2014-04-09, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Honorbuddy finns. Köp den på http://www.honorbuddy.com/

Finns även folk som säljer det på t ex ownedcore, för mycket mindre http://www.ownedcore.com/forums/mmo-...de/index2.html

"Price is now 30 euros for all 6 sessions" - jävla rabatt jämfört med honorbuddys sida.. men kan man lita på det?
Citera
2014-04-12, 05:27
Bannlyst
jag har ett problem men honorbuddy skiten!
när jag ska starta det så står det att Honorbuddy har något jävla problem.. jag kan skicka en error report men då stängs bara skiten ner :@
och det står att jag kan ta hjälp av Bossland GmbH -.-

Kan någon hjälpa mig! (hade skicka en bild om jag visste hur man gör! :P)

Tack på förhand!
Mvh
Pontus
Citera
2014-04-12, 06:07
Bannlyst
är det någon som vet vart man kan hitta en bra lvl 1-lvl 90 profil??? (honorboddy
Citera
2014-04-14, 11:57
Medlem
Vassknivs avatar
Vilken bot finns det för leveling? Är de honorbuddy också? Aldrig använt bot
Citera
2014-04-14, 12:26
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Vilken bot finns det för leveling? Är de honorbuddy också? Aldrig använt bot
Honorbuddy kan göra nästan allt. Du kanske åtminstone kunde gå in på deras sida och läsa innan du skrev en dum fråga som har besvarats 1000 gånger innan dig.
Citera
2014-04-14, 17:23
Medlem
Vassknivs avatar
Okej så jag fixade trial, sitter nu och försöker förstå? Laddade hem Alliance grind 58-70, nu vad? Det står absolut ingenting hur man får igång grindet, bara Turn on "Kill Between Hotspots", then hit start. Men vart lägger man in det?

Okej så lista ut det man ska loada en profile, men det bara stängs ner :/

Det verka vara så att den grinden inte fungerade, testade en annan och det fungerar nu
Senast redigerad av Vasskniv 2014-04-14 kl. 18:13.
Citera
2014-04-20, 06:23
Medlem
Någon annan som märkt att honorbuddy är nere idag? Någon som vet något om det? Har Blizzard äntligen lyckats slakta ägarna ekonomiskt? Blir alltid orolig när sidan är nere att något sådant har hänt..
Citera
2014-04-30, 09:24
Finns det någon profil där man kan questa klart zon efter zon? Skulle vilja ha alla quests avklarade men det lär ta ett bra tag. Vissa zoner är redan klara medan andra är påbörjade och vissa orörda. Är rädd att det blir något "knas" med boten när den kommer till en zon som antingen är avklarad eller påbörjad.
Citera
2014-05-15, 14:38
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Finns det någon profil där man kan questa klart zon efter zon? Skulle vilja ha alla quests avklarade men det lär ta ett bra tag. Vissa zoner är redan klara medan andra är påbörjade och vissa orörda. Är rädd att det blir något "knas" med boten när den kommer till en zon som antingen är avklarad eller påbörjad.

Kanske fult att citera sig själv. Men har själv svaret på min fråga. Det finns minst två profiler till HB som man kan använda sig av. Men de är långt ifrån färdiga. Först har vi Brodiemans Animus/Loremaster som fungerar för både Horde och Alliance. Dock endast för Eastern Kingdoms/Kalimdor (alltså vanillazonerna) än så länge. Sen finns det även The Loremaster från Project-WoW. Det är endast för Horde och fungerar helt över Kalimdor och Eastern Kingdoms. Sen fungerar det även vid Hellfire Peninsula och Terokarr Forest i Outland, Borean Tundra och Howling Fjord i Northrend samt Mount Hyjal och Uldum i Cataclysm.
Citera
2014-05-19, 21:11
Medlem
Är det då någon som vet vart man får tag i en honorbuddy key? (dvs. förutom att köpa) det måste ju finnas.
Citera
2014-05-19, 22:59
Citat:
Ursprungligen postat av naasty
Är det då någon som vet vart man får tag i en honorbuddy key? (dvs. förutom att köpa) det måste ju finnas.
Du köper en. Troligen ingen som kommer att ge dig en key gratis.
Citera
2014-06-03, 16:34
Medlem
funkade fint igår, nu krashar mi HB Presis när jag tryckt på start?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in