2010-04-22, 12:20
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jrgen
Noterade ytterligare en sak. Muhammed har faktiskt varit med i introt av varje avsnitt den här säsongen (i övre vänstra hörnet av skylten). De nämnde detta i en intervju i samband med avsnitt 200. Nu var han borttagen i avsnitt 201.
Det är sånt här som gör South Park till det bästa någonsin
Citera
2010-04-22, 12:29
Medlem
Weeners avatar
Någon mer än jag som får en känsla av att vi kommer få det där avsnittet där Cartman är CopperCab den arga ginger-ungen?

Antagligen sminkar han sig till ginger och står upp för alla gingers nu när han vet att hans farsa var halv ginger. Roligt ska det bli
Citera
2010-04-22, 12:37
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Någon mer än jag som får en känsla av att vi kommer få det där avsnittet där Cartman är CopperCab den arga ginger-ungen?

Antagligen sminkar han sig till ginger och står upp för alla gingers nu när han vet att hans farsa var halv ginger. Roligt ska det bli
Det är uttjatat nu... Han skulle varit med i det här avsnittet :/ Tror faktiskt inte han kommer vara med någonsin.
Citera
2010-04-22, 12:40
Medlem
Colossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Det är uttjatat nu... Han skulle varit med i det här avsnittet :/ Tror faktiskt inte han kommer vara med någonsin.

Själv trodde jag först att youtube-killen skulle vara ledaren
Citera
2010-04-22, 13:05
Medlem
F.Ks avatar
Det jag tycker var det bästa med dom här 2 avsnitten var alla klassiska grejer, tex tjafset mellan Kyle och Cartman.
Den hårda rasistiska/politiskt inkorrekta humorn som försvann nån gång efter säsong 5 tog halva charmen med sig, det var roligt att bli påmind av den i ett nytt avsnitt.
Blev dock besviken på att man inte fick höra ett "OMG they killed kenny!". "You bastards!"

Fan va kul det var på den tiden när Cartman idoliserade Hitler, Kenny dog i varje avsnitt och dumma kändisar verkligen blev förnedrade.
Citera
2010-04-22, 13:08
Medlem
bajskorven3s avatar
Vem var Cartmans rediga pappa i South Park

Inte sett avsnittet men min kompis vägrar berätta vem som är cartmans rediga farsa är och avsnittet släpptes nyligen så jag undrar om någon nyss sett det och kan berätta den smaskiga hemlis?
Citera
2010-04-22, 13:11
Medlem
Det finns redan en south park tråd och det avsnittet som släpptes sist var bara del 1. Del 2 kommer i natt och då kanske jag kan avslöja.
Citera
2010-04-22, 13:12
Medlem
cheeffs avatar
Kändes som ett riktigt bra avslut på 200-firandet, tycker även dom driver bra med censuren. Att Cartman skulle bli mest ledsen för att han var "half ginger" kändes ganska givet men det var också det enda som var förutsägbart. Har varit riktigt kul att se gamla karaktärer och hela Muhammed-grejen med att det var ok-ish förr men inte nu är ju helt underbart.
Citera
2010-04-22, 13:15
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Det jag tycker var det bästa med dom här 2 avsnitten var alla klassiska grejer, tex tjafset mellan Kyle och Cartman.
Den hårda rasistiska/politiskt inkorrekta humorn som försvann nån gång efter säsong 5 tog halva charmen med sig, det var roligt att bli påmind av den i ett nytt avsnitt.
Blev dock besviken på att man inte fick höra ett "OMG they killed kenny!". "You bastards!"

Fan va kul det var på den tiden när Cartman idoliserade Hitler, Kenny dog i varje avsnitt och dumma kändisar verkligen blev förnedrade.
Detta togs ju även upp i 201, när de diskuterade huruvida folk brydde sig om Muhammed eller Cartmans mor. Det visar upp kontrasten i SP:s fanbas; de som gillar SP:s intelligenta samhällssatir mot dem som föredrar bajs, döende Kenny och Scott Tenorman.
Citera
2010-04-22, 13:18
Medlem
http://forums.gametrailers.com/threa...spoile/1055089 - Där finner du svaret på din fråga.
Citera
2010-04-22, 13:19
Medlem
bajskorven3s avatar
Inte sett avsnittet men min kompis vägrar berätta vem som är cartmans rediga farsa är och avsnittet släpptes nyligen så jag undrar om någon nyss sett det och kan berätta den smaskiga hemlis?
Citera
2010-04-22, 13:21
Medlem
bajskorven3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knodd
http://forums.gametrailers.com/threa...spoile/1055089 - Där finner du svaret på din fråga.

tack, zappafrank ät bajs mohahahhaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in