2011-09-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Är det någon som vet om det finns något addon/program som gör så att ingen kan se att man är online? För jag orkar inte betala för en name change.

Tvivlar på att det ens existerar öht om det nu inte skulle finnas en bugg för det..
Sen vad menar du med name change, om du väljer att byta ingame namn så kommer det väl synas på deras friendlist?
Citera
2011-09-24, 23:02
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Tvivlar på att det ens existerar öht om det nu inte skulle finnas en bugg för det..
Sen vad menar du med name change, om du väljer att byta ingame namn så kommer det väl synas på deras friendlist?

Okej. Om du byter namn ingame så kommer ju ingen veta vem du är, dock så tror jag att du fortfarande finns kvar på dina vänners friend list fast med ett annat man då.

Det har blivit ett jävla liv om bottandet nu, folk klagar hit och dit och så blev man kickad ur guilden, dock så njöt jag av den kicken. Det blir att ligga lågt med bottandet ett tag nu utifall blizzard håller koll på mitt konto.
Citera
2011-09-25, 12:56
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Är det någon som vet om det finns något addon/program som gör så att ingen kan se att man är online? För jag orkar inte betala för en name change.

Finns mjukvara för det på mmowned's hemsida.
Citera
2011-09-25, 13:02
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13

Vad heter den? För jag har sökt runt lite på deras forum men inte hittat något, eller om du kan länka till tråden så vore det underbart.
Citera
2011-09-25, 13:21
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Vad heter den? För jag har sökt runt lite på deras forum men inte hittat något, eller om du kan länka till tråden så vore det underbart.

Kommer inte in på sidan för tillfället.
Citera
2011-09-25, 13:23
Medlem
Citat:

Syftar du inte på programmet som döljer sin online-status for RealID friends bara?
Citera
2011-09-25, 13:40
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Syftar du inte på programmet som döljer sin online-status for RealID friends bara?

Bara läst lite snabbt om den. Blockar inte den all trafik som visar att man är online, eller är det bara RealID?
Citera
2011-09-25, 13:57
Medlem
Citat:
Bara läst lite snabbt om den. Blockar inte den all trafik som visar att man är online, eller är det bara RealID?

Är ganska säker på att den endast blockar RealID med någon bugg.

Citat:

Annars får du köpa Faction change och gå över, sedan gå tillbaka efter 2-3 månader eller vad det nu är för tid på det, sedan name change på det!
Citera
2011-09-25, 14:53
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Är ganska säker på att den endast blockar RealID med någon bugg.
Tror inte det är en bugg, bara att någon har tagit reda på IPt som används när man använder RealID och skriver till varandra, och sedan gjort ett program som stoppar all trafik för det. Men som du säger så är det nog bara för RealID.
Citera
2011-09-26, 08:39
Medlem
Så vilken bot är säkrast och bäst idag då?

Tittat lite på wowmimics bot, är det något att ha eller?
Citera
2011-09-26, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yazaka

Honorbuddy eller Pirox är väl dom som är säkrast just nu
Citera
2011-09-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yazaka

Tycker det verkar smartast att använda botarna som används utav folk i den här tråden, dvs Honorbuddy eller Pirox, båda är stora botar. Wowmimics kan jag inte uttala mig om eftersom jag aldrig hört talas om den/använt den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in