2013-08-27, 06:54
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoctpenis
Bra sida för honorbuddy (Gatherbuddy) http://www.rndbuddy.tk/
Testar nu, verkar fungera bra. Synd att dom inte har allzone, bygger en själv utifrån deras randoms
Citera
2013-08-27, 17:28
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opiium
Testar nu, verkar fungera bra. Synd att dom inte har allzone, bygger en själv utifrån deras randoms

Finns även en plugin och då kan man generera för alla zoner
Citera
2013-08-29, 18:02
Medlem
running_wilds avatar
Vad har hänt med codemplosion?
Läste detta på deras twitter:
"All server files and databases have been deleted. Oh, also, we've been storing your passwords as plaintext all along! "
Citera
2013-08-29, 21:56
Medlem
Xcango013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av running_wild
Vad har hänt med codemplosion?
Läste detta på deras twitter:
"All server files and databases have been deleted. Oh, also, we've been storing your passwords as plaintext all along! "

Några hackers/scriptkiddies som lackat ur o fuckat med databaserna antar jag... Känns jävligt fittigt o tänker fan inte pröjsa för en WoW Bot som jag knappt använder längre.
Citera
2013-09-08, 20:56
Medlem
Finns det någon crackad version av honorbuddy som fungerar på Molten WoW's 4.3.4 server?
Citera
2013-09-11, 21:38
Medlem
Någon som vet om Honorbuddy funkar i 5.4 utan att behöva uppdatera det eller om det behövs en sådan..

I VONDER
Citera
2013-09-11, 22:46
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonderman
Någon som vet om Honorbuddy funkar i 5.4 utan att behöva uppdatera det eller om det behövs en sådan..

I VONDER
Läs deras forum
Citat:
The time for a big content patch has come and you will notice that the current release of Honorbuddy (.656) is not compatible with the new patch.

Our staff will be taking their time investigating everything that is shipping with patch 5.4.
This means that there will not be a release until the staff has implemented all changes and tested every aspect.
Safety is our priority and we do not want to release anything that is detected.
http://www.thebuddyforum.com/honorbu...tch-5-4-a.html
Citera
2013-09-13, 15:00
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Har bara erfarenhet av honorbuddy, vad finns det mer för bottar som är att rekommendera?
Citera
2013-09-15, 23:39
Medlem
Nån som har en länk till en crackad honorbuddy? har letat i tråden men den är så jävla stor så mycket olika info.
Citera
2013-09-16, 02:18
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Tycker det är konstigt att botning inte är mer populärt på flashback än vad det är. Honorbuddy "betan" finns uppe och tycker den funkar bra för mina ändamål. Har kollat in shadow bot, är den i klass med honorbuddy?
Citera
2013-09-23, 00:53
Medlem
Tänkte på allvar börja se över min guldhantering, köper på tok för mycket från kineser
Någon som har en fungerande crack till Honorbuddy och vilken proffession är det som generar mest pengar nu för tiden? Möjligtvis botta mining/herb i pandaria eller tjänar mer på att köra Herb/Alch tex? Tips på HB crack + Bästa proffesion att botta med, tusen tack för svar!
Citera
2013-10-05, 20:35
Medlem
Farahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Jag tror inte Blizzard bryr sig så mycket om man loggar in från ett annat IP så länge aktiviteten är densamma. Annars skulle man aldrig kunna vara på LAN, spela från ett internetcafé, spela hemma hos kompisar/föräldrar eller flytta utan att "hamna i deras system". De flesta av oss har väl dynamiskt IP och då byts väl adressen ibland?

Tror man istället skall vara försiktig med VAD man gör på sitt konto. Har man aldrig tidigare farmat 4-5 timmar i sträck så ska man nog inte ha en bot som gör det nu heller.

Kan säga att dom bryr sig, när jag flyttade hit till Frankrike och började lira här, så tog det kanske 3-4 dagar sen så låste dom account:et för dom trodde det var stulet, dock behövde jag bara byta lösen och skriva in secret question så var det löst.

Men huvudsaken är att om man byter IP, så ser dom detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in