte dliga, dom r helt OK... men finns mnga andra avsnitt i ssong 11 som r bttre n dessa.
Citera
2007-10-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Beror ju p hur man ser det, jag antar att denna trilogi och liknande avsnitt fascinerar frmst den yngre publiken (tonringar) medan andra avsnitt r mer smarta och i min mening briljanta, till skillnad frn dessa...

Sjlv tycker jag inte alls dessa avsnitt r "bsta p lnge" dock s r dom absolut inte dliga, dom r helt OK... men finns mnga andra avsnitt i ssong 11 som r bttre n dessa.

Jag tycker detta avsnitt r bland dom bsta r fr att dom har alla stor del i handlingen utom kenny d, sen har dom ju "lnat" frn andra avsnitt som ocks r kul om man har sett dom. Det hr fr mig r ett riktigt SPavsnitt .
men dom mer smarta som Manbearpig och Goobacks r ju ocks jvligt bra
Citera
2007-10-27, 20:25
Medlem
vttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
Har ni tnkt p att South Park inte visade Mohammed i "Cartoon wars" pga av mohammed tjafset i vrlden vid den tidpunkten?
Vad jag har hrt s ville Parker och Stone visa Muhammed, men att Comedy Central vgrade.
Citera
2007-10-27, 20:47
Medlem
NirvanAs avatar
Shit vad deprimerad man blir nr man inser att det bara r 3avsnitt kvar av denna ssong (sista i trilogin + 2till som vi inte vet ngot om nnu) sen en lng vntan till ibrjan av mars d 7 ynka eps av s12 kommer sndas innan det ter blir break till brjan av october.. s jvla olidligt egentligen
Citera
2007-10-27, 20:52
Medlem
Vilsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vätte
Vad jag har hrt s ville Parker och Stone visa Muhammed, men att Comedy Central vgrade.

Det mrkligaste tycker jag r att ingen klagade nr de visade Muhammed i juni/juli 2001, det bevisar ju att alla muslimernas demonstrationer r bullshit och inte har ngonting med Muhammed att gra, utan handlar bara om USA och deras (muslimernas) hat mot store satan.
Citera
2007-10-28, 23:32
Medlem
ensiferums avatar
Vilket avsnitt r det som stans farsa r med i en frgeshow, och fr ngon frga dr han svarar "niggers!" istllet fr "naggers" ?

Kom och tnka p hur otroligt klockrent kul de avsnittet r
Citera
2007-10-28, 23:40
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Vilket avsnitt r det som stans farsa r med i en frgeshow, och fr ngon frga dr han svarar "niggers!" istllet fr "naggers" ?

Kom och tnka p hur otroligt klockrent kul de avsnittet r
With Apologies to Jesse Jackson heter avsnittet. r frsta avsnittet ssong 11, dvs. denna ssong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in