Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag gillade ej det senaste avsnittet. Sug min kuk ni som kommer att gnälla på mig för det.
Jag körde ett South Park-maraton för kanske tio månader sedan. Jag såg S01 till det sistsända avsnittet som fanns vid den tidpunkten. South Park var bättre förr. Jag skrattade som en idiot och misshandlade den här tråden genom att använda den som en chatt. "HAHAH VAD KUL!!!!" (Fast jag postade inläggen med mer värdighet i språkbruket.) Poängen är som sagt att South Park var bättre förr. All respekt till er som fortfarande njuter av det - skatta er lyckliga. Jag gör dessvärre ej det och skattar säsong 14 som den sämsta hittills. Jag längtar varken till nästa avsnitt eller till säsong 15 (om en sådan presenteras, vilket jag har hört att det ska). Kommer jag att ladda ned och se på nästa avsnitt? Ja. Kommer jag att fortsätta följa South Park i en femtonde säsong? Ja. Varför? Därför att än har jag inte tappat hoppet, och det är värt att lägga 20 minuter per avsnitt för att hoppas, hoppas och åter hoppas.
Notis: Jag är inget überfanboy av South Park. Jag hävdar inte att det är den bästa TV-serie som någonsin har skapats. Jag anser dock att South Park förr var fruktansvärt skön samhällssatir.
Argumentera gärna emot mig - jag älskar att diskutera och debattera, men gör det på ett värdigt sätt.
Vi tycker ju exakt lika om en viss annan serie

Men jag tycker South Park är lika kul nu senaste säsongerna som förut (jag tycker första 2-3 säsongerna är skit dåliga men dom var rätt roliga när man var yngre när dom kom), south park har förändrats genom åren och det tycker jag är hur bra som helst, hade man kört samma humor och använt uråldrig animeringsteknik som förr hade det inte varit bra i dagsläget...