2013-10-06, 06:59
Bannlyst
finns det några bra gratis fusk till wow nu??? typ Mining fishing eller något annat som man kan få mycket guld av :P
Citera
2013-10-06, 08:05
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pontuszzs
finns det några bra gratis fusk till wow nu??? typ Mining fishing eller något annat som man kan få mycket guld av :P
Har du ens läst tråden innan du skrev ditt idiotiska inlägg?
Det skrivs om Honorbuddy i nästan varje inlägg din latmask.
Citera
2013-10-06, 14:53
Citat:
Ursprungligen postat av Farahe
Kan säga att dom bryr sig, när jag flyttade hit till Frankrike och började lira här, så tog det kanske 3-4 dagar sen så låste dom account:et för dom trodde det var stulet, dock behövde jag bara byta lösen och skriva in secret question så var det löst.

Men huvudsaken är att om man byter IP, så ser dom detta

Det ser att ett annat IP har tillgång till ditt konto, låser detta tills du "bevisat" att du är du och sen kan du spela igen. Lite annat än att banna någon bara för att de byter IP. Har själv fått kontot låst när jag hälsat på hos min mor och far och spelat där. Blir dock aldrig bannad för jag gör precis samma saker som jag skulle gjort om jag spelade hemma. Det är aktiviteten de är intresserad av, inte från vilket IP det sker.
Citera
2013-10-06, 15:41
Medlem
Zartazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Det ser att ett annat IP har tillgång till ditt konto, låser detta tills du "bevisat" att du är du och sen kan du spela igen. Lite annat än att banna någon bara för att de byter IP. Har själv fått kontot låst när jag hälsat på hos min mor och far och spelat där. Blir dock aldrig bannad för jag gör precis samma saker som jag skulle gjort om jag spelade hemma. Det är aktiviteten de är intresserad av, inte från vilket IP det sker.
Håller med dig. Har själv bottat från 2 olika lägenheten i 2 olika städer, hos min mamma och hos kompisar när vi har haft LAN. Jag har då fått mitt konto låst tills jag har bevisat att det är jag som spelar. Det fungerar på ungefär samma sätt med steam. Fast med steam skickar de bara en kod till din email sen är det bara att aktivera.
Citera
2013-10-06, 16:48
Medlem
Någon som har fått cracked honorbuddy från codeMplosion att funka efter 5.4?
Citera
2013-10-07, 12:14
Medlem
Caffreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Har du ens läst tråden innan du skrev ditt idiotiska inlägg?
Det skrivs om Honorbuddy i nästan varje inlägg din latmask.
Det är precis vad alla i den här tråden är... latmaskar!
Citera
2013-10-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oppfinnarjocke
Någon som har fått cracked honorbuddy från codeMplosion att funka efter 5.4?

Varför köper du inte bara din snåla jävel?
Citera
2013-10-07, 23:36
Medlem
snomoss avatar
Fungerar HB efter 5.4 patchen?. Jag menar självklart den köpta. Själv kommer jag inte att köra den igen eftersom jag varit permabannad innan jag lyckades få tillbaka kontot.
Citera
2013-10-07, 23:51
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snomos
Fungerar HB efter 5.4 patchen?. Jag menar självklart den köpta. Själv kommer jag inte att köra den igen eftersom jag varit permabannad innan jag lyckades få tillbaka kontot.
Ta dig en titt i deras officiella forum

Citera
2013-10-09, 16:00
Medlem
Moldaviens avatar
Någon som kommer in på Codemplosion? Ska tydligen gå om man har flushat sin DNS, men det fungerar inte för mig. Är tacksam för länk till boten.
Citera
2013-10-09, 16:13
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moldavien
Någon som kommer in på Codemplosion? Ska tydligen gå om man har flushat sin DNS, men det fungerar inte för mig. Är tacksam för länk till boten.
Instruktioner för hur du fixar finns på deras twitter:
https://twitter.com/CodeMplosion
Citera
2013-10-15, 18:23
Medlem
Någon som vet vart man kan köpa eller skaffa dupe eller gold generator fusk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in