2012-01-08, 02:13
Medlem
Fina Gubbens avatar
Finns en hysterisk rolig tråd om hur studenter/ungkarlar kan göra för att överleva vardagen när dom flyttar till egen lya. Minns att det fanns listor över roliga grejer man ska göra.

Ungefär som den här tråden: https://www.flashback.org/t194024
Fast inte den då.
Tack på förhand. <3
Citera
2012-01-08, 02:16
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Finns en hysterisk rolig tråd om hur studenter/ungkarlar kan göra för att överleva vardagen när dom flyttar till egen lya. Minns att det fanns listor över roliga grejer man ska göra.

Ungefär som den här tråden: https://www.flashback.org/t194024
Fast inte den då.
Tack på förhand. <3

Som Lärdomar från ungkarlslivet?
Citera
2012-01-08, 02:31
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Som Lärdomar från ungkarlslivet?
Det är den! Jag får tacka för den goda hjälpen en sen natt som denna och
Citera
2012-01-09, 15:24
Medlem
burfogels avatar
Jag söker en tråd där man diskutera vad som kan finnas i djupa hav (ja, jag har sökt på både "hav", "djupa hav" och "havsdjup").
Citera
2012-01-12, 12:19
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Kan någon hjälpa mig att hitta en tråd som heter "Vem är stekaren som totalkursat "Reza Ansari", troligtvis så ligger den i papperskorgen, all hjälp för att hitta tråden uppskattas.

MVH
Citera
2012-01-13, 03:53
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan någon hjälpa mig att hitta en tråd som heter "Vem är stekaren som totalkursat "Reza Ansari", troligtvis så ligger den i papperskorgen, all hjälp för att hitta tråden uppskattas.

MVH

Den låg i kändisskvaller men är tyvärr mjukraderad.
Citera
2012-01-13, 09:47
Medlem
gudadottirs avatar
Jag söker en hemsida om Black metal.
Den var på svenska,mycket skivrecensioner skrivna med glimten i ögat.
Blev påmind av sidan när jag lyssnade på Mayhems - Pure fucking armageddon, för PFA har jag ett minne av att sidan hette.

När skulle det här kunna ha varit, 6-7år sen kanske?
Kanske nått metalhead vet vad jag pratar om för sida?

Mvh. Gudadottir
Citera
2012-01-17, 21:06
Medlem
PiRATAs avatar
Hej, jag söker en tråd där jag kan få hjälp med att använda en alternativ utgång (mikrofon eller den andra, vad den nu heter) för ljud (audio out). Jag är dålig på tekniska termer men vet att detta gick galant med drivers jag hade tidigare på min vista-laptop, men av någon anledning så har jag inte kunnat lyckas med samma manöver efter en uppdatering. Min audio-out är så illa tilltygad att den knappt går att använda.

Sedan undrar jag också vad som hände med en av mina mest skyldiga nöjen här på flashback; tråden om "Dina sjukaste pund-runk," som för bara ett år sedan gick att återfinna i centralstimulantia-forat. Jag är övertygad om att den hette nästan precis så, men hur mycket jag än söker här på forumet, googlar och letar i papperskorgen så kan jag inte hitta den. Mina vänner tror mig knappt när jag berättar om den. En ledtråd kan vara att trådskaparen (tror jag) berättar om varierande användningsområden av frukt till tidigare nämnda aktivitet.

Tackar ödmjukast på förhand.
Citera
2012-01-17, 22:25
Medlem
Söker tråden där folk berättar det sjukaste de upplevt på ett badhus. Någon som har den och kan länka?
Citera
2012-01-22, 14:49
Medlem
Pastellfisks avatar
Finns det en stor skidtråd? Finns trådar för snowboard, skateboard och allt möjligt men jag hittar ingen skidtråd.
Citera
2012-01-22, 17:32
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staaaabil
Söker tråden där folk berättar det sjukaste de upplevt på ett badhus. Någon som har den och kan länka?
Det finns några stora trådar i Laidback (om du nu har en annan användare som har åtkomst dit): Upplevelser i badhuset? & Stora tråden om badhus, bassänger och offentliga duschar. & Upplevelser i badhuset?

Annars finns det lite blandade trådar i Humor, där i alla vissa inlägg handlar om badhus. Och så har du Badhus [Sammanfogad] i detta forum.

Antagligen inte exakt vad du letar efter, men bättre än så kan jag inte.
Citera
2012-01-23, 11:28
Medlem
burfogels avatar
Var på Flashback kan man diskutera Loch Ness, Bigfoot etc? Paranormala fenomen, ockultism och ufologi känns inte riktigt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in