Hej, jag har tidigare använt mig av honorbuddy felfritt men senast igår fastnade jag på http://i43.tinypic.com/zoghkx.png varje gång jag startade programmet.
Jag kör båda programmer som admin och har w7,,,.. någon som har något bra förslag?
Jag fick precis som dig detta problemet igår. Har funkat bra för mig innan också.
Har inte fått igång den sedan igår. Hör av dig om du vet lösningen på problemet!
Lär väll vara strul med serverna eller något. Fast som du sa så verkar det funka för andra. Har 2 andra polare som kör den felfritt vilket är konstigt.
Starting the bot!
This profile does not contain any profiles fitting the character!
Objektreferensen har inte angetts till en instans av ett objekt.
Jag är hunter lvl 81. Vill skilla upp herb och mining. Men den vägrar. Den säger bara det där jag länkade. Vad är felet ? Någon som vet hur jag ska ställa in boten ?
Starting the bot!
This profile does not contain any profiles fitting the character!
Objektreferensen har inte angetts till en instans av ett objekt.
Jag är hunter lvl 81. Vill skilla upp herb och mining. Men den vägrar. Den säger bara det där jag länkade. Vad är felet ? Någon som vet hur jag ska ställa in boten ?
Har du laddat en gathering profil?
Har du ställt in GB2 på både mining och herbalism?
Har din char båda dessa professions?
Har du laddat en gathering profil?
Har du ställt in GB2 på både mining och herbalism?
Har din char båda dessa professions?
Ja. Jag har allt du sa. Men det vägrar att fungera. Startade till och med om Boten, Om datorn. Funkade inte. Det är bara BGbuddy och Instancebuddy som funkar.
Varför ni får unable to auth, eller att den fastnar på loading är för att de antingen håller på att uppdaterar eller att de blir dosade. Ni kan läsa mer på deras forum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!