2014-01-23, 22:56
Medlem
Dr_Dollars avatar
Finns det någon som minns om killen härifrån som ringde in till P4 och berättade att han var på botten av Mount Everest och skulle klättra upp?
Citera
2014-01-24, 10:52
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aastsvet
Ligger på kidnapparna.nu
Stort tack, fan va jag letade efter den igår! Blir till att lyssna på ikväll.
Citera
2014-01-24, 13:24
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Finns det någon som minns om killen härifrån som ringde in till P4 och berättade att han var på botten av Mount Everest och skulle klättra upp?

Någon som vill "showa" i svensk radio?
Citera
2014-02-07, 02:06
Medlem
Jag undrar över sidor om original i olika städer. Borås och Västerås har varsin tråd, men finns det fler?
Citera
2014-02-10, 14:04
Medlem
meduzan2013s avatar
Ja söker en tråd om en kille eller tjej som skrev en väl utförlig tripprapport om alkohol när han super i flera veckor, tråden är några år på nacken!
Citera
2014-02-18, 17:17
Medlem
Pellenss avatar
Söker en tråd, där trådskaparen börjar med att berätta att det ibland står en skum man och stirrar på honom från sin balkong. Det slutar med att han hittar denne man på sin vind, efter att han bland annat märkt att mjölken osv försvunnit.

Riktigt kuslig berättelse som jag gärna skulle vilja läsa igen.
Citera
2014-02-19, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
Ja söker en tråd om en kille eller tjej som skrev en väl utförlig tripprapport om alkohol när han super i flera veckor, tråden är några år på nacken!

(FB) Lång tid med alkohol - Fortsättning på misären
Citera
2014-02-20, 23:31
Medlem
Dr_Dollars avatar
För några år sedan dök det upp en tråd där en lirare ville skänka 100:- eller 500:-...gratis, eller så var det att man skulle en hundring/röding om man gjorde....nånting

Om jag minns det rätt så kallade sig användaren för just 500krgratis...eller om det var tråden.

Nu blev det här så in i helvette luddigt, men nån gammal räv kanske minns nått iaf
Citera
2014-02-23, 12:39
Medlem
Isnatts avatar
Jag söker en tråd från kanske 2006 där en medlem tatuerat en smile i pannan på fyllan, minns inte om det var fejk eller inte, men vill se tråden igen.

Citat:
Ursprungligen postat av kirjastonhoitaja
Jag undrar över sidor om original i olika städer. Borås och Västerås har varsin tråd, men finns det fler?
(FB) Udda typer i Sverigesstäder - orginalbildtråden med bilder på sköna orginal!
Citera
2014-02-24, 15:23
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag söker en tråd från kanske 2006 där en medlem tatuerat en smile i pannan på fyllan, minns inte om det var fejk eller inte, men vill se tråden igen.

(FB) Udda typer i Sverigesstäder - orginalbildtråden med bilder på sköna orginal!

Hittar inte tråden såhär direkt men kan det stämma in på pubert ?
(FB) Tatueringar ni ångrar!?

Medlemmen skriver även lite om det i Bildtråden 9.0, https://www.flashback.org/find_posts...hreadid=554385
Citera
2014-02-24, 15:55
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Hittar inte tråden såhär direkt men kan det stämma in på pubert ?
(FB) Tatueringar ni ångrar!?

Medlemmen skriver även lite om det i Bildtråden 9.0, https://www.flashback.org/find_posts...hreadid=554385
Tack, verkar varit pubert jag mindes (FB) Bildtråden 9.0 synd att hans länkar inte fungerade längre.
Citera
2014-03-05, 20:26
Medlem
EdgeofEndings avatar
Söker en tråd, eller egentligen ett inlägg i en tråd. Det var en tråd om pk (politiskt korrekt), tyvärr minns jag inte i vilket sammanhang, där en användare skrev ett väldigt långt inlägg och negativt inlägg om pk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in