2012-05-14, 18:23
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
Har du spelat WoW tidigare borde du veta att det alltid har varit herb+mining som ger mest profit.

Jaha, då var det som jag trodde då. Ursäkta för att jag inte är säker på vilket profession som genererar mest pengar.

Allt måste väl inte samma i Cata som det var i LK...
Citera
2012-05-14, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8080
Jaha, då var det som jag trodde då. Ursäkta för att jag inte är säker på vilket profession som genererar mest pengar.

Allt måste väl inte samma i Cata som det var i LK...

Gathering professions är alltid bäst om du ska botta.. men bäst är att ha 2 gubbar, en tauren druid med mining+ herb och en annan gubbe med JC och alchemy. Drar in ett par K varje dag med det.

Kör inte för ofta bara, ha botten igång i ett mönster, typ från 16:00-19:00 sen paus till 22:00-01:00. Finns program som loggar in åt dig så du inte behöver göra det själv, bara att söka..alltid frestande att sitta online 24/7 och casha in, men då är det bara en tidsfråga innan bannen kommer. Råkade glömma min bot igång i 2 dagar, 48timmar i rad, med auto login om jag fick dc och så. Fick inte en ban, så väntade en vecka för att se, men inget hände. Så jag började köra 24/7 ett par dagar och då kom den, nu försöker jag köra så det ser "naturligt" ut..
Citera
2012-05-15, 16:18
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Gathering professions är alltid bäst om du ska botta.. men bäst är att ha 2 gubbar, en tauren druid med mining+ herb och en annan gubbe med JC och alchemy. Drar in ett par K varje dag med det.

Kör inte för ofta bara, ha botten igång i ett mönster, typ från 16:00-19:00 sen paus till 22:00-01:00. Finns program som loggar in åt dig så du inte behöver göra det själv, bara att söka..alltid frestande att sitta online 24/7 och casha in, men då är det bara en tidsfråga innan bannen kommer. Råkade glömma min bot igång i 2 dagar, 48timmar i rad, med auto login om jag fick dc och så. Fick inte en ban, så väntade en vecka för att se, men inget hände. Så jag började köra 24/7 ett par dagar och då kom den, nu försöker jag köra så det ser "naturligt" ut..

Okej, det är ingen större skillnad på vilken server man spelar på, va?

Vad ska man köra med för bot om man vill mina och plocka blommor?

Har inga planer på att lägga ner några pengar på botten.
Citera
2012-05-15, 18:43
Medlem
Citat:
Okej, det är ingen större skillnad på vilken server man spelar på, va?

Vad ska man köra med för bot om man vill mina och plocka blommor?

Har inga planer på att lägga ner några pengar på botten.

Kör honorbuddy! finns crackad version
Citera
2012-05-15, 18:54
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waddap
Kör honorbuddy! finns crackad version

Jag laddade ner det för några dagar sedan, men tog bort det igen då det stod att jag hade en föråldrar version av WoW.

Därför tänkte jag ifall någon snäll jävel skulle kunna skicka en länk till ett uppdaterat honorbuddy.
Citera
2012-05-15, 21:05
Medlem
Citat:
Jag laddade ner det för några dagar sedan, men tog bort det igen då det stod att jag hade en föråldrar version av WoW.

Därför tänkte jag ifall någon snäll jävel skulle kunna skicka en länk till ett uppdaterat honorbuddy.

Lite längre bak i tråden hittar du download länk. Men snäll som jag är så här är länk http://codemplosion.co.uk/ sök sedan inne på deras sida "honorbuddy" så är där guider och download länk som hjälper dig på traven.
Citera
2012-05-16, 12:36
Medlem
ErikVinners avatar
Hej jag skulle behöva hjälp med att använda Professionbuddy med den crackaded versionen av Honorbuddy... Jag har följt diverse instruktioner på buddyforum men ingen profil fungerar.

Är det någon som får botten att gå som den ska, isåfall med vilken profil? En steg-för-steg guide vore guld värd! Tack på förhand, Erik!
Citera
2012-05-16, 16:23
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waddap
Lite längre bak i tråden hittar du download länk. Men snäll som jag är så här är länk http://codemplosion.co.uk/ sök sedan inne på deras sida "honorbuddy" så är där guider och download länk som hjälper dig på traven.

Jag har laddat ner Honorbuddy, men när jag startar det så står det

"Unable to connect to auth (Unable to connect to the remote server)

Try again in 5 minutes"
Citera
2012-05-19, 13:22
Medlem
Revisos avatar
Är det inte jävligt farligt med bottar?
Något som kan "hacka" ens account på något sätt?
Hur funkar bottandet? Springer ens char bara runt o grindar?
Citera
2012-05-20, 21:52
Medlem
Citat:
Jag har laddat ner Honorbuddy, men när jag startar det så står det

"Unable to connect to auth (Unable to connect to the remote server)

Try again in 5 minutes"

Det är nog för att Authentication'en är nere atm, försök igen om ett tag..

Citat:
Ursprungligen postat av Reviso
Är det inte jävligt farligt med bottar?
Något som kan "hacka" ens account på något sätt?
Hur funkar bottandet? Springer ens char bara runt o grindar?

Vad menar du med farligt? Det finns en banrisk, ja. Men den hela är inte så stor om du varierar genom att inte bara göra en sak.

Det finns inte bara grindbot. Det finns bot för bg, arch, instance, och i princip allt, du kan även köra mixed mode vilket är enligt mig de bästa, alltså att du t.ex. köar BG's samtidigt som du grindar herbs eller något i väntan på kö.

Nej codemplosion skulle aldrig släppa en hbversion med keylogger i.
Citera
2012-05-21, 22:17
Medlem
Tjena, jag använder mig av PrefornAvEnabler boten.
Det man behöver till det är 4 micros och 1 program (_Keyspammer)

Jag kan köra det på alla mina chars, men när jag försöker på magen så kommer det bara massa errors..
Är det någon som vet varför detta uppstår ?

http://www.elitepvpers.com/forum/wow...0honor-6h.html

^Det är den jag använder
Citera
2012-05-23, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IntuX
Tjena, jag använder mig av PrefornAvEnabler boten.
Det man behöver till det är 4 micros och 1 program (_Keyspammer)

Jag kan köra det på alla mina chars, men när jag försöker på magen så kommer det bara massa errors..
Är det någon som vet varför detta uppstår ?

http://www.elitepvpers.com/forum/wow...0honor-6h.html

^Det är den jag använder

Skaffa honorbuddy istället, det simplaste och bästa botet there is
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in