Var kan man tanka ner det? Jag tog hem från en sida men det var en dokumentär om Apple(iPhones och iPads), tvivlar på att det var rätt även om det var gjort av South Park-gänget, dom brukar väl överdriva och vara sarkastiska/ironiska.
Var kan man tanka ner det? Jag tog hem från en sida men det var en dokumentär om Apple(iPhones och iPads), tvivlar på att det var rätt även om det var gjort av South Park-gänget, dom brukar väl överdriva och vara sarkastiska/ironiska.
Bra start på säsong 15 skratta högljud några gånger. Hela grejen de skulle få honom till att läsa innan han skriver på var bra som fan.
Har höga förväntningar på säsong 15 precis som 14 och 14 var faktiskt riktigt bra.
Småskoj, centipede-parodin var bara äcklig. Blev besviken då det började bra och jag som flera andra här hoppades på att storyn skulle vara centrerad runt skolan och vännerna i stället för att vara ännu ett avsnitt med ett centralt tema som överskuggar allt.
Småskoj avsnitt men är så trött på alla Apple parodier som gjorts nu, Simpsons/Futurama/Family Guy alla har gjort en och alla är i stort sett samma återvunna skämt.
Vad har ni sett för avsnitt? de gör ju parodi på alla som inte läser avtalen i iTunes!!!! det finns ju inte ett skämt om själva företaget apple i avsnittet.
Vad har ni sett för avsnitt? de gör ju parodi på alla som inte läser avtalen i iTunes!!!! det finns ju inte ett skämt om själva företaget apple i avsnittet.
Så du menar att det inte är att skämta om Apple genom att låtsas att de vill sy ihop människor för att på så sätt skapa en ny Apple-produkt? Var den delen på riktigt eller?
Så du menar att det inte är att skämta om Apple genom att låtsas att de vill sy ihop människor för att på så sätt skapa en ny Apple-produkt? Var den delen på riktigt eller?
nej skulle mer säga att det handlar om vad som händer med folk som inte läser igenom avtal.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!