2009-08-07, 09:30
Medlem
Lantbruks avatar
Jaha, vad tror ni det kommer bli fr (aktuella) teman p avsnitten i hst?

Svininfluensan, MJ:s dd eller kanske nt om mnlandningarna. Hur som helst s str jag knappt ut att vnta lngre .

Mvh
Citera
2009-08-07, 10:06
Medlem
oscar9s avatar
Svininfluensan r ju ett garanterat mne..

Dock r jag tveksam till MJ's dd, kan va svrt att hitta en rolig men samtidigt respektfull vinkel p de.
Citera
2009-08-07, 13:02
Medlem
Zane666s avatar
Har dom ngonsin varit respektfulla?
Citera
2009-08-07, 13:29
Medlem
oscar9s avatar
Det r ju deras grej att skmta om allt o alla, och om dom inte gillar personen kan de vll g lite lngt (Mel Gibson i Passion of the christ avsnittet typ, dock helt sjukt kul).

Men hr har ju faktiskt personen tragiskt gtt bort, har VLDIGT svrt att se dom skmta om just det (om dom inte anvnder en annan vinkel som sagt, typ hur alla helt pltsligt lskar honom frn att sett honom som en cklig pedo).

Men jag vet inte... Ser iaf helt sjukt framemot det
Citera
2009-08-07, 15:16
Medlem
Trillskes avatar
Jag r helt hundra p att de kommer ha ett avsnitt om MJ, och jag r nstan lika hundra p att de i vanlig ordning kommer g lite fr lngt, men bara precis s lngt att de fortfarande kommer undan med det.
Citera
2009-08-08, 12:13
Medlem
south park r som pepsi p tungan!

www.xepisodes.com

nej, inte porr. streaming till samtliga south-park avsnitt finns dr, tillgngligt fr skandinavien.
Citera
2009-08-08, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonaslodin
south park r som pepsi p tungan!

www.xepisodes.com

nej, inte porr. streaming till samtliga south-park avsnitt finns dr, tillgngligt fr skandinavien.
Skaffa modzilla firefox, sen skaffar du modify headers. S kan du kolla p southparkstudios.com.
Citera
2009-08-08, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Skaffa modzilla firefox, sen skaffar du modify headers. S kan du kolla p southparkstudios.com.
Hmtade modify headers men men mzilla fryser nr jag ska ndra instllningar, du rkar inte vilja hjlpa mig lite mer?
Citera
2009-08-08, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larmlarm
Hmtade modify headers men men mzilla fryser nr jag ska ndra instllningar, du rkar inte vilja hjlpa mig lite mer?
Hmm funkade fr mig. Jag r en noob s du tjnar nog mer p att posta i datorforumet.
Citera
2009-08-08, 19:08
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Jag r helt hundra p att de kommer ha ett avsnitt om MJ, och jag r nstan lika hundra p att de i vanlig ordning kommer g lite fr lngt, men bara precis s lngt att de fortfarande kommer undan med det.

Kommer ett till menar du? Det frra var faktiskt ganska underhllande och p ngot stt vldigt "creepy"
Citera
2009-08-08, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av larmlarm
Har du gjort enligt denna?
https://www.flashback.org/showpost....postcount=2077
Citera
2009-08-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Har du gjort enligt denna?
https://www.flashback.org/showpost....postcount=2077
Vljer verktyg sedan tillgg och frsker sedan dubbelklicka p modify headers, provade n att klicka p instllningar fr just det tillgget men det kvittar vad jag gr, det fryser nd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in