2010-04-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Funderar på att sluta se de nya avsnitten efter jag har sett det senaste, så jävla pinsamt att censurera. South Park har alltid gjort som de vill, utan att bry sig om vilka de jävlas med, vilket är helt rätt. Varför vika ner sig mot horslimerna?

HAHHAHAHHAHHAHHAHAHA. Du kan ju börja med att försöka fatta poängen i programmet innan du börjar klanka. Blir bara löjligt när du inte ens förstår poängen med det hela. Ett hett tips är att följa vad som händer innan man uttalar sig!
Citera
2010-04-22, 16:28
Medlem
Lesras avatar
Haha, det är klart att jag förstår poängen, är du dum eller? Det jag menade var att south park inte är vad det brukade vara. Skrev kanske lite luddigt i mitt förra inlägg.

Förra avsnittet när Randy visade en bild på mohammed så var det endast en streckgubbe, så hade man troligtvis inte gjort för några år sedan.
Citera
2010-04-22, 16:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Haha, det är klart att jag förstår poängen, är du dum eller? Det jag menade var att south park inte är vad det brukade vara. Skrev kanske lite luddigt i mitt förra inlägg.

Förra avsnittet när Randy visade en bild på mohammed så var det endast en streckgubbe, så hade man troligtvis inte gjort för några år sedan.

Nä vad konstigt då? det har ju hänt lite sen dess... 9/11, mordet på den där regissören, bilden i den danska tidningen etc...
Citera
2010-04-22, 16:35
Bannlyst
Är det bara för att Matt Stone och Trey Parker blev hotade att bli dödade pga förra avsnittet (200) som dom censurerar Muhammeds namn med?
Citera
2010-04-22, 16:38
Bannlyst
Citat:

Citera
2010-04-22, 16:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Är det bara för att Matt Stone och Trey Parker blev hotade att bli dödade pga förra avsnittet (200) som dom censurerar Muhammeds namn med?
Man får nog vänta på kommentarspår för att få reda på hur det ligger till...
Citera
2010-04-22, 16:51
Medlem
Riktigt bra avsnitt!

Gillar att dom tar med en massa gamla ansikten. Blir så drygt när de bara kör på med Butters, Stan och Randy hela tiden, vill se mer av Mr Garrison och Mephesto igen!
Citera
2010-04-22, 16:52
Medlem
murremixs avatar
Gillade avsnittet som faen, men vad hände med Mecha Streisand?

Enda tråkiga var att inte Towlie fick komma tillbaka
Citera
2010-04-22, 16:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXKEX
Riktigt bra avsnitt!

Gillar att dom tar med en massa gamla ansikten. Blir så drygt när de bara kör på med Butters, Stan och Randy hela tiden, vill se mer av Mr Garrison och Mephesto igen!
Mephesto har sån skön röst
Citera
2010-04-22, 16:55
Medlem
L0darens avatar
Här har vi Muhammed från avsnittet Super Best Friends(säsong 5)

http://www.youtube.com/watch?v=qTsR8...eature=related
Citera
2010-04-22, 16:57
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nä vad konstigt då? det har ju hänt lite sen dess... 9/11, mordet på den där regissören, bilden i den danska tidningen etc...

Jag förstår varför de inte gör en seriös bild på mohammed, de vill självklart inte hamna i trubbel, men jag gillar det inte. Även om det nog skulle bli ett jävla tjafs så tycker jag att det skulle vara roligare om de visade en bild på mohammed.

Läste i någon tidning att Matt Stone och Trey Parker blev hotade efter förra avsnittet, någon som vet vad FOX tycker om de två senaste avsnitten?
Citera
2010-04-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murremix
Gillade avsnittet som faen, men vad hände med Mecha Streisand?

Enda tråkiga var att inte Towlie fick komma tillbaka

Aah gieeef towlie, en av favoriterna! "Don't forget to bring a towle!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in