Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Förklara gärna vad som var så episkt. Var det "VRUMM VRUMM" du föll för? Eller kanske att MC-snubbarna är mycket roligare än när Randy flippar ur, Cartman har en plan eller Mckay ska lära ungarna något?
Tro inte att du är världsvan för att du vet vad en MC-knutte är eller att du är begåvad för att du förstår skämt som skrivs på näsan.
Därför att den här typen av satir tilltalar mig, därför att jag tycker att Mc-knuttar är bland det töntigaste som finns, därför att det var en tankegång jag exakt har haft själv, därför att det innehöll helt grymma scener som pissoaren, biblioteket, hur de drev med äldre generationers förståelse för ungdomar idag o.sv.
Jag gillar samtidssatir mer än "sjuka upptåg" och tycker hela det här med att vara avantgarde-provocerande är så played out, det är skönt att SP kan luta sig tillbaka från det precis när det börjar bli uttjatat och göra nya saker.
Framförallt gillar jag att serien utvecklas hela tiden, och inte hamnar i stiltje, vilket verkar vara vad ni förespråkar?