Flashback bygger pepparkakshus!
2013-06-06, 16:36
Medlem
Någon som kan länka en fungerande cracked HB bot?
Citera
2013-06-06, 18:29
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppfinnarjocke
Någon som kan länka en fungerande cracked HB bot?
Vet du hur Google fungerar? Vet du hur sökfunktionen funkar på forumet? Vet hur man kollar på andra sidor på en tråd?
Vill inte verka dryg men nu får det fan räcka med er snigelhjärnor som kommer hit och frågar om en crackad version.

Vill du ha det så får du väl fan ta och anstränga dig lite själv. Pajas.
Senast redigerad av Nomatic 2013-06-06 kl. 18:33.
Citera
2013-06-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomatic
Vet du hur Google fungerar? Vet du hur sökfunktionen funkar på forumet? Vet hur man kollar på andra sidor på en tråd?
Vill inte verka dryg men nu får det fan räcka med er snigelhjärnor som kommer hit och frågar om en crackad version.

Vill du ha det så får du väl fan ta och anstränga dig lite själv. Pajas.

Har fixat det nu. Dock så har den fastnat på "logging in" Är botten nere nu eller?
Senast redigerad av Oppfinnarjocke 2013-06-06 kl. 18:58.
Citera
2013-06-06, 18:57
Medlem
Nomatics avatar
Citat:
Har fixat det nu. Du var ju dock en vidrig jävel.
En vidrig jävel som är intolerant mot ärthjärnor som du själv, tror jag kan leva med det.
Citera
2013-06-06, 19:31
Medlem
Sherlock.Holmess avatar
Citat:
Har fixat det nu. Dock så har den fastnat på "logging in" Är botten nere nu eller?

Min är inte nere, kan vara för att jag kör med en riktig bot och inte crackad, du borde prova
Citera
2013-06-07, 15:24
Medlem
Jag brukare köpa speltid med guld. Fick dock permaban senast(72 timmars efter jag ringt dom). Brukar bara köra trade rakt av men uppenbarligen är det då man blir fast tagen. Hur gör ni?
Citera
2013-06-07, 16:37
Har tidigare varit sugen på att botta men fick aldrig "tummen ur" med att börja. Undrar lite vad det finns för möjligheter med HB/GB att göra dailys och göra olika instanser för rep/mounts. Fungerar sådant bra eller är det mest "vanlig" questing och grinding som gäller?
Citera
2013-06-11, 21:59
Medlem
Någon som vet var man köper billigast guld?
Citera
2013-06-11, 22:00
Medlem
Sherlock.Holmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten

Jag brukar själv köpa från www.mmosoon.com eftersom de oftast har guld i lager och man kan adda dem på Skype och snacka med dem under hela processen.

Annars är väl Itemgarden och Offgamers ganska bra.
Citera
2013-06-12, 16:52
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten

Har köpt många gånger på gameusd.com, funkar bra och bra priser!
Citera
2013-06-12, 16:53
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Har tidigare varit sugen på att botta men fick aldrig "tummen ur" med att börja. Undrar lite vad det finns för möjligheter med HB/GB att göra dailys och göra olika instanser för rep/mounts. Fungerar sådant bra eller är det mest "vanlig" questing och grinding som gäller?

HB klarar _NÄSTAN_ allt du kan göra manuellt, dvs questa, pvp, dungeons osvosv. Finns klart lite begränsningar, men i det stora hela så kan du göra det mesta!
Citera
2013-06-12, 20:31
Medlem
Sherlock.Holmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Har köpt många gånger på gameusd.com, funkar bra och bra priser!

Brukade också köpa på gUSD under WOTLK tiderna, men verkar som att de har blivit utkonkurrerade. Nuförtiden så måste man vänta på att de har en 5-30min ETA om man inte vill ha sitt guld via AH som man förlorar på, och när de väl har 5-30min så är det oftast dyrare än andra sidor. Det som är bra med gUSD är att de är otroligt seriösa och man behöver aldrig tveka på att man ska få sitt guld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in