2010-11-04, 17:17
Medlem
Maranathas avatar
De två senaste avsnitten har varit riktigt jävla bra och nu kan jag fan inte vänta på nästa...

A Clockwork Orangescenen i förra avsnittet fick mig att skratta helt otroligt mycket.

MEN! Min Granne Totoroscenerna i detta var fan ännu bättre...

Kan knappt bärga mig till nästa vecka...
Citera
2010-11-04, 17:24
Medlem
Jag tillför väll inte så mycket till tråden kanske men..

South Park + Cannabis = Guld
Citera
2010-11-04, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Sämsta avsnittet på länge.
Ät bajs

Jag tycker den här uppladdningen var sjukt bra! Kenny som Mysterion är jävligt passande, och kul att dom tar med att han aldrig dör och att Kenny vet om det. Vem var det som sa att det var bevisat att Clyde var Mysterion redan i första avsnittet och varför?

Älskade fan när Cartman spöade på tjejen som frågade om Mintberry Crunch, haha. Så jävla bra!
Citera
2010-11-04, 20:13
Medlem
Helt ok avsnitt men finns det någon här som tycker Captain Hindsight är rolig och en lyckad karaktär? Vem är han liksom? Vem är han baserad på? Han har inte funnits med tidigare och nu spenderar de 2 avsnitt där de fokuserar rätt så mycket på han.

Det enda roliga med han var den första scenen med branden och sen när de presenterade hans partners; should`ve, could`ve och would`ve. Alltså 10 sekunder sammanlagt som var roligt av de 20 minuterna som han varit med i. Märker också här på kommentarerna att ingen pratar om honom eller tycker han är rolig. Han verkar vara en lättglömd karaktär. Jag tycker de har totalt misslyckat med han, till skillnad från tidigare karaktärer som brottarcoachen eller liknande.
Citera
2010-11-04, 20:17
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Helt ok avsnitt men finns det någon här som tycker Captain Hindsight är rolig och en lyckad karaktär? Vem är han liksom? Vem är han baserad på? Han har inte funnits med tidigare och nu spenderar de 2 avsnitt där de fokuserar rätt så mycket på han.

Det enda roliga med han var den första scenen med branden och sen när de presenterade hans partners; should`ve, could`ve och would`ve. Alltså 10 sekunder sammanlagt som var roligt av de 20 minuterna som han varit med i. Märker också här på kommentarerna att ingen pratar om honom eller tycker han är rolig. Han verkar vara en lättglömd karaktär. Jag tycker de har totalt misslyckat med han, till skillnad från tidigare karaktärer som brottarcoachen eller liknande.

Han är en parodi på alla självgoda och efterkloka journalister.
Citera
2010-11-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Han är en parodi på alla självgoda och efterkloka journalister.

Han är ett totalt misslyckande.
Citera
2010-11-04, 21:03
Medlem
Jullsans avatar
Usch vilket dåligt avsnitt. Sög verkligen. Och varför är alla så förvånade över vem som var vem? Trodde typ alla visste redan från förra avsnittet. Kul att dom har använt två avsnitt för att prata om BP läckan som ingen bryr sig om och som är trist att skämta om. Sen håller jag med om Captain Hindsight. Fruktansvärt tråkig karaktär. Total fail. Och han som sa "sorry" hela tiden
Citera
2010-11-04, 21:41
Medlem
BrainDisorders avatar
Tråkigt avsnitt, trodde för det första att det var slut på Coon & Friends i och med förra avsnittet, men har nog glömt en del. Detta avsnitt var ingen höjdare, och jag antar att det kommer ett tredje avsnitt nästa vecka om dom igen.

"We've stopped getting high every night" *kastar iväg jointen*
Citera
2010-11-04, 21:58
Medlem
NirvanAs avatar
Konstigt slut på dagens avsnitt, eller blir det ett tredje avsnitt? Hoppas inte, vill att dom gör något nytt, denna är långt ifrån lika episk som imaginationlan....
Citera
2010-11-05, 00:01
Medlem
ArneBuseys avatar
Skoj avsnitt, antar att en massa töntiga H.P Lovecraft- fans som det vimlar av på webben blir utom sig av ilska. Och Capten Hindsight är ju en helt underbart rolig karaktär, i all sin onödighet.
Citera
2010-11-05, 00:13
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneBusey
Skoj avsnitt, antar att en massa töntiga H.P Lovecraft- fans som det vimlar av på webben blir utom sig av ilska. Och Capten Hindsight är ju en helt underbart rolig karaktär, i all sin onödighet.
Inte jag, blev mest glad när jag såg the great Cuthulhu.
Citera
2010-11-05, 00:16
Medlem
BrunoContis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffersson

Förstod själv inte scenerna när alla karaktärer sa "What should I do?"

Hittade det, det är en parodi på en Nike-reklam med LeBron James.

http://www.youtube.com/watch?v=cdtejCR413c
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in