2010-04-22, 12:20
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jrgen
Noterade ytterligare en sak. Muhammed har faktiskt varit med i introt av varje avsnitt den hr ssongen (i vre vnstra hrnet av skylten). De nmnde detta i en intervju i samband med avsnitt 200. Nu var han borttagen i avsnitt 201.
Det r snt hr som gr South Park till det bsta ngonsin
Citera
2010-04-22, 12:29
Medlem
Weeners avatar
Ngon mer n jag som fr en knsla av att vi kommer f det dr avsnittet dr Cartman r CopperCab den arga ginger-ungen?

Antagligen sminkar han sig till ginger och str upp fr alla gingers nu nr han vet att hans farsa var halv ginger. Roligt ska det bli
Citera
2010-04-22, 12:37
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weener
Ngon mer n jag som fr en knsla av att vi kommer f det dr avsnittet dr Cartman r CopperCab den arga ginger-ungen?

Antagligen sminkar han sig till ginger och str upp fr alla gingers nu nr han vet att hans farsa var halv ginger. Roligt ska det bli
Det r uttjatat nu... Han skulle varit med i det hr avsnittet :/ Tror faktiskt inte han kommer vara med ngonsin.
Citera
2010-04-22, 12:40
Medlem
Colossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dre
Det r uttjatat nu... Han skulle varit med i det hr avsnittet :/ Tror faktiskt inte han kommer vara med ngonsin.

Sjlv trodde jag frst att youtube-killen skulle vara ledaren
Citera
2010-04-22, 13:05
Medlem
F.Ks avatar
Det jag tycker var det bsta med dom hr 2 avsnitten var alla klassiska grejer, tex tjafset mellan Kyle och Cartman.
Den hrda rasistiska/politiskt inkorrekta humorn som frsvann nn gng efter ssong 5 tog halva charmen med sig, det var roligt att bli pmind av den i ett nytt avsnitt.
Blev dock besviken p att man inte fick hra ett "OMG they killed kenny!". "You bastards!"

Fan va kul det var p den tiden nr Cartman idoliserade Hitler, Kenny dog i varje avsnitt och dumma kndisar verkligen blev frnedrade.
Citera
2010-04-22, 13:08
Medlem
bajskorven3s avatar
Vem var Cartmans rediga pappa i South Park

Inte sett avsnittet men min kompis vgrar bertta vem som r cartmans rediga farsa r och avsnittet slpptes nyligen s jag undrar om ngon nyss sett det och kan bertta den smaskiga hemlis?
Citera
2010-04-22, 13:11
Medlem
Det finns redan en south park trd och det avsnittet som slpptes sist var bara del 1. Del 2 kommer i natt och d kanske jag kan avslja.
Citera
2010-04-22, 13:12
Medlem
cheeffs avatar
Kndes som ett riktigt bra avslut p 200-firandet, tycker ven dom driver bra med censuren. Att Cartman skulle bli mest ledsen fr att han var "half ginger" kndes ganska givet men det var ocks det enda som var frutsgbart. Har varit riktigt kul att se gamla karaktrer och hela Muhammed-grejen med att det var ok-ish frr men inte nu r ju helt underbart.
Citera
2010-04-22, 13:15
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Det jag tycker var det bsta med dom hr 2 avsnitten var alla klassiska grejer, tex tjafset mellan Kyle och Cartman.
Den hrda rasistiska/politiskt inkorrekta humorn som frsvann nn gng efter ssong 5 tog halva charmen med sig, det var roligt att bli pmind av den i ett nytt avsnitt.
Blev dock besviken p att man inte fick hra ett "OMG they killed kenny!". "You bastards!"

Fan va kul det var p den tiden nr Cartman idoliserade Hitler, Kenny dog i varje avsnitt och dumma kndisar verkligen blev frnedrade.
Detta togs ju ven upp i 201, nr de diskuterade huruvida folk brydde sig om Muhammed eller Cartmans mor. Det visar upp kontrasten i SP:s fanbas; de som gillar SP:s intelligenta samhllssatir mot dem som fredrar bajs, dende Kenny och Scott Tenorman.
Citera
2010-04-22, 13:18
Medlem
http://forums.gametrailers.com/threa...spoile/1055089 - Dr finner du svaret p din frga.
Citera
2010-04-22, 13:19
Medlem
bajskorven3s avatar
Inte sett avsnittet men min kompis vgrar bertta vem som r cartmans rediga farsa r och avsnittet slpptes nyligen s jag undrar om ngon nyss sett det och kan bertta den smaskiga hemlis?
Citera
2010-04-22, 13:21
Medlem
bajskorven3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knodd
http://forums.gametrailers.com/threa...spoile/1055089 - Dr finner du svaret p din frga.

tack, zappafrank t bajs mohahahhaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in