2014-03-14, 16:37
Medlem
teflonpannan69s avatar
Finns en användare som har en jättejobbig signatur som sträcker sin in på ett konstigt sätt med massa krumelurer och liknande rakt in över ett inlägg och ibland flera. Vad heter användaren alternativt typsnittet/tecknen som gör att det texten "korsar" flera rader ovanför?
Citera
2014-03-15, 00:44
Medlem
Alplandskaps avatar
Det finns en tråd om mod crushes. Finns det någon tråd om member crusch? Jag har på något konstigt djävla sätt fått en member crush och känner att jag på fjortismaner måste dela med mig om detta? Kommer dessutom att ångra detta inlägg imorgon.
Citera
2014-03-15, 00:48
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Det finns en tråd om mod crushes. Finns det någon tråd om member crusch? Jag har på något konstigt djävla sätt fått en member crush och känner att jag på fjortismaner måste dela med mig om detta? Kommer dessutom att ångra detta inlägg imorgon.
Denna kanske duger? (FB) Stora Rövslickartråden -Den populäraste/ultimata/mest omtyckte FB:aren (sammanslagen)
Citera
2014-03-15, 15:10
Medlem
RonnyRasks avatar
Letar efter den där tråden där en snubbe satt och drev med folk som la ut blocketannonser. Bland annat om hur han skulle köpa ett marmorbord, för att sedan bara drämma en slägga rakt igenom skiten och frågade om han kunde göra detta på en närliggande parkeringsplats.

Vill minnas att jag garvade bra mycket åt den tråden. Någon som vet vad jag pratar om?
Citera
2014-03-18, 03:04
Medlem
DuSomTroddes avatar
Okej, jag är på jakt efter en av de bästa tråadrna jag någonsin läst här på fb och jag har letat efter den i ett antal månader/år utan att hitta den.

Den handlar om en kille som bor i ett trapphus och våningen nedanför honom bor en zigenarfamilj som väsnas något så in i helvete så de börjar bråka fram och tillbaka, han installerar kameror, slänger in bajspåsar i brevinkastet och drar in kundvagnar in i trappuppgången etc. Helt hysterisk jävla tråd MEN JAG KAN INTE HITTA DEN! Är det någon som vet vilken jag menar?
Citera
2014-03-18, 09:48
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Letar efter den där tråden där en snubbe satt och drev med folk som la ut blocketannonser. Bland annat om hur han skulle köpa ett marmorbord, för att sedan bara drämma en slägga rakt igenom skiten och frågade om han kunde göra detta på en närliggande parkeringsplats.

Vill minnas att jag garvade bra mycket åt den tråden. Någon som vet vad jag pratar om?

kan det vara www.busmejl.se ?
Citera
2014-03-18, 17:28
Medlem
senaps avatar
Söker en tråd. Är rätt säker på att den finns i Integration och invandring. Borde ha några år på nacken vid det här laget. Kanske sju-åtta, om inte mer.

Minns inte vad ämnet för tråden var, men fokus kom att hamna på ett - i brist på bättre beskrivning - "skinnhuvud" som argumenterade med någon som hyvlade av honom med ett "om fem år kommer du ha lagt det där livet bakom dig". Och mycket riktigt, fem år senare var det någon som bumpade tråden och PM:ade skinnskallen som erkände att han mycket riktigt lagt flinten på hyllan.

Ungefär så här lät det (som jag minns det):

Skinnbula: Negrer är pack.
Hårfager god människa: Äh, du är bara ung och arg. Om fem år har du lugnat ned dig och kommit till insikt, det lovar jag dig.
Skinnbula: Aldrig!

Fem år senare...

Anonymt friserad användare 1: Är det någon som vet hur det gick för Skinnbula? Lugnade han ner sig någon gång?
Anonymt friserad användare 2: Bra fråga, vi PM:ar honom!
Skinnbula: Haha, ja jäklar! Den här tråden hade jag helt glömt bort. Men ja, det där livet har jag lagt bakom mig. Nu är jag också god och hårfager.

Någon som vet vilken tråd jag talar om?
Citera
2014-03-20, 13:24
Medlem
PerpetualVoids avatar
För massa år sedan hittade jag en länk här på FB till ett extern forum (tror det var ett gym- eller träningsforum) där en snubbe ber om input på sina överarmar eller liknande. Hans fråga blev en catch phrase i tråden. Allt ballar väldigt snabbt ur med helt groteska Photoshopförvrängningar, och snubben i fråga blir tokarg och skriver långa rants så långt tråden håller på. Någon som vet vad jag menar?
Citera
2014-03-20, 23:42
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Söker en tråd, där trådskaparen börjar med att berätta att det ibland står en skum man och stirrar på honom från sin balkong. Det slutar med att han hittar denne man på sin vind, efter att han bland annat märkt att mjölken osv försvunnit.

Riktigt kuslig berättelse som jag gärna skulle vilja läsa igen.
https://www.flashback.org/sp23049690
En klassisk vandringssägen.
Citera
2014-03-21, 03:25
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Vet inte om jag ens minns rätt, men när jag var ny på FB (ungefär 2007) fanns det en tråd, har jag för mig, där användare skapade memes eller bilder utifrån Admiral Ackbars "It's a trap!" med egna bilder som de la till frasen, typ shemales eller sjuka bilder e.d. Kan minnas helt fel, men finns det någon liknande tråd skulle jag uppskatta länken till den. Har sökt, men inte hittat något.
Senast redigerad av CaptainSweatpants 2014-03-21 kl. 03:30.
Citera
2014-03-22, 23:26
Medlem
Vem är användaren? (pojke med hängslen i avatar, mycket välskrivna trolltrådar)

Vem är användaren? (pojke med hängslen i avatar, mycket välskrivna trolltrådar)
Jag tror att det var hängslen pojken i avataren hade men jag har glömt namnet på användaren. Kan ha varit någon med frans. Vet faktiskt inte.
Citera
2014-03-28, 21:28
Medlem
GustavBertilssons avatar
Finns det någon tråd där man kan få tips om en ny avatar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in