2010-03-18, 20:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Kul att South Park ntligen r tillbaka, men mste tyvrr hlla med alla som klagar. Men som sagts tidigare s har frsta avsnittet inte varit bra senaste ssongerna heller, bara hoppas p en rejl uppryckning. Fanns ett ftal bra scener men verlag vldigt trkigt och frutsgbart.

Dock fga frvnande att NirvanA tyckte det var riktigt bra nu nr det var s mkt referenser till populrkulturen...

Men kul fr er som gillade avsnittet, jag hoppas dock p en rejl frbttring framver och mindre fokus p kndisar.
Referenser till populrkulturen r oerhrt underhllande mnga gnger
Citera
2010-03-18, 20:12
Medlem
Jontethemans avatar
Ingen som vet nr nsta episode slpps?
Citera
2010-03-18, 20:13
Medlem
tltpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontetheman
Ingen som vet nr nsta episode slpps?

2010-03-24
Citera
2010-03-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Referenser till populrkulturen r oerhrt underhllande mnga gnger

Kan det absolut vara. Men jag anser att ett avsnitt inte blir bttre ju mer kndisar eller referenser man slnger in. Ser hellre avsnitt som r helt fria frn referenser till mediaskandaler osv och kndisar eller iaf dr det r betydligt mindre fokus p dem.

Som sagt kul fr dig och alla andra som gillade avsnittet, det var inget i min smak men jag hade en knsla att du skulle gilla det
Citera
2010-03-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Jo, inte bra fr fem re.
Elins dialekt var ju ocks strd, lt som Super Mario vafan.

Nu r ju provokationen nstan mlet med allt de gr, och allt lter och ser likadant ut nd.
S att Elins dialekt var strd, r ju bara att vnta sig.

Sen str det ju trots allt att rsterna hrmas dligt.

Jag personligen gillade hennes dialekt. Kan mycket vl tnka mig att amerikanarna uppfattar oss s.
I vrigt var avsnittet bra. De fr alltid sagt vad de vill f sagt p ett roligt och intelligent stt, ven om det i vissa fall r barnsligt. Men vafan, det r ju kids det handlar om.
Citera
2010-03-18, 20:40
Medlem
Arbadakarbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Kan det absolut vara. Men jag anser att ett avsnitt inte blir bttre ju mer kndisar eller referenser man slnger in. Ser hellre avsnitt som r helt fria frn referenser till mediaskandaler osv och kndisar eller iaf dr det r betydligt mindre fokus p dem.

Som sagt kul fr dig och alla andra som gillade avsnittet, det var inget i min smak men jag hade en knsla att du skulle gilla det

Du har s jvla rtt, South Park ska frst och frmst fokusera p staden eller killarna. Cartman var ju knappt med det hr avsnittet, vldigt trkigt.
Citera
2010-03-18, 20:43
Medlem
Krappfiskarns avatar
Vad som behvs r ett avsnitt dr Cartman gr ngot ondskefullt och rasistiskt som t.o.m Satan hansjlv hade funnit osmakligt.
Citera
2010-03-18, 20:56
Medlem
Jontethemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
2010-03-24
Man tackar!
Citera
2010-03-18, 21:01
Medlem
Tenshiis avatar
Gluttade p det p bussen till och frn skolan idag. Var ingen hjdare direkt, hade hoppats mer av rets frsta avsnitt. Tycker alla har sammanfattat vad jag knde fr det rtt bra p sidorna innan hr =)
Citera
2010-03-18, 21:21
Medlem
ApolloC.Vermos avatar
Hller med fregende talare. Det blir oerhrt trkig humor nr de driver med enbart knda mnniskor. Jag vill se fler djvulskap av Cartman och mer initiativtagande av Randy. I frra ssongen hade de ju knappt ngot avsnitt som fokuserade p Randy frutom Margaritaville. Frhoppningsvis har de inte tnkt att verge det dr helt och hllet.
Citera
2010-03-18, 21:43
Medlem
legopelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiverk
Jag tyckte att avsnittet var riktigt roligt. De mer aktuella avsnittet r ju roligast enligt mig.

Jovisst, med efter ett tag r de inte aktuella lngre, och fr d mindre slagkraft. Enligt mig r de absolut bsta de mest tidlsa, som:
  • "Scott Tenorman Must Die" (504)
  • "Die Hippie, Die" (902)
  • "Butters' Bottom Bitch" (1309)

Sjlvklart r all smak individuell, med jag skulle bli frvnad om dessa avsnitt inte str hgt i rang fr de flesta.
Citera
2010-03-18, 21:52
Medlem
ApolloC.Vermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legopelle
Jovisst, med efter ett tag r de inte aktuella lngre, och fr d mindre slagkraft. Enligt mig r de absolut bsta de mest tidlsa, som:
  • "Scott Tenorman Must Die" (504)
  • "Die Hippie, Die" (902)
  • "Butters' Bottom Bitch" (1309)

Sjlvklart r all smak individuell, med jag skulle bli frvnad om dessa avsnitt inte str hgt i rang fr de flesta.

lskar listor. Hr r mina favoriter:

Cartman Sucks
Night Of The Living Homeless
Over Logging
Make Love Not Warcraft
Two Days Before The Day After Tomorrow
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem