Det r ju deras grej att skmta om allt o alla, och om dom inte gillar personen kan de vll g lite lngt (Mel Gibson i Passion of the christ avsnittet typ, dock helt sjukt kul).
Men hr har ju faktiskt personen tragiskt gtt bort, har VLDIGT svrt att se dom skmta om just det (om dom inte anvnder en annan vinkel som sagt, typ hur alla helt pltsligt lskar honom frn att sett honom som en cklig pedo).
Men jag vet inte... Ser iaf helt sjukt framemot det
Jag r helt hundra p att de kommer ha ett avsnitt om MJ, och jag r nstan lika hundra p att de i vanlig ordning kommer g lite fr lngt, men bara precis s lngt att de fortfarande kommer undan med det.
Jag r helt hundra p att de kommer ha ett avsnitt om MJ, och jag r nstan lika hundra p att de i vanlig ordning kommer g lite fr lngt, men bara precis s lngt att de fortfarande kommer undan med det.
Kommer ett till menar du? Det frra var faktiskt ganska underhllande och p ngot stt vldigt "creepy"
Vljer verktyg sedan tillgg och frsker sedan dubbelklicka p modify headers, provade n att klicka p instllningar fr just det tillgget men det kvittar vad jag gr, det fryser nd.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!