2010-11-05, 03:40
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneBusey
Skoj avsnitt, antar att en massa töntiga H.P Lovecraft- fans som det vimlar av på webben blir utom sig av ilska. Och Capten Hindsight är ju en helt underbart rolig karaktär, i all sin onödighet.

Hur kan du påstå något sådant? Jag fick utlösning av varendra Lovecraft-referens dom drog till med! Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!!!
Citera
2010-11-05, 05:35
Medlem
sosolows avatar
Så, jag och Heaven23 hade alltså rätt. Alla andra, SUCK MY BALLS!
Citera
2010-11-05, 10:59
Medlem
tältpinnes avatar
Total uppryckning från förra avsnittet! totoro samt seriebilderna när de plöjer synagogor och hippiebussar vann mitt hjärta.
Citera
2010-11-05, 13:52
Medlem
ArneBuseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Inte jag, blev mest glad när jag såg the great Cuthulhu.

Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Hur kan du påstå något sådant? Jag fick utlösning av varendra Lovecraft-referens dom drog till med! Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!!!

Okej då, i sådana fall glädjer det mig Min djupaste respekt till er Lovecraftnördar, ifrån en icke invigd
Citera
2010-11-05, 15:12
Medlem
isNICEs avatar
Citat:
Skoj avsnitt, antar att en massa töntiga H.P Lovecraft- fans som det vimlar av på webben blir utom sig av ilska. Och Capten Hindsight är ju en helt underbart rolig karaktär, i all sin onödighet.

Haha ne jag satt och sa i kör med karaktärerna "That which is not dead.. bla bla.. and with strange eons even death may die"
Citera
2010-11-05, 18:53
Medlem
Jullsans avatar
Hoppas det inte blir några mer Coon-avsnitt nu. Dom suger balle.
Citera
2010-11-05, 19:59
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isNICE
Haha ne jag satt och sa i kör med karaktärerna "That which is not dead.. bla bla.. and with strange eons even death may die"
haha, samma här.
Kul som det var för min lite nördigare sida så suger avsnitten överlag.
Citera
2010-11-05, 21:08
Medlem
Också kul att kultisterna hade flera expansioner (eller exemplar) av Arkham Horror stående i bokhyllan.
Citera
2010-11-05, 22:39
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isNICE

Bara jag som tror att den passagen ur necronomicon kommer relatera till Kenny, med tanke på att han dör men samtidigt inte dör?
Citera
2010-11-06, 00:54
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Okej då, i sådana fall glädjer det mig Min djupaste respekt till er Lovecraftnördar, ifrån en icke invigd

Jag tackar ödmjukast och hoppas att du kommer in på samma bana!
Citera
2010-11-06, 01:12
Medlem
MrJackssons avatar
Jag gillade ej det senaste avsnittet. Sug min kuk ni som kommer att gnälla på mig för det.

Jag körde ett South Park-maraton för kanske tio månader sedan. Jag såg S01 till det sistsända avsnittet som fanns vid den tidpunkten. South Park var bättre förr. Jag skrattade som en idiot och misshandlade den här tråden genom att använda den som en chatt. "HAHAH VAD KUL!!!!" (Fast jag postade inläggen med mer värdighet i språkbruket.) Poängen är som sagt att South Park var bättre förr. All respekt till er som fortfarande njuter av det - skatta er lyckliga. Jag gör dessvärre ej det och skattar säsong 14 som den sämsta hittills. Jag längtar varken till nästa avsnitt eller till säsong 15 (om en sådan presenteras, vilket jag har hört att det ska). Kommer jag att ladda ned och se på nästa avsnitt? Ja. Kommer jag att fortsätta följa South Park i en femtonde säsong? Ja. Varför? Därför att än har jag inte tappat hoppet, och det är värt att lägga 20 minuter per avsnitt för att hoppas, hoppas och åter hoppas.

Notis: Jag är inget überfanboy av South Park. Jag hävdar inte att det är den bästa TV-serie som någonsin har skapats. Jag anser dock att South Park förr var fruktansvärt skön samhällssatir.

Argumentera gärna emot mig - jag älskar att diskutera och debattera, men gör det på ett värdigt sätt.
Citera
2010-11-06, 01:16
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag gillade ej det senaste avsnittet. Sug min kuk ni som kommer att gnälla på mig för det.

Jag körde ett South Park-maraton för kanske tio månader sedan. Jag såg S01 till det sistsända avsnittet som fanns vid den tidpunkten. South Park var bättre förr. Jag skrattade som en idiot och misshandlade den här tråden genom att använda den som en chatt. "HAHAH VAD KUL!!!!" (Fast jag postade inläggen med mer värdighet i språkbruket.) Poängen är som sagt att South Park var bättre förr. All respekt till er som fortfarande njuter av det - skatta er lyckliga. Jag gör dessvärre ej det och skattar säsong 14 som den sämsta hittills. Jag längtar varken till nästa avsnitt eller till säsong 15 (om en sådan presenteras, vilket jag har hört att det ska). Kommer jag att ladda ned och se på nästa avsnitt? Ja. Kommer jag att fortsätta följa South Park i en femtonde säsong? Ja. Varför? Därför att än har jag inte tappat hoppet, och det är värt att lägga 20 minuter per avsnitt för att hoppas, hoppas och åter hoppas.

Notis: Jag är inget überfanboy av South Park. Jag hävdar inte att det är den bästa TV-serie som någonsin har skapats. Jag anser dock att South Park förr var fruktansvärt skön samhällssatir.

Argumentera gärna emot mig - jag älskar att diskutera och debattera, men gör det på ett värdigt sätt.
Vi tycker ju exakt lika om en viss annan serie Men jag tycker South Park är lika kul nu senaste säsongerna som förut (jag tycker första 2-3 säsongerna är skit dåliga men dom var rätt roliga när man var yngre när dom kom), south park har förändrats genom åren och det tycker jag är hur bra som helst, hade man kört samma humor och använt uråldrig animeringsteknik som förr hade det inte varit bra i dagsläget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in