2015-07-05, 18:27
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Inte någon Kevin men tänker du kanske på Daddys, Slutstriden har börjat....?

Nejm det var inte rätt. Tråden handlade om nåt liknande, bråk med Soc, men inga barn som TS i din tråd hade.
Fan, jobbigt att minnas så lite, ha en föenimmelse om mer, mwn inte kunna sätta fingret på det :-\
Citera
2015-07-06, 21:20
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Nejm det var inte rätt. Tråden handlade om nåt liknande, bråk med Soc, men inga barn som TS i din tråd hade.
Fan, jobbigt att minnas så lite, ha en föenimmelse om mer, mwn inte kunna sätta fingret på det :-\

Tar en vild gissning till innan jag får ge mig och överlåta till någon annan.
Ingen Kevin här heller men denna hade ett par olika trådar om sin sak och ärende.
Mr_Nygren och tex denna Misstänkt för "Hot mot tjänsteman" samt "Förgripelse mot tjänsteman"
Citera
2015-07-06, 22:40
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Tar en vild gissning till innan jag får ge mig och överlåta till någon annan.
Ingen Kevin här heller men denna hade ett par olika trådar om sin sak och ärende.
Mr_Nygren och tex denna Misstänkt för "Hot mot tjänsteman" samt "Förgripelse mot tjänsteman"

JA! Visst tusan är det herr Nygren det handlar om vetifan var jag fick Kevin ifrån, men att du lyckades hitta rätt ändå trots min dåliga beskrivning är imponerande. Tack!
Citera
2015-07-08, 16:02
Medlem
Hjälp!
Letar efter en tråd som heter "du som har haft sex med eller är buksvåger med en kändis" eller liknande.
Jag hittar bara en som heter "buksvåger med nån kändis?" eller liknande. Men det är inte den jag letar efter. Tror tråden möjligtvis är låst och att jag ej har tillgång till den av nån anledning. (någon kanske vet varför?)

Tack på förhand
Citera
2015-07-08, 16:04
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindlessness
Hjälp!
Letar efter en tråd som heter "du som har haft sex med eller är buksvåger med en kändis" eller liknande.
Jag hittar bara en som heter "buksvåger med nån kändis?" eller liknande. Men det är inte den jag letar efter. Tror tråden möjligtvis är låst och att jag ej har tillgång till den av nån anledning. (någon kanske vet varför?)

Tack på förhand
(FB) Har du haft sex eller är buksvåger med en kändis? (Sammanfogad)

Be my gueest.
Citera
2015-07-08, 16:33
Medlem
Men vafaan varför har jag inte behörighet till sidan? Vad för möjlig anledning skulle kunna finnas?
Citera
2015-07-08, 16:38
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindlessness
Men vafaan varför har jag inte behörighet till sidan? Vad för möjlig anledning skulle kunna finnas?

Den ligger i laidback och dit har du ännu inte tillgång.
Svaret på detta finns i Flashback Forum FAQ under biten Forumen (2015-03-14)
Citat:
Q: Vad är Laidback och när får man tillgång dit?
A: Laidback är ett forum med en mer avslappnad karaktär för den som varit medlem i 6 månader och har skrivit över 200 inlägg.
Citera
2015-07-08, 19:49
Medlem
Isnatts avatar
Söker en tråd om en fb-medlem som hade misshandlat ett gäng som skällt eller liknande mot hans hund, nån som vet vilken tråd menar?
Citera
2015-07-15, 22:31
Medlem
Jag vill ställa frågor kring BCAA, hur en doktor ser på det ur ett hälsoperspektiv. Finns det en bra tråd om detta mån tro?

Tack på förhand
Citera
2015-07-21, 11:55
Medlem
Godseyes avatar
Finns det någon tråd där man kan fråga efter specifika youtube filmer. Om det INTE gör det så letar jag efter en extremt gammalt klipp på en typisk fjortisbrud med stora bröst och större ögonfransar, där hon mimar eller sjunger nån eurodisco-låt. Jag tror det var nåt på svenska men jag kommer fan inte ihåg..

Edit: Låten är tydligen "Do You Wanna Be My Fjortisboy" av Burken.
Senast redigerad av Godseye 2015-07-21 kl. 12:10.
Citera
2015-07-21, 12:33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godseye
Finns det någon tråd där man kan fråga efter specifika youtube filmer. Om det INTE gör det så letar jag efter en extremt gammalt klipp på en typisk fjortisbrud med stora bröst och större ögonfransar, där hon mimar eller sjunger nån eurodisco-låt. Jag tror det var nåt på svenska men jag kommer fan inte ihåg..

Edit: Låten är tydligen "Do You Wanna Be My Fjortisboy" av Burken.

(FB) Den stora "Jag söker ett video-klipp" tråden
Citera
2015-07-21, 14:19
Medlem
Godseyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
(FB) Den stora "Jag söker ett video-klipp" tråden

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera