2012-05-11, 01:29
Medlem
Baltoboulbobbis avatar
Skit att filerna ligger på just mediafire. Det visas ingen download knapp för mig där
Citera
2012-05-11, 08:04
Medlem
Rangvalds avatar
Någon som testat att botta The Insane och kan berätta ungefär hur lång tid det tar?
Citera
2012-05-11, 08:57
Medlem
ErikVinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprutut
Meshes har inget med din inloggnig att göra utan meshes är filer som hjälper honorbuddy att navigera sig genom wow-världen.
Om du har laddat ner den crackade clienten så är det bara att logga in med valfritt nick och password.
Men du bör läsa de gudies som du hittar på codemplosion och honorbudys forum

Ex. http://www.thebuddyforum.com/honorbu...es-armydr.html

Finns väldigt många men honorbuddy är inte så svårt så det mesta lär du dig själv.

Tack för svaret! Botten fungerade nästan utan problem igår, men idag när jag ska logga in står det Authentication failed, hur kommer det sig?

Skulle även behöva en kort beskrivning hur man ska använda Professionbuddy till att levla mining och herb, botten tränar inte eller byter ställe utan fortsätter med samma GB2 profil. :/
Citera
2012-05-11, 18:36
Medlem
Baltoboulbobbis avatar
Fungerade bra igår ja med idag funkar inte inloggningen
Citera
2012-05-12, 14:05
Medlem
Började botta idag på mitt min account hehe. Ser ut som allt fungerar pefekt (kör en crackad version av honorbuddy med kicks profiler".

Några tips ni kan ge till en nybörjar bottare?
Citera
2012-05-13, 13:16
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waddap
Började botta idag på mitt min account hehe. Ser ut som allt fungerar pefekt (kör en crackad version av honorbuddy med kicks profiler".

Några tips ni kan ge till en nybörjar bottare?
Ska du använda gathering så bör du göra egna profiler.
Botta smart med pauser osv
Övervaka via någon program eller gå till datorn och kolla läget så att den inte fastnat eller så.
Sälj inte allt för mkt på AHn.
Sälj inte guld.
Citera
2012-05-13, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Ska du använda gathering så bör du göra egna profiler.
Botta smart med pauser osv
Övervaka via någon program eller gå till datorn och kolla läget så att den inte fastnat eller så.
Sälj inte allt för mkt på AHn.
Sälj inte guld.

Kör endast levling atm. Tack att du delade med dig om tipppps
Citera
2012-05-14, 06:55
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waddap
Kör endast levling atm. Tack att du delade med dig om tipppps
Jag har fastnat på de mest otroliga ställena utan att den loggat ut. Så stor den och hoppar och försöker komma loss. Annars kan det hända att man får DC eller att den loggar ut automatiskt. Alltid bra att kolla till den. Vissa quester fungerar väldigt dåligt eller inte alls, så snabbast är att questa lite för hand vissa lvlar under tbc/wotlk och mycket under cata.
Citera
2012-05-14, 15:49
Medlem
8080s avatar
Tjenare, har nyss böjat med WoW från ett uppehåll på över ett år och har redan tappat lusten lite.

Dock tänkte jag botta ihop lite guld så att jag kan köpa bättre gear, alternativt sälja det till några kompisar.

Vad jag söker är en gratis bot som bottar BG:s och/eller bottar ores, herbs eller liknande.

Vad tjänar man mest guld på att botta?
Citera
2012-05-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hangurself
Jag laddade ner en profil från en hemsida och det verkar som om den funkar UTAN mesh filerna, konstigt... Dessutom får jag itne upp någon mesh mapp heller :s

Ursäkta om jag tränger mig på lite men tycker ni båda virrar lite, det simplaste sättet du gör det hela är att bara ladda ner de filerna han länkade, alltså "Local Mesh'es" och sedan gör du såhär:

Du får en mapp som då heter mesh, skapa en mapp i C:\ som heter mesh och lägg in alla meshes där. Då blir mappen alltså C:\mesh , Starta HB och wow som vanligt (Som admin) och gå in i inställningar. Klicka på nåt i stil med "Advanced options" eller nåt, vet inte riktigt va det heter eftersom jag inte kan öppna hb atm men du löser det nog, Hitta meshes och se till att du har HB linkat till din mapp som heter "C:\mesh"

Hoppas det hjälpte, PMA mig om det är nåt mer du undrar eller adda skype Maow1338 så kan jag guida dig
Citera
2012-05-14, 18:16
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8080
Tjenare, har nyss böjat med WoW från ett uppehåll på över ett år och har redan tappat lusten lite.

Dock tänkte jag botta ihop lite guld så att jag kan köpa bättre gear, alternativt sälja det till några kompisar.

Vad jag söker är en gratis bot som bottar BG:s och/eller bottar ores, herbs eller liknande.

Har du spelat WoW tidigare borde du veta att det alltid har varit herb+mining som ger mest profit.
Citera
2012-05-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8080

Om du spelat wow innan borde du veta att köpa gear inte är det bästa du kan göra
Kör bgbot om du vill köra pvp eller instancebuddy om du vill köra pve, men vill också nämna att bgbot kan va ganska stor bannrisk på och instancebuddy ännu större banrisk på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in