Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Jag gillade ej det senaste avsnittet. Sug min kuk ni som kommer att gnlla p mig fr det.
Jag krde ett South Park-maraton fr kanske tio mnader sedan. Jag sg S01 till det sistsnda avsnittet som fanns vid den tidpunkten. South Park var bttre frr. Jag skrattade som en idiot och misshandlade den hr trden genom att anvnda den som en chatt. "HAHAH VAD KUL!!!!" (Fast jag postade inlggen med mer vrdighet i sprkbruket.) Pongen r som sagt att South Park var bttre frr. All respekt till er som fortfarande njuter av det - skatta er lyckliga. Jag gr dessvrre ej det och skattar ssong 14 som den smsta hittills. Jag lngtar varken till nsta avsnitt eller till ssong 15 (om en sdan presenteras, vilket jag har hrt att det ska). Kommer jag att ladda ned och se p nsta avsnitt? Ja. Kommer jag att fortstta flja South Park i en femtonde ssong? Ja. Varfr? Drfr att n har jag inte tappat hoppet, och det r vrt att lgga 20 minuter per avsnitt fr att hoppas, hoppas och ter hoppas.
Notis: Jag r inget berfanboy av South Park. Jag hvdar inte att det r den bsta TV-serie som ngonsin har skapats. Jag anser dock att South Park frr var fruktansvrt skn samhllssatir.
Argumentera grna emot mig - jag lskar att diskutera och debattera, men gr det p ett vrdigt stt.
Vi tycker ju exakt lika om en viss annan serie

Men jag tycker South Park r lika kul nu senaste ssongerna som frut (jag tycker frsta 2-3 ssongerna r skit dliga men dom var rtt roliga nr man var yngre nr dom kom), south park har frndrats genom ren och det tycker jag r hur bra som helst, hade man krt samma humor och anvnt urldrig animeringsteknik som frr hade det inte varit bra i dagslget...