2010-04-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Funderar p att sluta se de nya avsnitten efter jag har sett det senaste, s jvla pinsamt att censurera. South Park har alltid gjort som de vill, utan att bry sig om vilka de jvlas med, vilket r helt rtt. Varfr vika ner sig mot horslimerna?

HAHHAHAHHAHHAHHAHAHA. Du kan ju brja med att frska fatta pongen i programmet innan du brjar klanka. Blir bara ljligt nr du inte ens frstr pongen med det hela. Ett hett tips r att flja vad som hnder innan man uttalar sig!
Citera
2010-04-22, 16:28
Medlem
Lesras avatar
Haha, det r klart att jag frstr pongen, r du dum eller? Det jag menade var att south park inte r vad det brukade vara. Skrev kanske lite luddigt i mitt frra inlgg.

Frra avsnittet nr Randy visade en bild p mohammed s var det endast en streckgubbe, s hade man troligtvis inte gjort fr ngra r sedan.
Citera
2010-04-22, 16:32
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Haha, det r klart att jag frstr pongen, r du dum eller? Det jag menade var att south park inte r vad det brukade vara. Skrev kanske lite luddigt i mitt frra inlgg.

Frra avsnittet nr Randy visade en bild p mohammed s var det endast en streckgubbe, s hade man troligtvis inte gjort fr ngra r sedan.

N vad konstigt d? det har ju hnt lite sen dess... 9/11, mordet p den dr regissren, bilden i den danska tidningen etc...
Citera
2010-04-22, 16:35
Bannlyst
r det bara fr att Matt Stone och Trey Parker blev hotade att bli ddade pga frra avsnittet (200) som dom censurerar Muhammeds namn med?
Citera
2010-04-22, 16:38
Bannlyst
Citat:

Citera
2010-04-22, 16:47
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
r det bara fr att Matt Stone och Trey Parker blev hotade att bli ddade pga frra avsnittet (200) som dom censurerar Muhammeds namn med?
Man fr nog vnta p kommentarspr fr att f reda p hur det ligger till...
Citera
2010-04-22, 16:51
Medlem
Riktigt bra avsnitt!

Gillar att dom tar med en massa gamla ansikten. Blir s drygt nr de bara kr p med Butters, Stan och Randy hela tiden, vill se mer av Mr Garrison och Mephesto igen!
Citera
2010-04-22, 16:52
Medlem
murremixs avatar
Gillade avsnittet som faen, men vad hnde med Mecha Streisand?

Enda trkiga var att inte Towlie fick komma tillbaka
Citera
2010-04-22, 16:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXKEX
Riktigt bra avsnitt!

Gillar att dom tar med en massa gamla ansikten. Blir s drygt nr de bara kr p med Butters, Stan och Randy hela tiden, vill se mer av Mr Garrison och Mephesto igen!
Mephesto har sn skn rst
Citera
2010-04-22, 16:55
Medlem
L0darens avatar
Hr har vi Muhammed frn avsnittet Super Best Friends(ssong 5)

http://www.youtube.com/watch?v=qTsR8...eature=related
Citera
2010-04-22, 16:57
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
N vad konstigt d? det har ju hnt lite sen dess... 9/11, mordet p den dr regissren, bilden i den danska tidningen etc...

Jag frstr varfr de inte gr en seris bild p mohammed, de vill sjlvklart inte hamna i trubbel, men jag gillar det inte. ven om det nog skulle bli ett jvla tjafs s tycker jag att det skulle vara roligare om de visade en bild p mohammed.

Lste i ngon tidning att Matt Stone och Trey Parker blev hotade efter frra avsnittet, ngon som vet vad FOX tycker om de tv senaste avsnitten?
Citera
2010-04-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murremix
Gillade avsnittet som faen, men vad hnde med Mecha Streisand?

Enda trkiga var att inte Towlie fick komma tillbaka

Aah gieeef towlie, en av favoriterna! "Don't forget to bring a towle!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in