2009-11-07, 02:20
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ska bli intressant att höra Treys och Matts kommentarer till några avsnitt denna säsong, för er som inte vet redan kan ni söka på youtube "south park commentary season x episode x" te.x man får veta allt om hur dom tänkte

Tack, Tack!!!
Du är min nya idol på interwebben!
Tack NirvanA!

Mvh: The CrimsonIdol
Citera
2009-11-07, 11:31
Medlem
Burm... burmmmmmmmm
Citera
2009-11-07, 13:37
Medlem
whosgotthecracks avatar
Detta avsnittet var inte så kul. Tyckte jag. Det enda som var roligt var när han mc-knutten skulle pissa och stod och brummade med munnen mot de andra personerna som pissade. Annars, nja.
Citera
2009-11-07, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Kommer ihåg att i nått av dom senare avsnitten så får man se kyle eller stan eller nån annan unge i sitt hus, och plötslig kommer cartman crashandes in genom fönstret från gatan.
Har för mig han har bråttom att berätta något.
Vilket avsnitt ?

S11E04, The Snuke.
Citera
2009-11-07, 14:11
Medlem
Zane666s avatar
Det senaste avsnittet sög hårt. Snacka om att mjölka ur att dom brummade med munnen. Hela av snittet va väldigt segt och utdraget.
Och nu tror dom att folk kommer att kalla alla Harley-knuttar för fags.
Citera
2009-11-07, 14:34
Medlem
Tycker förra avsnittet var jävligt skönt, men som sagt tycker inte dom slår klassikerna. Det måste ju inte läggas så extremt mycket fokus på samhällskritik, lagom är det bästa! Kollade på "Go God Go" här om dan och jävlar vilken skillnad det är på avsnitten idag, båda bra men annorlunda som fan på något sätt. Det känns som dom gamla hade mer fantasi och bara var roligare att kolla på.

Fred ut.

EDIT: bakfyllestavfel..........
Senast redigerad av Billy-Wings 2009-11-07 kl. 14:37.
Citera
2009-11-07, 15:41
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zane666
Det senaste avsnittet sög hårt. Snacka om att mjölka ur att dom brummade med munnen. Hela av snittet va väldigt segt och utdraget.
Det kanske inte är så roligt om man inte känner igen de här typerna men för en som bor nära en trafikerad väg brevid ett stopljus så känner man igen de här typerna allt för väl.
Visserligen så riktades det här till Amerikanska fags, de som har färgkordinerade skinnställ och sitter på ett kafe och dricker te med sin fina "färdigkapade"(svengelska) hojar som de köpt för dyra pengar. Det är alltså rika gubbar som kör omkring och brummar utanför sitt gated community, för jag kan ge mig fan på att de har en regel som gör att det inte är tillåtet var de bor.
Citera
2009-11-07, 16:08
Medlem
Zane666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Det kanske inte är så roligt om man inte känner igen de här typerna men för en som bor nära en trafikerad väg brevid ett stopljus så känner man igen de här typerna allt för väl.
Visserligen så riktades det här till Amerikanska fags, de som har färgkordinerade skinnställ och sitter på ett kafe och dricker te med sin fina "färdigkapade"(svengelska) hojar som de köpt för dyra pengar. Det är alltså rika gubbar som kör omkring och brummar utanför sitt gated community, för jag kan ge mig fan på att de har en regel som gör att det inte är tillåtet var de bor.

Jag vet nog vad en motorcyklist är, cp
Citera
2009-11-07, 19:10
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Jag vet nog vad en motorcyklist är, cp

TACK.

Mycket mongon här...
Citera
2009-11-07, 20:50
Medlem
Citat:

Hehe det är lite kul ändå vilken effekt vissa SP avsnitt har. Jag sökte på skoj på tuben på något i stil med "harley davidson rider" och tog bara första random klippet och nog fan så var det mängder med kommentarer "FAGS!!!" osv. Det brukar ju alltid bli så men jag trodde faktiskt inte det skulle bli så efter detta avsnittet, speciellt inte när jag såg hur random klippen som kom fram på "harley davidson" var, men nog fan fanns det överallt ändå :P

Men, ja jag vet vad du menar.
Citera
2009-11-07, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeel
Hehe det är lite kul ändå vilken effekt vissa SP avsnitt har. Jag sökte på skoj på tuben på något i stil med "harley davidson rider" och tog bara första random klippet och nog fan så var det mängder med kommentarer "FAGS!!!" osv. Det brukar ju alltid bli så men jag trodde faktiskt inte det skulle bli så efter detta avsnittet, speciellt inte när jag såg hur random klippen som kom fram på "harley davidson" var, men nog fan fanns det överallt ändå :P

Men, ja jag vet vad du menar.
Haha, sökte också på youtube och typ alla klipp med harley davidson har en kommentar med "FAGS!".
Senast redigerad av Sixerzi 2009-11-07 kl. 22:25.
Citera
2009-11-07, 22:28
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Senaste avsnittet var lite småkul så där men jag saknar det "riktiga" south park som inte svävar bort för mycket. Låt det fokusera mer på skolan och staden samt på de gamla klassiska karaktärerna nu framöver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in