Som det nämndes innan rekommenderar jag Autoangler som någon nämnde innan i trådet.
Finns otroligt många välskrivna profiler för fishing, och det är ett väldigt bra sätt att tjäna guld på i WoW förtillfället! På min server är priserna för fisk otroliga..!
+ Om du fiskar mycket, finns det en stor chans att du kan överraskas av ett nytt mount! Sea Turtle! Om du inte redan har det!
Den här personens profiler kan jag varmt rekommendera då jag själv har använt dom otroligt mycket med bra resultat!
Jo jag har själv fiskat en del i mina dar...(fiskebottat). Har tjänat 100k+ på mat o fisk i cataclysm främst. Körde med MrFishIt, men det verkar ha lagts ner också? Har 100tals stacks ute på AH med enbart fisk. Vet inte vad jag ska göra med allt!!! Har redan marks så det räcker o blir över!
Idag tjänade jag dock ca 6-7k på nattens försäljning
Nu är jag kanske lite dum, men personen ovan frågade ju om en fiske bot, men är det någon som har en bra fiske bot där man börjar från noll? det vill säga 1 i skill? Skulle uppskattas då det verkar som man kan tjäna en liten slant på Fiskbotta eller har jag fel?
och i så fall, Hur mycket kan jag vänta mig och tjäna och på vilken skill börjar pengarna ramla in? Tacksam för svar!
Jo jag har själv fiskat en del i mina dar...(fiskebottat). Har tjänat 100k+ på mat o fisk i cataclysm främst. Körde med MrFishIt, men det verkar ha lagts ner också? Har 100tals stacks ute på AH med enbart fisk. Vet inte vad jag ska göra med allt!!! Har redan marks så det räcker o blir över!
Tack för tipsen! Ska pröva det
~Qaxig
Har kört en fiskbott i många många år som inegn upptäckt.. levlade fisket på 1-600 på 3 dagar
Tack för tipsen! Ska pröva det
~Qaxig
Tipset är ju att hitta privata köpare. Nu har jag inte sålt fisk så storskaligt, mest för att kunna skaffa Heirlooms till alla mina karaktärer samt flying, det viktigaste så att säga.
Det nästan viktigaste är att aldrig skicka stora mängder guld, för det är oftast det som får Blizzards alarm att ringa. Har haft polare som blivit bannade för att dom skickat stora mängder guld till andra, i tron om att dom är guldsäljare.
Är det någon annan än en själv som märkt att massor av gamla plugins är tillbaka som inte funnits där sen Mists of Pandaria uppdateringen? (Bl.a då Azenius, Anti Drown, Questhelper - Item for Aura) Glatt överraskad, vad dom nu ska göra för skillnad...
Senast redigerad av Conjugasion 2012-12-11 kl. 10:31.
Om det är folk som har problem med att det bara står "logging in" så va lugn... de kommer upp igen inom kort!
Har blivit så här flera gånger under min tid under användningen av HB.
*Det du kan pröva är att starta om datorn
*trycka ner HB processorn i alternativs hanteraren
*starta om HB
*Hitta ett nytt crack med en annan inloggning
Om det är folk som har problem med att det bara står "logging in" så va lugn... de kommer upp igen inom kort!
Har blivit så här flera gånger under min tid under användningen av HB.
*Det du kan pröva är att starta om datorn
*trycka ner HB processorn i alternativs hanteraren
*starta om HB
*Hitta ett nytt crack med en annan inloggning
Va ju minipatch imorse, authenticatorn är inte uppdaterad till senaste patchen, bara att vänta på att .519 ska släppas så kommer det fungera.
Alla ni som bottar med hb och inte har betyalt för den tycker jag ska skämmas.
ni använder troligen botten många timmar dyngnet runt och ändå hjälper ni inte det att fortsätta utvecklas mycket dålig stil. så om ni vill ha en fungerande bot tycker jag ni ska lägga 240kr på en så har du en liosens för livet ut + att du hjälper till att förbätra hb. en rekomendation till er minderåriga är att gå till pressbyron och köpa ett spendon presentkort och använda det för att köpa eran licens till hb
kan säga att bästa förmodligen snabbaste och säkraste sättet är att använda kick´s lvl profiler dom första lvlarna kan va sega men efter ett tag drar han på ska ni se! och en rekomendation är att kanske lvla 2 st nya gubbar och byta mellan dom lite då och då så du inte är inne på en 24/7 för detta minskar även risken för att du ska bli bannad
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!